Gjest gjest Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Heisann. :)Jeg vet det finnes liknende tråder om dette emnet, men de har ikke svart på det viktigste jeg lurer på. SÅ, er det noen her som har fjernet silikonproteser, og som har hatt de under muskelen, som vet hvor lenge man må holde seg borte fra arbeid???? Jeg har en fysisk krevende jobb, som innebærer mye kjøring og litt tunge løft. Og hvor lenge må man vente etter man har lagt de inn, før man kan ta de ut igjen? Og et par sprøsmål til, om dere gidder å svare på det oxo... Hva var utganspunktet deres, og hvor store innlegg la dere inn? Hvordan ble resultatet etter fjerning av protesene, og hvor lenge hadde dere protesene inne? Og til slutt, er du førnøyd med valget om å fjerne protesene? Mange spørsmål dette, men blir evig takknemlig om noen gidder å svare på noe, spesielt på rekonvalisenstiden. Jeg skal såklart ringe til klinikken og høre når de åpner etter helgen, men jeg tenkte jeg ville høre med noen her som har gjort noe liknende. *Krysser fingrene for svar* :)
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Dette lurer jeg også på. Jeg var hos kirurgen på konsultasjon, og da forsøkte han å pushe på meg nye proteser, denne gangen under muskel for et mer naturlig resultat ( første gang presiserte jeg at det måtte se naturlig ut ) Kynisk bransje :-( men mine skal ut, gleder meg til å få det overstått!!
Gjest ts Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Ja, det er jo typisk at de gjerne vil pakke på oss noe vi ikke er interessert i. Selv har jeg ikke snakka med kirurgen enda, da han er reist på ferie.:/ Åssen utgangspunkt hadde du før operasjonen, og hvor mye la du inn? Gått lenge med innleggene du eller?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Jeg la inn 260 gram silikon OVER brystmusklene for 7 år siden. Er kjempefornøyd, og regner med at de blir med meg i grava om en 50-60 års tid. Hvorfor i huleste vil dere fjerne dem igjen?? Implantatene i dag lages for å forbli i kroppen livet gjennom: http://www.fornebuklinikken.no/annet/silikonpupper/ Bare ikke gå helt amok/glamourpike med størrelsen, så kan dere fint leve med dem livet ut. Anonym poster: 1567eb0bdab13da29ee4fc88d0ecade7
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Jeg la inn 240 over muskelen. Grunnen til at jeg vil ha dem ut, er at de ikke ser så naturlige ut som jeg hadde håpet på. De kjennes heller ikke naturlige ut. Jeg kommer til å bli helt flat når de er fjernet, men jeg er veldig slank så det vil forhåpentligvis se bedre ut enn " tennisballene" mine ;-)
Gjest ts Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Grunnen til at jeg vil ta de ut, er fordi jeg ikke klarer å bli fortrolig med de. De ser ikke fine ut, er for store og harde, de vil nok komme til å bli litt mykere, men de vil fremdeles være for harde i forhold til det jeg synes er konfortabelt. Jeg vil rett og slett ha tilbake mine myke pupper, selv om de er på størrelse med et myggstikk.
Braindead Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Hvor lenge er det siden du oppererte? Er det snakk om 3 uker eller 3 år?
Gjest ts Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 3 uker. Liker de mindre og mindre for hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 3 uker var kort tid. De blir jo myke etterhvert. Og nå er dine hovne og såre.
Gjest TS Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 Ja, det er kort tid. Jeg må uansett gi det litt mere tid, for kirurgen er på ferie, så kanskje jeg blir fortrolig med de etter noen flere uker... Men nå heller jeg desidert mot å ta de ut. Hevelsen er borte, og de er ikke lenger såre.
Gjest ts Skrevet 14. juli 2012 #12 Skrevet 14. juli 2012 Ingen her inne med erfaring med å ta ut protesene igjen???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå