Gå til innhold

Hva faen er det som feiler folk?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte: Skriv sms til kun henne:

Takker for besøket. Takker også for den halvliteren du la igjen i kattesanden.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det går an!

For mange år siden hadde jeg fest. Jeg hadde vegg-til-vegg-teppe. Ei venninne av meg var litt for full, men fremholdt at hun hadde det veldig bra. Plutselig spydde hun utover teppet. Hun ble veldig lei seg og unnskyldte veldig. Jeg sa det var ok, så lenge hun vasket. Hun gikk for å hente vaskesaker. Trodde vi. Det smalt i døra og hun var borte. Vennskapet fikk en knekk da, altså!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha bedt henne om penger til ny kattesand.

Anonym poster: d6c97082a0e1403b7360471451eccc5c

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor invitere slike mennesker?

Inviterer du bare nærmeste venner, vil du neppe oppleve det samme. En nær venn ville i alle fall har gjort rent etter seg.

Oja, det er sikkert for gammeldags med små fester. Bedre å invitere 40 vage bekjentskaper. :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

I går hadde jeg "fest", der en av gjestene (jente) klarte å tisse i kattekassen.

Anonym poster: 30c9a1ab257aac5da68c73dada17a076

:skratte:

Fylla har skylla? Eller?

Jeg hadde faktisk ringt henne å bedt henne om å komme å vaske bort dritten sin.

AnonymBruker
Skrevet

Hei du ! skal være gald jeg ikke dreit da!

Anonym poster: d6ccf9d4ab3d8e5cb02e559ea09e2083

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert øyevitner, hva med å anmelde for hærverk eller hva det regnes som?

Anonym poster: d48770e8120eb0dc5431777d6d37fa8b

• 3 uker senere...
Skrevet

Usjaminaltså!

Støtter den om å sende sms og fortelle at du sikkert kommer til å bælme nedpå mange liter drikke før du besøker henne neste gang, for så å skvette litt ymse plasser hjemme hos henne. Hehe.

• Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Hadde jeg vært katten som eide kassen hadde jeg klort henne.

• Liker 1
Skrevet

:skratte: Skriv sms til kun henne:

Takker for besøket. Takker også for den halvliteren du la igjen i kattesanden.

...men skulle ønske det var en halvliter øl du la igjen, og ikke en halvliter piss!

Skrevet

Jeg merker nå at jeg er veldig glad for at jeg aldri har hatt fester hjemme hos meg selv.

Jeg er veldig glad jeg ikke har katt.

Gjest Fairydust
Skrevet

Lurer på hvor hun hadde pissa om trådstarter ikke hadde katt og kattekasse. :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Dette er motbydelig, ingen tvil om det. Men folk urinerer gjerne under senga di dersom de er fulle nok, og en må nesten regne med noen idioter som ikke klarer å holde slikt under kontroll. Det som derimot får meg til å klikke er de som knuser gjenstander eller vinduer, og de som er voldelige og ufyselige i atferd.

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Noe så ekkelt. Men jeg hadde seriøst bedt henne om å vaske opp etter seg.

Jeg hadde en fest for noen år tilbake da en kompis av eksen min sto på utsiden av leiligheten å spydde i postkassa mi. Med post oppi! Jeg sa han får være så god vaske postkassa mi, men det skjedde aldri for da han var på vei ut klarte han å sovne i gangen med vaskebøtta over hode. Vi fikk han hjem, men han kom aldri tilbake for å vaske opp spyet sitt.

Endret av Sunshine23
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Kanskje hun trodde hun var en katt?

Skrevet

Vær glad hun bare tisset i kattedoen du....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...