AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Jeg lurer litt på å foreslå for samboeren at vi tar oss en weekendtur iløpet av sommeren, men jeg har aldri vært på det før. Har generelt sett vært på veldig lite turer iløpet av livet.. Så jeg lurer litt på hva en pleier å gjøre på kveldene på sånne turer? På dagtid er det jo butikker, kan gå rundt i byen, spise på restaurant. Men på kveldene, er det bare middag i 7-8 tiden, og så hjem til hotellrommet? Ingen av oss er så veldig glad i å sitte på bar eller drikke oss fulle som andre jeg kjenner gjør på slike turer, pluss at vi begge er litt fantasiløse. Men noen forslag til koselige kjæresteting en kan gjøre på kveldene i f. eks. københavn, som ikke involverer alkohol? Vil ha en GØY tur, ikke at vi to fantasiløse mennesker bare sitter inne på hotellrommet hele helgen, selv om det kan være koselig det også Anonym poster: a42d81dcd929ed1318b8701120cecc2c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Men det er jo masse å finne på i en storby om kvelden! Går an å henge på utekafe en kveld uten å drikke seg full, se på folkelivet. Gå på konsert, eller et show av noe slag. Ta et kveldscruise på elva om det finnes der dere skal. Gå på kino. Spis en sen restaurantmiddag ute - i mange europeiske byer er det vanlig å gå ut og spise mye senere enn i norge. Gå kveldsturer og oppdag nye områder i byen. I københavn ville jeg fått med meg Tivoli om kvelden. Tror det er vanlig (og gratis?) å gå inn på området for å spise. Mange restauranter og lys i trærne etc. Anonym poster: 9604ac323f97b97cfe45bf1f5cf030c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå