Gå til innhold

Kjeder meg & Ensom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lørdagskveld..

Venner er hjemme med familien, på jobb, på fest (som jeg ikke er bedt på)..

Bekjente er på andre fester og greier..

Og jeg sitter hjemme alene med litt vin og kjeder meg.. :filer:

Ikke for det, MYE husarbeid som venter.. Men æsj da.

Hvorfor sitter dere her da?

Jeg hadde kanskje sittet mindre hjemme hvis jeg hadde blitt flinkere til å få meg venner.. Ikke nødvendigvis nære og kjære venner, men sånne som man kan finne på ting med... Treffer da folk på jobb, og avog til på byn, men hvordan går man videre til å bli venner så man kan spørre om å finne på no, og kanskje bli bedt med på ting?

Anonym poster: cbf998d2d79784994e1461911aee88de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vis du kjeder deg kan du jo ta deg en tur på byen etter hvert?

kan hende du møter kjente mennesker?

jeg var ute tidligere i uka. og da kom det en kar jeg kjente før. og har ikke sett han på mange år. kjempe hyggelig å ta noen øl sammen:) så satt han med meg og mine venner:) det kan skje med deg og:)

Anonym poster: 76a7623e1b7bfcb8a303d1da6403f03f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drar ikke på byn aleine nei.. Tør jeg ikke!!

Redd for å sitte alene.

TS.

Anonym poster: 7c24b2e4a035fa3c5b3ed610afaeb87c

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke er noe interessant på TVen i kveld, kanskje du kan se en DVD film som du ikke har sett på lenge? Eller kanskje noe musikk? Lese en bok.

Er her selv i kveld fordi jeg må opp tidlig i morgen, og da blir det tidlig kveld for meg.

Ha en fantastisk kveld uansett... Blir vel film på meg snart.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen. Bare at jeg ikke har så mange bekjente i området, og heller ikke venner som ikke inviterer meg på fest (altså få venner her). Skulle gjerne vist hvordan jeg lettere kan bli kjent med folk som jeg kan finne på ting med.

Går heller ikke på byn aleine, mener det vil være litt for mye risikosport...

Anonym poster: 5fc5797e404cef5385d1bbdfbd62e614

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen. Bare at jeg ikke har så mange bekjente i området, og heller ikke venner som ikke inviterer meg på fest (altså få venner her). Skulle gjerne vist hvordan jeg lettere kan bli kjent med folk som jeg kan finne på ting med.

Går heller ikke på byn aleine, mener det vil være litt for mye risikosport...

Anonym poster: 5fc5797e404cef5385d1bbdfbd62e614

Meld deg inn i alle mulige slags lokale organisasjoner, fritidsaktiviteter osv. som du kan ha interesse av, og da treffe noen man har noe felles med. Da blir du nok fort kjent med mange, og da treffer du helt sikkert noen du trives godt sammen med. :)

Anonym poster: 6a8c087c46e3ac16abc54f8fd5f71d27

Skrevet

Tja, datteren min er med familie i Frankrike, kjæresten er på forskertur i USA, jeg var ute i går på konsert og skal bare ta det rolig i kveld. Har en del å gjøre i morgen, så sitter bare og slår ihjel tid til jeg skal gå og legge meg for å stå opp tidlig. :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...