Gå til innhold

Er kroppen min attraktiv? - BILDE

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt ved et bilde av kroppen min. Ja, jeg er ikke verdens tynneste, men er i ganske god form likevel. Jeg er spontan, glad og sprudlende. Har dessuten forholdsvis god selvtilitt. Er det noe galt med kroppen min? Har ikke hatt kjæreste på 5 år.

Takk for svar! (svar ærlig)

Anonym poster: 5a1dca485357e33d627298eccae7cd72

post-37809-0-50186000-1341153994_thumb.j

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tør altså ikke å legge ut et bikinibilde av meg selv.. Vil ikke ha sånt liggende ute på nettet.

Skrevet

Du er veldig overvektig.

• Liker 13
Skrevet

10/10

• Liker 1
Gjest linsina
Skrevet

Jeg synes ikke du har stygg kropp, og jeg er ikke gutt, så jeg kan nesten ikke svare på om kroppen din er attraktiv eller ikke.

MEN jeg synes du skal være stolt av den kroppen du har, du har ingenting å skamme deg over! :klemmer:

Gjest linsina
Skrevet

Du er veldig overvektig.

Synes det er slemt å skrive det på denne måten. TS har kanskje noen KG ekstra, men det viktigste er at hun er i form, trener og er stolt over den kroppen hun har!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også at du er veldig overvektig..

eneste jeg kan kommentere på kroppen din egentlig.

Sikkert farlig for helsen også..

trening+ sunn mat?

Anonym poster: 11f49b399dd4b32840fce7ca792d7a7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

10/10

Tusen takk, det var smigrende! :rodmer: Bra ikke alle sammen liker syltynne beinrangel ;))

• Liker 1
Skrevet

Skjønnhet kommer an på øyet som ser. Du sier jo selv at du har god selvtillit, hvorfor dette behovet for tilbakemeldinger på nett?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en følelse av at dette er en provokasjon.

Anonym poster: 35b1cc7ab56626f36c8494b4d3a20888

• Liker 7
Skrevet

Hva tenker du selv da?

Det virker som om du har et bra utgangspunkt , når det gjelder de personlighetskvalitene du har skrevet. Ut ifra bildet , så ser du overvektig ut , men det skal ikke hindre deg i å få deg en kjæreste. Hvilke gutter er det du faller for? Sikter du for høyt/lavt ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, det var smigrende! :rodmer: Bra ikke alle sammen liker syltynne beinrangel ;))

Bahhhhh

Anonym poster: e04dd4453a4c30f09382b47ba76bfce2

• Liker 2
Skrevet

I Afrika you would be the queen!!

Altså, her i vesten har vi blitt innprentet med at kropper skal være sånn og sånn for at de skal være attraktive. De skal være slanke, trente og tynne, og dette har vi blitt hjernevasket med i tiår for at vi skal prøve igjen og igjen å bli noe "uoppnåelig" og perfekt. Det er en stor industri de tjener millionevis på. Så nei, i Norge og i andre vestlige land er den nok ikke så attraktiv.

Derimot ELSKER de big beautiful women i Afrika, og du vet hva alle sier om svarte menn og deres 3 bein? hehehehe :gjeiper:

Husk på at det er mange forskjellige kroppstyper her i verden og folk finner sammen for det, men her i vesten kan det være vanskelig å bli ansett for attraktiv når man har et lass med kilo ekstra.

Selv har jeg litt fett på siden/nederst av magen, en slags "bulk" og i følge media o.l så er jo dette SUPERUATTRAKTIVT!!! jeg må få det vekk nå, fort!!!! menn vil ikke ha meg!!!...jaja, sannheten er nok noe helt annet:-)

Er DU fornøyd med kroppen?Ja, da er det ikke noe problem, så lenge du ikke legger på deg masse mer og tenker på helsa, men er du misfornøyd med den, ja da må du gjøre noe med det, da hjelper det ikke å sutre eller å håpe på at folk skal dysse deg inn i sukkerspinn, da må DU selv gjøre noe med det!

• Liker 1
Skrevet

Ærlig? Jeg syns du ser litt overvektig ut, og med første øyekast kanskje vært mer attraktiv hvis du hadde gått litt ned i vekt. Men det spiller jo ingen rolle hva andre syns så lenge du er fornøyd med din kropp og viser det! :) Det er attraktivt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du selv da?

Det virker som om du har et bra utgangspunkt , når det gjelder de personlighetskvalitene du har skrevet. Ut ifra bildet , så ser du overvektig ut , men det skal ikke hindre deg i å få deg en kjæreste. Hvilke gutter er det du faller for? Sikter du for høyt/lavt ?

Sikter helt på midten. Han må være kjekk, ja! Liker veldig godt veltrente gutter da, men har ikke noe å si om han har litt mage;) Og helst ganske mye høyere enn meg. Selv er jeg 173.

Skrevet

Tja, hvis du kan kalle meg beinrangel så er det vel ikke noe i veien for at jeg kan kalle deg feit? Eller?

• Liker 19
Skrevet

Ingen årsak! Det er flott noen skiller seg ut fra de stygge, ekle, maskuline beinranglene her inne med bare to sifre på vekta. Stå på-

• Liker 3
Skrevet

og veldig overvektig er nok ikke korrekt, overvektig ja, men veldig da har man mye mer fett, og de som er ekstremt overvektige kan omtrent ikke gå.

lubben? nei

overvektig? ja

veldig overvektig?nei

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 1.7.2012 den 16.51, AnonymBruker skrev:

slettet

slettet

Endret av Avi
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

I Afrika you would be the queen!!

Altså, her i vesten har vi blitt innprentet med at kropper skal være sånn og sånn for at de skal være attraktive. De skal være slanke, trente og tynne, og dette har vi blitt hjernevasket med i tiår for at vi skal prøve igjen og igjen å bli noe "uoppnåelig" og perfekt. Det er en stor industri de tjener millionevis på. Så nei, i Norge og i andre vestlige land er den nok ikke så attraktiv.

Derimot ELSKER de big beautiful women i Afrika, og du vet hva alle sier om svarte menn og deres 3 bein? hehehehe :gjeiper:

Husk på at det er mange forskjellige kroppstyper her i verden og folk finner sammen for det, men her i vesten kan det være vanskelig å bli ansett for attraktiv når man har et lass med kilo ekstra.

Selv har jeg litt fett på siden/nederst av magen, en slags "bulk" og i følge media o.l så er jo dette SUPERUATTRAKTIVT!!! jeg må få det vekk nå, fort!!!! menn vil ikke ha meg!!!...jaja, sannheten er nok noe helt annet:-)

Er DU fornøyd med kroppen?Ja, da er det ikke noe problem, så lenge du ikke legger på deg masse mer og tenker på helsa, men er du misfornøyd med den, ja da må du gjøre noe med det, da hjelper det ikke å sutre eller å håpe på at folk skal dysse deg inn i sukkerspinn, da må DU selv gjøre noe med det!

ja,vel,her i norge elsker man tynne jenter.

Å trene og spise sunt er vel ikke uopnålig?

Skjønner ikke hvordan noen kan tenne på en som har kropp som er syk...Beklager,men overvekt er 99% av gangene IKKE sunt!

Anonym poster: 11f49b399dd4b32840fce7ca792d7a7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...