Gå til innhold

Skoleveske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg leter etter en veske som er stor nokk til å ha litt skolebøker i og dat osv. så den må være litt stor. å den kan ikke bare bli til en søppelsekk når den blir fyllt opp.. vanskelig å forklare altså hehe

ser for meg en firkantet en, men som også er moderne og stilig!

har du noen tips? kanskje en nettbutikk jeg kan sjekke?

Anonym poster: 9d9bd893142326f8a3548e43fc85771a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen?

Anonym poster: 9d9bd893142326f8a3548e43fc85771a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne jeg; vil også ha en fin skoleveske til høsten! Kan ha ryggsekk, men alle jeg finner er enten styggdyre eller med innebygde blinklys på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut hva de butikkene som selger pc-er har, de koster nok litt,men under tusenlappen

svarte og mørkgrå var de sekkene jeg kjøpte til ungdommene da de gikk på skole og skulle ha med laptop, de bruker sekken altid når laptop skal vere med pga den ekstra polstringen som er i den uansett hvor de skal

måtte jammen rette en trykkleif engang igjen :-)

Endret av muttra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe en god sekk, spesielt om du bærer mye, og/eller har tunge bøker. Kan nesten garantere deg at dersom du går med tunge bøker over lang tid, vil du ødelegge ryggen og skuldrene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne jeg; vil også ha en fin skoleveske til høsten! Kan ha ryggsekk, men alle jeg finner er enten styggdyre eller med innebygde blinklys på...

Beckmann har mange sekker til voksne, ofte med egen pc-lomme. Mange bokhandlere har dem, i alle fall Notabene og Libris.

Anonym poster: 7f1777aa65188eed109b395979382dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå med skolebøker og laptop i veske over lengre tid er helt forferdelig for ryggen.

Jeg har sekk fra Beckmann som minner om denne svarte. Den er jo ikke spesielt pen, men en helt grei og anonym sekk.

Synes det er greit med regntrekk da jeg går eller sykler. Den har også spile i ryggen som gjør at den ikke "synker sammen" som mange billige sekker gjør om man har en del i dem. Når jeg kjøpte min for noen år siden kostet den rundt 500,- og var billigere enn alternativene (tursekker på sportsbutikker).

Edit: Her har de forresten en del sekker som ikke er så kjedelige. (mange av sekkene kan brukes både som sekk og veske)

Her er det noen designersekker.

Endret av Eld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv denne fra Tiger of Sweden: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/vesker/tiger-of-sweden-1004/tiger-bag-female-550381-14/

Om det ikke får plass/er for tungt for den, så tar jeg det som et tegn på at jeg bør bruke sekk istedet, hehe. Tiger har også en enda større veske: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/vesker/tiger-of-sweden-1004/tiger-female-bag-550312-14/ , men denne har ikke skulderreim, kun slike handtak.

Anonym poster: a86d87dfd1b499b7973bf5c50c337968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en ordentlig ryggsekk, så du slipper den trendye og moteriktige dårlige ryggen som medfølger skuldervesketrenden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambridge Satchel. Den mest klassiske engelske skoleveska som finnes - finnes i flere størrelser og utallige farger.

Finnes på asos.com og på http://www.cambridgesatchel.co.uk/

Litt teit spørsmål kanskje, men går en 13,3" laptop av denne typen nedi en 13" veske, eller er det lurt å kjøpe 14"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt teit spørsmål kanskje, men går en 13,3" laptop av denne typen nedi en 13" veske, eller er det lurt å kjøpe 14"?

Med 13" blir jo laptopen jo større enn vesken, så du må nok opp minst en størrelse, ja. Cambridge-veskene er ganske harde i skinnet når de er nye, så du kan ikke regne med at de skal kunne strekkes så mye med en gang heller.

Anonym poster: 4d8a97615daa00b689b42525a63214c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg går kun med vesker til eksamen og dager hvor vi skal ingenting, for på ordinære skoledager med bøker og laptoper er det et helvete å bære på en veske med mindre du går frem og tilbake fra skapet hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cambridge Satchel. Den mest klassiske engelske skoleveska som finnes - finnes i flere størrelser og utallige farger.

Finnes på asos.com og på http://www.cambridgesatchel.co.uk/

Ohooooo, den var fin. Og til en OK pris! I den skal jeg ha macen og prøvene jeg skal rette når jeg skal ut i praksis til høsten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på denne tråden jeg også. Trenger tips om store vesker/weekendbager som er praktisk å oppbevare laptop/bøker i.

(Og før jeg blir angrepet; tar buss til skolen og tåler å bære en veske fram og tilbake fra buss-stoppet. Synes det er upraktisk å bære bakpå ryggen, da mobil/busskort/nøkler ect. blir så utilgjengelig i farten. :D )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og før jeg blir angrepet; tar buss til skolen og tåler å bære en veske fram og tilbake fra buss-stoppet. Synes det er upraktisk å bære bakpå ryggen, da mobil/busskort/nøkler ect. blir så utilgjengelig i farten. :D )

Word, sistah.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...