AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #61 Skrevet 1. juli 2012 Jeg hadde lagt om livsstilen min.. Det er ikke sunt! Og for å si det sånn, er det mange mellom tynne beinrangel og overvektige! Bare så det er sagt.. Er ikke sånn at man er enten eller! Anonym poster: 42abf28f4ca88fa67d36fba2c2834c0f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #62 Skrevet 1. juli 2012 They see me trollin' Anonym poster: e04dd4453a4c30f09382b47ba76bfce2 they hatin' Anonym poster: f5b7f021655bfa1cfc5ef2ed4bdff43f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #63 Skrevet 1. juli 2012 Så du mener all overvekt er sykdom, siden du anser kroppen hennes som syk?Er alle syke kropper turn-off, eller er det kun tykke kropper som er ekkelt? jeg mener at 99& av overvektige er usunne og kommer til å ha negative følger for helsen. Mat,trening og helse henger sammen..Newsflash! Nei,alle kropper som er "usunne" er ikke turn off. Men for meg er det det. Vet ikke om noen av dere har sett "verdens feiteste dame" på vg,men ho var hvertfall veldig overvektig og mannen hennes digget det. Når ho vurderte å gå ned 2-3 kg,ville han slå opp..For meg er denne mannen en egoistisk drittsekk. JA, ikke alle er "skyld i " sin egen usunne kropper,noen sliter mer enn andre og trenger å jobbe mer enn andre,noen er SUNNE selv om kroppen ser usunn ut,men som sagt...99% faller i kategorien : USUNN! Du har sikkert flott kropp,og det er sikkert mange som mener at TS har drømmekroppen,men ho spurte om MIN mening,og det er den jeg gir..Må jeg alltid snakke for alle? Anonym poster: 11f49b399dd4b32840fce7ca792d7a7a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #64 Skrevet 1. juli 2012 Helt ærlig? Veldig feit dessverre. OG nei du har ikke god selvtillit, da hadde du ikke trengt å få bekreftelse her inne. feite damer mobber tynne LEKRE damer får å føle seg seg selv bedre, ikke noe nytt akkurat. Anonym poster: dba1c85775a010c78adbeef5bdfbc17a
Margit25 Skrevet 1. juli 2012 #65 Skrevet 1. juli 2012 Vet du hva? Om du er pen eller ikke kommer an på øyet som ser. Det er selvfølgelig mange personer som synes du er perfekt og noen som synes du er ikke så perfekt. Vær stolt av deg selv! Du skal være glad for at du er den du er At du ikke ble født med noen feil. "Born this way"! Jeg synes alle er fine, du er skam fin! Noen liker rangleben og noen liker overvektige. Alle har sine meninger Men alt som teller er hva DU synest! Bare vent til en mann som liker deg for den du er kommer, ikke endre deg for andre
King George Skrevet 1. juli 2012 #66 Skrevet 1. juli 2012 Sikter helt på midten. Han må være kjekk, ja! Liker veldig godt veltrente gutter da, men har ikke noe å si om han har litt mage;) Og helst ganske mye høyere enn meg. Selv er jeg 173. Anonym poster: 5a1dca485357e33d627298eccae7cd72 Har du ikke hatt kjæreste på 5 år fordi du ikke tar til takke med de tilbudene du får, er det nok på tide å senke kravene dine litt dessverre. Det virker som det er relativt vanlig blant jenter å ikke være fornøyd med de som er tilgjengelige. Tror det har noe med at dere har så mye mer å velge mellom når det kommer til ons og tilfeldig sex. Er en kjekk gutt bare ute etter å få seg et ligg, kan han godt gå etter ei han ikke ville blitt sett sammen med på gata engang. Men når det kommer til forhold, vil han sikte betydelig høyere og vær mer selektiv. Ut fra venninner jeg har, og ikke minst innlegg på dette forumet virker det som dette er noe dere jenter bruker endel år på å finne ut..... De kravene dine må du nok være ganske tiltrekkende for å få kunne oppfylt. Si du med "ganske mye høyere enn meg" mener 185 cm+, utelukker du allerede bare der majoriteten av guttene, siden snitthøyden er 178 el no sånt. Når de i tillegg skal være veltrente (noe det ikke akkurat ser ut som du er) og kjekke i tillegg, har du ikke mange % av norges mannlige befolkning igjen. Beklager at jeg er så rett fram, men dere jenter trenger å innse at man ikke kan plukke fra øverste hylle når man kun er på midterste hylle selv. Jeg oppfyller ikke kravene dine, er selv bare 177, og har en relativt bra kropp, ihvertfall i de periodene jeg trener regelmessig og spiser sunt. Men jeg har vært sammen med flere veldig pene jenter alikevel. Forøvrig er det ikke noe poeng å bli beinrangel, foretrekker jenter med former selv. Men ølmage på jenter er en major turnoff for min del ihvertfall. 3
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. juli 2012 #67 Skrevet 1. juli 2012 du er flott! kanskje kledd deg litt anleis..... snakk om kynisme og "om du ikkje trener er du faktisk eit null"- menatliteten inne på KG. Fytt iaktta for nokre folk de er! HÅPLAUSE, rett og slett! igjen takk til KG for at eg kjenner meg normal!
Steinar40 Skrevet 1. juli 2012 #68 Skrevet 1. juli 2012 Jeg er rimelig sikker på at tråden er laget av et troll. Men uansett har jeg alltid ment at folk med samme type kropp passer best i sammen. Det sier seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #69 Skrevet 1. juli 2012 Du er veldig overvektig. Oh, the irony... Anonym poster: a26ce935d28efecdc9cb92cc5c36e92b 1
Gjest nysgjerrigperen Skrevet 1. juli 2012 #70 Skrevet 1. juli 2012 Hvorfor tror så mange at tråden er laget av et troll egentlig? Begynner å lure litt selv også siden så mange tror det... Men hvorfor tror dere det?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #71 Skrevet 1. juli 2012 Hvorfor tror så mange at tråden er laget av et troll egentlig? Begynner å lure litt selv også siden så mange tror det... Men hvorfor tror dere det? Måten hun svarer Kråkefjas på. Hehehe Anonym poster: 2c5079f162d4967fe746e831488fa8e6 1
Gjest nysgjerrigperen Skrevet 1. juli 2012 #72 Skrevet 1. juli 2012 Måten hun svarer Kråkefjas på. Hehehe Anonym poster: 2c5079f162d4967fe746e831488fa8e6 Oy, det er sant. Har ikke lest det. Enten er hun dum, eller så er det et troll. Ikke godt å si.
kråkefjas Skrevet 1. juli 2012 #73 Skrevet 1. juli 2012 Hvorfor tror så mange at tråden er laget av et troll egentlig? Begynner å lure litt selv også siden så mange tror det... Men hvorfor tror dere det? Muligens fordi det er en blåkopi av en drøss med slike tråder i det siste. Bare at denne legger på litt, bokstavelig talt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå