AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Er det noen som har erfaringer med å slutte å røyke ved hjelp av de pillene? Fikk du noen bivirkninger? Klarte du å slutte å røyke ved hjelp av de? Anonym poster: 7fb76823d8482c36fab939df67abe40f
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Jeg klarte å slutte med Champix. Har vært røykfri siden januar nå.. Ingen problemer. Gikk bare på kuren bittelitt.. så startet jeg å glemme pillene. Jeg ville absolutt gitt det et forsøk - snakk med legen din om det Masse lykke til !
Gjest Uanonymbruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 jeg har også vært røykfri siden januear. tok meg to uker på pillene så var jeg røykfri. Ble innmari kvalm av dem, men det var det verdt. Hadde ikke røyksug i det hele tatt, en dag så hadde jeg bare ikke lyst på røyk mere
Gjest X-1 Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Forloveden min + 2 andre i hans familie gikk på de pillene. Alle røyker ennå, men så vidt eg forsto så fungerte de på hans familie, men problemet der var at den eine egentlig ikkje ville slutte å røyke (og røyket dermed like mye samme søren) og den andre begynte igjen etter kort tid som røykfri. Min forlovede blei bare kvalm av pillene og var kvalm konstant, samme om han røykte eller ikkje.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Forloveden min + 2 andre i hans familie gikk på de pillene. Alle røyker ennå, men så vidt eg forsto så fungerte de på hans familie, men problemet der var at den eine egentlig ikkje ville slutte å røyke (og røyket dermed like mye samme søren) og den andre begynte igjen etter kort tid som røykfri. Min forlovede blei bare kvalm av pillene og var kvalm konstant, samme om han røykte eller ikkje. Det er jo klart, har man ikke lyst til å slutte så kommer man ikke til å slutte heller, selv om man går på champix.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Tusen takk for svar Skal snakke med legen min om det Anonym poster: 7fb76823d8482c36fab939df67abe40f
Sugerøret Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Hei,jeg ble endelig røykfri med champix ! snart 2.5 år siden Limer inn denne : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=639487&st=0&p=10643304&#entry10643304
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå