AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 De siste 2-3 ukene har kroppen min vært helt rar nedentil. Først startet det med at jeg trodde det var sopp jeg hadde da utfloden var klumpete, seig og litt gul aktig. Men samtidig var jeg også blitt ganske øm i livmoren, og rundt der, nesten som litt milde mens smerter som kom og gikk. Har også oppdaget at jeg er "ruglete" over skambenet, og trodde først det var livmoren før jeg leste at man ikke kan kjenne den (jeg er ikke gravid). Det vekslet mellom å være hardt over skambenet og vanlig mykt, og disse ruglene/klumpene kom og gikk. Nå har jeg gått på canesten noen dager og syns bare det klør mer der nede enn før. Noen som kjenner seg igjen og vet hva dette kanskje kan være? Skal til legen til onsdag forresten, men vil gjrene høre andres erfaringer. Menstrasjons blødningene har også vært forandret denne gangen, blør mindre og det er litt tykkere virker det som enn før. Anonym poster: 4a68f225c38966cc27f782bc954b0630
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 opp Anonym poster: 4a68f225c38966cc27f782bc954b0630
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Vet ikke hva dette kan være, men når jeg har hatt sopp har utfloden blitt litt tykkere og det har klødd i kjeden. En gang hovnet jeg opp på de indre kjønnsleppene. Men gikk over så fort jeg brukte canesten. Men siden jeg sliter litt med mye utflod har jeg prøvd viavag kapsler for å regulere litt, men disse reagerte jeg på og endte opp med mer utflod. Men lukter det noe? Sopp pleier ikke å lukte noe, da er det ofte andre ting. Om det kan slå ut på noe med skambenet vet jeg heller ikke. Ikke opplevd det selv i alkefall. Vet ikke om dette hjalp noe, men kanskje det hjelper på å f.eks. utelukke sopp eller finne ut om det er det du gar?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Jeg hadde en stund kun smerter innvendig som jeg ikke skjønte noe av, som menssmerter uten mensen. Dro til legen og hun kikket inn, det var sopp innvending og litt tykt så jeg hadde ikke lagt merke til at det kom noe ut. For sikkerhetsskyld tok hun en klamydiatest som var negativ. Kan du ha klamydia? Canesten tok bort mine smerten og seff soppen. La ikke merke til om det var noe med skambenet. Kanskje du skal ringe legekontoret i morgen? God bedringe! Anonym poster: c6c83c83fd7b32a29a952afd2c53280c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå