Gå til innhold

hva gjør dere med bildene dere tar!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jaa som emnet sier, jeg synes det er så kjedelig og bare redigere bilder for

så og putte de på hardisken?

Anonym poster: f9d64f73bdaf2f746ed75015c94a61d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan henge de opp i bilde ramme? eller sende de inn sp du kan lage pusle spill?lage en blogg å legge de ut der?

Anonym poster: e2ba95cdf1b8f31d6f2a7573f03434d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en blogg, så kan du spre bildene dine :)

Bestill ulike fotoer på lerrett evt :)

Legg ut på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar enromt mange bilder,så de fleste blir liggende på pcen. Går gjennom dem 1 gang i året og framkaller de beste og setter i album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstørrer dem, lager lerret og selger. tjent inn kamera for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

jeg forstørrer dem, lager lerret og selger. tjent inn kamera for lengst.

Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan man ordner et pent bilde på lerret? :) Har lyst på flere slike bilder hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan man ordner et pent bilde på lerret? :) Har lyst på flere slike bilder hjemme.

du kan jo bestille egne bilder direkte på lerret fra både japanfoto og fotoknudsen, bruker bli veldig gode resultater! personlig foretrekker jeg fotoknutsen :)

selv velger jeg gjerne å gjøre det selv, får tilsendt trykk og lager selve rammen selv slik at jeg kan tilpasse motivet slik jeg vil. det er veldig tilfredstillende når jeg får det til med et motiv delt på flere rammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

du kan jo bestille egne bilder direkte på lerret fra både japanfoto og fotoknudsen, bruker bli veldig gode resultater! personlig foretrekker jeg fotoknutsen :)

selv velger jeg gjerne å gjøre det selv, får tilsendt trykk og lager selve rammen selv slik at jeg kan tilpasse motivet slik jeg vil. det er veldig tilfredstillende når jeg får det til med et motiv delt på flere rammer.

Takk for tips!! :) Jeg er ikke så flink med sånt, men det frister veldig å bestille fra Foto Knudsen. Tror jeg må gjøre det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstørrer dem, lager lerret og selger. tjent inn kamera for lengst.

Kan jeg få lov til å spørre hva slags motiver du tar bilder av? Og hvordan du finner folk som vil kjøpe? :)

Høres veldig spennende ut å dele opp motivet på flere rammer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...