Chiqette Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Neon som har prøvd en slik spray? http://shop.erotikknett.no/Lyst-&-potensmidler/For-henne/Deep-Throat-Spray-Chocolate evnt hvordan fungerer den?
Gjest Quake Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 De produktene som virker skal numme munnen og halsen, så man ikke brekker seg så lett. Det kjipe er at det også kan påvirke penisen når du suger etter du har brukt sprayen så han blir mindre følsom han også.
Gjest agnesb Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Dette inneholder faktisk mye av det samme som i sprayen man får før en gastroskopi... (Kamera ned i halsen til magerregion.) Jeg ville nok heller "øvd" meg på andre måter!:)
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Herregud. Jeg har, og kommer aldri til å prøve den sprayen der. Men, jeg har fått bedøvelse baki halsen flere ganger, og kan personlig bekrefte at man brekker seg langt mer av det enn å øve seg på deepthroating uten noe som helst. Når man bedøver seg baki halsen skal man ikke svelge i fare for å svelge sin egen tunge(altså kveles), og man skal ikke drikke på...tja, et par timer etterpå. Om man ikke klarer øve seg på deepthroating på normalt vis tenker jeg det er fint å la være. Anonym poster: 6e5070d5d4c6bad50226f2621abee23f 2
Gjest Quake Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Herregud. Jeg har, og kommer aldri til å prøve den sprayen der. Men, jeg har fått bedøvelse baki halsen flere ganger, og kan personlig bekrefte at man brekker seg langt mer av det enn å øve seg på deepthroating uten noe som helst. Når man bedøver seg baki halsen skal man ikke svelge i fare for å svelge sin egen tunge(altså kveles), og man skal ikke drikke på...tja, et par timer etterpå. Om man ikke klarer øve seg på deepthroating på normalt vis tenker jeg det er fint å la være. Anonym poster: 6e5070d5d4c6bad50226f2621abee23f Det er ikke så sterkt, det bare nummer litt, men ikke så mye at du ikke føler noe som helst.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Er det virkelig så viktig at man får penis så langt ned i halsen, at man er villig til å bedøve svelget for det? Herlighet, for en verden vi lever i. Finnes visst bedøvelseskrem til rævhølet også, sånn at en kan ha analsex uten at det gjør vondt. Hva blir det neste? 5
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Er det virkelig så viktig at man får penis så langt ned i halsen, at man er villig til å bedøve svelget for det? Herlighet, for en verden vi lever i. Finnes visst bedøvelseskrem til rævhølet også, sånn at en kan ha analsex uten at det gjør vondt. Hva blir det neste? Bedøvelseskrem og utvidelsesring for neseboret.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. juni 2012 #8 Skrevet 30. juni 2012 Bedøvelseskrem og utvidelsesring for neseboret. Andre åpninger man kan bruke? Usj, nå avsporer jeg, og moddene kommer sikkert og rydder.
Chiqette Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2012 planen var ikke å kjøpe den, bare lurte på om noen faktisk hadde prøvd den, og hvordan effekten da var, om det faktisk funket:)
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 Er det virkelig så viktig at man får penis så langt ned i halsen, at man er villig til å bedøve svelget for det? Herlighet, for en verden vi lever i. Finnes visst bedøvelseskrem til rævhølet også, sånn at en kan ha analsex uten at det gjør vondt. Hva blir det neste? Det blir til vagina, tenker jeg. Så kan menn med perverse lyster prøve seg frem med hvor store gjenstander det går an å presse inn der.
Mann 42 Skrevet 30. juni 2012 #11 Skrevet 30. juni 2012 Bedøvelseskrem og utvidelsesring for neseboret. Fra en dovegg: "Driv hor i Bertils nesebor! La sæden frese i Bertils nese!" OMG!
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2012 #12 Skrevet 30. juni 2012 (endret) Depp thorat var forresten en artig konstruksjon . Endret 30. juni 2012 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #13 Skrevet 30. juni 2012 Er det virkelig så viktig at man får penis så langt ned i halsen, at man er villig til å bedøve svelget for det? Herlighet, for en verden vi lever i. Finnes visst bedøvelseskrem til rævhølet også, sånn at en kan ha analsex uten at det gjør vondt. Hva blir det neste? Anal Eaze. Jeg aner ikke hvor jeg vet det fra. Anonym poster: 586a3fee4784243dbd85c55126719664
Mann 42 Skrevet 30. juni 2012 #14 Skrevet 30. juni 2012 Det blir til vagina, tenker jeg. Så kan menn med perverse lyster prøve seg frem med hvor store gjenstander det går an å presse inn der. Jeg tipper at bedøvende glidekremer som ikke skader endetarmen, også kan brukes trygt i skjeden. Så det toget er nok gått for lengst. 1
Gjest Quake Skrevet 30. juni 2012 #15 Skrevet 30. juni 2012 Jeg tipper at bedøvende glidekremer som ikke skader endetarmen, også kan brukes trygt i skjeden. Så det toget er nok gått for lengst. Samme middel kan også brukes på urinrørsleker.
FantasDick Skrevet 1. juli 2012 #16 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har prøvd sprayen, men ikke i forbindelse med oralsex - jeg ville bare kjenne hvordan den fungerte. Jeg ble litt bedøvd, men ikke slik at det er fare for å svelge tunga. Men jeg trodde disse sprayene var forbudt? Var innom Kondomeriet rundt juletider for å kjøpe denne sprayen, men da sa dama at de ikke hadde lov å selge denne lengre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå