Gå til innhold

fjerning av føflekker

Fremhevede innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

Jeg fjernet nettopp en føflekk hos legen og fikk beskjed om at det tok 6-8 uker på å få svar. Føflekken klødde, væsket og har endret seg/ vokst den siste tiden, så jeg er naturlig nok veldig bekymret. Men legen min mente at det ikke var grunn til å merke prøven som "haster".

Det hører med til historien at jeg har tidligere operert en føflekk som var forstadie til kreft og det gjør jo at jeg uroer meg ekstra denne gangen.

Det er utrolig kipt å måtte vente i opptil 2 mnd på å høre om man har kreft. Jeg lurer på om det er like lang ventetid på private klinikker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går like raskt/tregt.

Alle føflekkene sendes til samme plass, nemlig histologisk laboratorium, hvor de undersøkes. Om det er fra fastlegen din eller en privatpraktiserende har ingenting å si.

Anonym poster: 569e524f324f7274b12e20273ee683ef

AnonymBruker
Skrevet

Om du hadde for-stadie til kreft i den forrige burde jo legen din få prøven din merket at den haster(om det nå gjør en forskjell i det hele tatt på hvor lang tid det tar).

Anonym poster: 7bdad3f9074e14ce63e1462ab54e77ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg syns og at dette burde haste siden du hadde forstadie til kreft før, jeg hadde ikke godtatt å ikke la det være en hastesak. Ei venninne av meg dro til legen for å fjerne en føflekk hun syntes at var stygg, den hadde ikke forandret seg eller noe sånt. Legen mente at det var unødvendig og bortkastet, men kreft var det!

Anonym poster: ed5ce026eb78085d4fee7e55983f470d

AnonymBruker
Skrevet

Om du hadde for-stadie til kreft i den forrige burde jo legen din få prøven din merket at den haster(om det nå gjør en forskjell i det hele tatt på hvor lang tid det tar).

Anonym poster: 7bdad3f9074e14ce63e1462ab54e77ce

Ja, det ville gjort en veldig stor forskjell på behandlingstiden

Anonym poster: 569e524f324f7274b12e20273ee683ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...