rachel who Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Husker jeg har lest endel negativ kritikk av dem. Noen som har noen personlige erfaringer å dele. Vi bruke dem for to år siden og det var ok.
Sunshower Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Vi har brukt den 1 gang, i fjor sommer. Men det var ikke jeg som var bestilleren/fører av bilen, så vet ikke konkret hvordan det var. Det inntrykket jeg hadde var at det var greit, men ikke noe veldig spesielt.
Lise82 Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Jeg har brukt de flere ganger og er veldig fornøyd. I fjor vinter så måkte de av snøen på bilen og den var varm da vi fikk den levert så vi slapp å sette oss i en kald bil. I sommer så hadde det kommet litt fugledritt på panseret. Han som leverte bilen til oss tørket til og med av litt fugledritt som hadde kommet på panseret. Det kaller jeg service. Har også lest en del om de i media og ble veldig overraska over det jeg leste. Virker som at media bare er ute etter å henge de ut.. De andre parkeringsselskapene har sikkert svinn på skogen de også. Helt ok pris selvom de var litt dyrere enn noen av de andre selskapene på Gardermoen, men jeg fant noen selskaper som var enda dyrere enn de, så de ligger sånn midt på treet prismessig.. Men ikke mye som skiller de i pris da. Jeg har hvertfall ikke noe vondt å si om de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå