Gå til innhold

"Fittefis"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd å fått såkalte "fittefiser" og lurer på hvorfor jeg får det. Det som er litt rart er at jeg ikke har fått det med noen utenom en. Han som jeg fikk slike lyder med har større penis i forhold til de andre og han har skjev penis, noe som ingen andre jeg har hatt samleie med har. Kan det skyldes "vinkelen" han? Og hva syns dere gutter om det? Syns dere det er ekkelt?

Anonym poster: 7c2fc790768ec0f6f892f71ade59487f

Anonym poster: 7c2fc790768ec0f6f892f71ade59487f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei! penis størrelse har litt med saken og gjøre. og det har også noe å si med sexstillingen deres. det er mest normalt å få det i doggy-style. nå vet jo ikke jeg hvilken stilling dere hadde, så ja det kan ha noe med vinkelen på penisen å gjøre også. :) om guttene liker det.. hmmm jo ja,.. jeg har fått positive tilbakemeldinger på de, så tror ikke guttene har store problemer med det. . spørs vel på personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Nei, vi brukte ikke doggy-style men kan du gi eksempel på tilbakemeldinger du har fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er måten han bruker penisen sin på som er problemet her. Fittefisen kommer på grunn av vakum.

Du får lære han at han ikke trenger å trekke penisen sin så langt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er måten han bruker penisen sin på som er problemet her. Fittefisen kommer på grunn av vakum.

Du får lære han at han ikke trenger å trekke penisen sin så langt ut.

Ja, beste er å si det til han at han ikke skal trekke den så langt ut som de sa her :) Har sagt i fra til min type også. Var grusomt pinlig med de lydene! Begynte alltid å le etter en lyd, så kom det bare flere lyder da som jeg lo! = Latterkrampe = Sexlysten blir dempet ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er pga. det kommer luft inn i skjeden og det blir vakum. Jeg kan også oppleve å få det i f,eks 69 og hvis han tar fingeren helt inn og helt ut flere gang. Helt naturlig er det, men likevel så flaut :fnise:

Anonym poster: f55aa0f5c60ef8f47de0000a9e8d83bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! penis størrelse har litt med saken og gjøre. og det har også noe å si med sexstillingen deres. det er mest normalt å få det i doggy-style. nå vet jo ikke jeg hvilken stilling dere hadde, så ja det kan ha noe med vinkelen på penisen å gjøre også. :) om guttene liker det.. hmmm jo ja,.. jeg har fått positive tilbakemeldinger på de, så tror ikke guttene har store problemer med det. . spørs vel på personen.

Positive tilbakemeldinger på fittefis? :skratte:

"Mmm, så fin lyd.. :rodmer: "

Anonym poster: 117eb940107306918865437e254872fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positive tilbakemeldinger på fittefis? :skratte:

"Mmm, så fin lyd.. :rodmer: "

Anonym poster: 117eb940107306918865437e254872fb

:fnise: :fnise: :fnise:

Anonym poster: f55aa0f5c60ef8f47de0000a9e8d83bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min syns ikke det er ekkelt, skjer det under sex'en bryr han seg ikke. Er det etter sex'en ler vi av det, han trykker meg gjerne på magen eller kiler meg for å få det til å brake høyere der nede, siden han tydeligvis syns det er mega festlig......

Anonym poster: 8484e8db605124e055289ee119ddbd1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er pga. det kommer luft inn i skjeden og det blir vakum. Jeg kan også oppleve å få det i f,eks 69 og hvis han tar fingeren helt inn og helt ut flere gang. Helt naturlig er det, men likevel så flaut :fnise:

Anonym poster: f55aa0f5c60ef8f47de0000a9e8d83bb

Jeg får assosiasjoner til bruk av sykkelpumpe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg først begynner med fittefiser så er det gjort.. da fiser fitta mi resten av økten... Før syns jeg det var mega pinlig - nå driter jeg i det - og vi begynner oftest bare å le av det - og fortsetter... Knis...

En pinlig historie fra en sexøkt i en overkøye på en ferietur... Venninna mi sov i samme rom, og vi skulle bare ta det stille og rolig så hun ikke merka noe... Dermed kom det den verste fittefisen dere kan tenke dere, og tro meg: venninna mi sov ikke! ha ha ha

Anonym poster: af26e0c4839aef99762b83785f05b869

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å fått såkalte "fittefiser" og lurer på hvorfor jeg får det. Det som er litt rart er at jeg ikke har fått det med noen utenom en. Han som jeg fikk slike lyder med har større penis i forhold til de andre og han har skjev penis, noe som ingen andre jeg har hatt samleie med har. Kan det skyldes "vinkelen" han? Og hva syns dere gutter om det? Syns dere det er ekkelt?

Anonym poster: 7c2fc790768ec0f6f892f71ade59487f

Anonym poster: 7c2fc790768ec0f6f892f71ade59487f

Fordi du puler og har en stram fitte.

Utover det så er det ekstremt irriterende med ddamer som blir flaue av fittefis. Fittefis er gøy, morsomt og et kompliment! Pul som kaniner og slutt å tenkt så jævlig under pulingen. Kvinnfolk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du puler og har en stram fitte.

Utover det så er det ekstremt irriterende med ddamer som blir flaue av fittefis. Fittefis er gøy, morsomt og et kompliment! Pul som kaniner og slutt å tenkt så jævlig under pulingen. Kvinnfolk... :roll:

Du sier så mye rart BM2. Jeg sleit med fittefis da jeg var yngre - og tro meg ,det var IKKE fordi jeg hadde stram fitte.

Tok oppstramningsoperasjon av fjomsa og problemet forsvant.

Anonym poster: ae6c10d07821641f6f773dbd6e6f487c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier så mye rart BM2. Jeg sleit med fittefis da jeg var yngre - og tro meg ,det var IKKE fordi jeg hadde stram fitte.

Tok oppstramningsoperasjon av fjomsa og problemet forsvant.

Anonym poster: ae6c10d07821641f6f773dbd6e6f487c

Og du sier JEG sier mye rart? :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, morsomt tema. jeg husker jeg ble driiit flau første gang det skjedde med typen min, men heldigvis lo han bare .. faktisk IHJEL :P det var drit morsomt. nå når det skjer 2 år etter ler jeg å sier sorry, mens vi fortsetter.. klarer ikke bli helt uflau men det er bedre nå enn det var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er pga. det kommer luft inn i skjeden og det blir vakum. Jeg kan også oppleve å få det i f,eks 69 og hvis han tar fingeren helt inn og helt ut flere gang. Helt naturlig er det, men likevel så flaut :fnise:

Anonym poster: f55aa0f5c60ef8f47de0000a9e8d83bb

Ehhh... Det kommer luft inn OG blir vakuum? Noen fulgte tydeligvis ikke helt med i naturfagtimene. Det har ingenting med vakuum å gjøre, heller motsatt. Du har litt luft inni "fjomsa" :jepp: når pikken er ute/delvis ute, og når den dyttes inn, presses lufta ved siden av pikken og ut. Det er min teori ihvertfall. Hva det igjen kommer av, aner jeg ikke.....

Jeg tviler på at lyden kommer av at det blir vakuum i fjomsa :jepp: og lyden kommer av av luft blir sugd inn. Men jeg har lært meg et nytt artig ord jeg skal bruke i senga i det minste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at lufta blir presset inn av mannens penis når han tar den for mye ut.. Skjedde med meg, vi var ferdig med sex, så når jeg skulle reise meg så kom det lyd ut pga luften..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...