Gå til innhold

Fun light IS :Kjempegodt.. !

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En av mine favorit is: Er fun light is med jorbær og babra smak.

Min dater elsker den isen og sundt er det å for henne, i steden for fløte is og andre typer is.

2dl med fun lihigt

6 1/2 dl med vann :D

Du kjøper på Eropris, Coop exstra pleier å ha om someren isformene,Rema 100, koster 20 kr

(jeg kjøpte min på Europris)

:hjerte:

Du kjøper på Eropris, Coop exstra,Rema 100 , koster 20 kr for en

( Fersk melon som kan også lages til is)...

Mange ganger bytter jeg utt fun light med fersk sundt frukt eller bær... :hjerte:

Melon som jeg kutter opp mosser melonen til det blir flytene, etter det putter jeg det flytende melonvesken oppi isformen. Kjempe good fersk,økologisk,sundt is..

Noen ganger mango, jordbær,blåbær,hva du liker best av bær eller frukt... :hjerte:

Det er det jeg bruker mest,som er min hemelig favorit også...

Skal legge ut bildet..

(Beklager for skrive feil, skal prøve så godt jeg kan med endringer av skrive feil. ) :hjerte:

post-48596-0-95494600-1341172602_thumb.j

Endret av jessica90
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja ok. Men vær så snill å les igjennom hva du skriver før du poster, for du har jævli med skrivefeil. Og en blanding mellom norsk og engelsk? Fryktelig plagsomt.

Anonym poster: 48fcb9f0432027fb65156cdf1e8a863e

• Liker 9
Skrevet

Bruker du bare saften da, eller blander du den ut i vann først? Har opplevd at "hjemmelaget saft-is" fort kan bli veldig smakløs...

Gjest NozMonster
Skrevet

mmmhm, det er sikkert kjempesunt :jepp: har hørt at man får friskere hud, lengre negler og bedre imunforsvar av fun light saft!

• Liker 4
Skrevet

Sunt er det vel ikke. Den er vel full av e-stoffer. For å være sunt må det inneholde noe som kroppen trenger.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

fun light inneholder aspartam som er kreftfremkallende så nei, det er ikke sunt. Men så på reklamen at det har kommet en ny sukkerfri saft tilsatt stevia, hvilket merke var det igjen?

Anonym poster: ed5b17d9972dc91dc2b782011660181c

• Liker 4
Skrevet (endret)
:hjerte: Endret av jessica90
Skrevet

Bruker du bare saften da, eller blander du den ut i vann først? Har opplevd at "hjemmelaget saft-is" fort kan bli veldig smakløs...

ja, det kan det bli

2dl med funlihigt

6 1/2 dl med vann :D

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg lager også fun light is :) 50-50 vann og saft

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi det bildet du la ut er digert, klarer du å redigere det til å bli litt mindre?

Anonym poster: d1ad5b253120d8b8137090c7bf84951b

• Liker 1
Skrevet

Oi det bildet du la ut er digert, klarer du å redigere det til å bli litt mindre?

Anonym poster: d1ad5b253120d8b8137090c7bf84951b

ja,det kan jeg :D

AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke barnet ditt får dette ofte??

Aspartam bør så absolutt IKKE barn spise/drikke!!!

Ikke er det godt heller...

Anonym poster: dd09f48eb7a82cb3058a764ea3b76401

• Liker 3
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Bra tips! Jeg har hatt lyst til å prøve å lage slik is med smoothie! Hvor får man kjøpt slike former? (Billig!)

Skrevet

Bra tips! Jeg har hatt lyst til å prøve å lage slik is med smoothie! Hvor får man kjøpt slike former? (Billig!)

På ikea.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

På ikea.

ikea-furuset_large.jpg

Then we shall meet again soon my friends!

• Liker 6
Gjest _La Femme
Skrevet

Det er ikke ikea her... hvilke andre steder får jeg tak i sånne isformer?

Skrevet

Ja ok. Men vær så snill å les igjennom hva du skriver før du poster, for du har jævli med skrivefeil. Og en blanding mellom norsk og engelsk? Fryktelig plagsomt.

Anonym poster: 48fcb9f0432027fb65156cdf1e8a863e

Hva er poenget med å kritisere andre når du ikke er stort bedre selv?

Å starte en setning med ordet "men" er ikke korrekt. Du bør helle skrive "å lese" istedenfor "å les". Du skal heller aldri starte en setning med "og", fordi dette skal være et bindeledd i en setning. Slike feil kan være vel så irriterende som direkte stavefeil.

Det er ingen bevis på at aspartam er kreftframkallende. Det kan være det, men i små mengder er det helt ufarlig. Alt er farlig i for store mengder, selv vann.

Syns isen ser veldig god ut, må prøves ut :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Å starte en setning med ordet "men" er ikke korrekt. Du skal heller aldri starte en setning med "og" [...]

Off topic, men er dette egentlig sant? Har i hvert fall selv lært at det skal være enten et komma eller et punktum foran "men", og at det egentlig er helt greit å starte setninger med både "men" og "og".

On topic: Fun Light-is skal prøves, men jeg tar også gjerne imot tips til isformer fra et annet sted enn IKEA!

Anonym poster: 84c08287c4547a304439dfe78638be96

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skrevet i går, 23:16

Håper ikke barnet ditt får dette ofte??

Aspartam bør så absolutt IKKE barn spise/drikke!!!

Ikke er det godt heller...

Anonym poster: dd09f48eb7a82cb3058a764ea3b76401

Skal lage noe som er utrolig gøy, som de fleste vil like...

Mange ganger bytter jeg utt funn light med fersk sundt frukt eller bær.

Melon som jeg kutter opp mosser melonen til det blir flytene, etter det putter jeg det flytende melonvesken oppi isformen. Kjempe good fersk,økologisk,sundt is.. :hjerte:

Noen ganger mango, jordbær,blåbær,hva du liker best av bær eller frukt...;)

Det er det jeg bruker mest,som er min hemelig favorit også... ;)

Skal ta ut bilde av det i morra.. :)

(Beklager for skrive feil, skal gjøre stote endringer på det)

Endret av jessica90
Skrevet (endret)

.

Endret av jessica90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...