Pene sko... Skrevet 2. juli 2012 #21 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Ja, det har jeg da gjort. Det har da hovedsaklig vært i anledning treff, hyttetur, en gang pga en rettsak der jeg også ble venn med saksøker siden vi begge har felles interesse for kunst, og det å i ettertid ta del i hans ville kunstkjøp i millionklassen var alltid spennende å diskutere over middager på TC og Grand. Mitt seneste forumbekjentskap/sukkerbekjentskap ble til min flotte kjæreste. EDIT: Var også på date med en annen som jeg mistenker har kjent meg igjen fra forumet. Hun visste ganske mye om meg uten at jeg hadde avslørt stort. Hahaha! Endret 2. juli 2012 av Pene sko...
Gjest .-L-. Skrevet 2. juli 2012 #22 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Vet egentlig ikke, å treffe en fra nett gir meg egentlig litt noia Endret 2. juli 2012 av .-L-.
Silfen Skrevet 2. juli 2012 #23 Skrevet 2. juli 2012 Jeg går gjerne på kino med noen fra nett. Men ikke noe opplegg som sjangs og kjemi og hva pokker, det klarer andre fint å ta seg av. Men kino, det liker jeg.
Gjest Mog Skrevet 9. juli 2012 #24 Skrevet 9. juli 2012 Personlig synes jeg kino ikke er spesielt romantisk hvis det skulle ha vært en date jeg hadde blitt invitert til. Allikevel så hadde jeg blitt med for en uformell kopp kaffe med noen fra forumet. Alltid trivelig å møte nye mennesker. :-)
MissBradshaw Skrevet 9. juli 2012 #25 Skrevet 9. juli 2012 Gjort det en gang. Pratet sammen. Jeg fikk se et lite bilde av han men han visste ikke hvordan jeg så ut. Vi hadde en veldig hyggelig kveld sammen.
Yme Skrevet 16. juli 2012 #26 Skrevet 16. juli 2012 Okey, kanskje ikke måten å gå frem på... men kort spørsmål: Ville du turt å møtt en fremmed fra forumet (f.eks. meg) for en kaffe eller kino, for en blind date, og se om kjemien stemmer? Jeg blir med! Når?
Zakuro Skrevet 16. juli 2012 #27 Skrevet 16. juli 2012 Har møtt mange fra nettet, men har kun hatt en dårlig erfaring med det. Men så lenge man tar sine forhåndsregler så er det ikke farlig. Møtes på dagen på offentlig sted, og dra hjem hver for dere, gjerne med skyss(buss, bil, sykkel). Straks du har navnet, gjør litt background check på navn, tlf, skattelister, bosted, jobb, facebook(serri, alt for mange har åpen profil der ass!). Og ta det rolig rett og slett. Møtte samboeren min på nett og angrer ikke et sekund!
Gjest padawan Skrevet 18. juli 2012 #28 Skrevet 18. juli 2012 tja, skal ikke se bort ifra at det kan være aktuelt. var på date med ei fra KG i fjor.
Gjest Høymann Skrevet 18. juli 2012 #29 Skrevet 18. juli 2012 Batman neste uke folkens! Noen som skal?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå