Yme Skrevet 29. juni 2012 #21 Skrevet 29. juni 2012 Men om man vasker penis, som ansikt, flere ganger for dag da? Anonym poster: 480d63f99c0b66c75abe78ea8a43f9c4 Da kan du få sopp. 1
Gjest Sobril Skrevet 29. juni 2012 #22 Skrevet 29. juni 2012 Kjære vene. At en mann skyller pikken over vasken betyr vel ikke automatisk at han legger igjen en halv kilo kjønnshår? For øvrig går det like lett å vaske bort kjønnshår som skjeggstubber feks. Forstår at noen hadde reagert på dette av hygieniske grunner dersom det var snakk om en hårete manneræv som skulle under springen.
charactouy Skrevet 29. juni 2012 #23 Skrevet 29. juni 2012 Så lenge den er rein når jeg har bruk for den, så gir jeg blaffen i hvor han vasker den - så lenge det han evt bruker for å vaske den også blir skylt/lagt til vask.
Alvina Skrevet 29. juni 2012 #24 Skrevet 29. juni 2012 Ok eller drama? Noe for genus-feministene? /vane... har 666 innlegg akkurat så kryssa av på AB. Står for dette. ^^ Anonym poster: 480d63f99c0b66c75abe78ea8a43f9c4 Jeg har aldri opplevd menn som har skylt pikken sin etter sex, men jeg har brukt en vannkran en gang i hele mitt liv for å skylle av meg den ekle greia etter en voldtekt (det var ikke dusj der). Hva er problemet? Med god sex med en dame bruker man ikke føle seg skitten. Men etter en voldtekt kan det skje. Og hvis mannen er så dum at han knuller rundt og må vaske seg før han går hjem til sin samboer/kone, da er han avslørt av sin elskerinne pronto så ingen intelligente menn gjør det. Da mister de ansiktet og må forholde seg til å prøve å sjekke opp en ny dame som de kan lure og lyge for.
Binta Ba Skrevet 29. juni 2012 #25 Skrevet 29. juni 2012 Helt ok. Veldig alright, til og med, synes nå jeg.
Arlea Skrevet 29. juni 2012 #26 Skrevet 29. juni 2012 Menn kan gjøre det i sine springer, men ikke faen om de gjør det i min. Beklager, men da kan man heller låne seg en vaskeklut altså. I vasken tapper jeg jo vann som jeg bruker til å skylle og vaske ansiktet, så man kan påstå at det mildt sagt er viktig for meg at det ikke har vært kjønnsorganer oppi der. Kall meg gammeldags, men sånn er det bare. Jeg vasker meg jo også utenom dusj, men holder lenge med en vaskeklut. Jeg setter meg jo ikke ned med rompa i vasken. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #27 Skrevet 29. juni 2012 Blir man med noen hjem etter en tur på byen så er det jo en kjapp måte å rengjøre den på. Så slipper hun at den smaker "fuktig bytur", uten å gå mer inn på hva det innebærer. Anonym poster: 377182624fc84f3c2ea2378812f8f6b1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #28 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har aldri opplevd menn som har skylt pikken sin etter sex, men jeg har brukt en vannkran en gang i hele mitt liv for å skylle av meg den ekle greia etter en voldtekt (det var ikke dusj der). Hva er problemet? Med god sex med en dame bruker man ikke føle seg skitten. Men etter en voldtekt kan det skje. Og hvis mannen er så dum at han knuller rundt og må vaske seg før han går hjem til sin samboer/kone, da er han avslørt av sin elskerinne pronto så ingen intelligente menn gjør det. Da mister de ansiktet og må forholde seg til å prøve å sjekke opp en ny dame som de kan lure og lyge for. Du misforstår fordi tråden ble flyttet fra samliv til hit. Det er snakk om å vaske den generellt sett i vasken. Ikke etter at man har hatt sex, fordi da dusjer man vel. Anonym poster: 480d63f99c0b66c75abe78ea8a43f9c4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. juni 2012 #29 Skrevet 29. juni 2012 Menn kan gjøre det i sine springer, men ikke faen om de gjør det i min. Beklager, men da kan man heller låne seg en vaskeklut altså. I vasken tapper jeg jo vann som jeg bruker til å skylle og vaske ansiktet, så man kan påstå at det mildt sagt er viktig for meg at det ikke har vært kjønnsorganer oppi der. Kall meg gammeldags, men sånn er det bare. Jeg vasker meg jo også utenom dusj, men holder lenge med en vaskeklut. Jeg setter meg jo ikke ned med rompa i vasken. Hvordan vet du det? Du vet ikke hva som foregår i vasken din når døren er låst 3
Gjest Eurodice Skrevet 29. juni 2012 #30 Skrevet 29. juni 2012 Jeg gir meg over så tertefine mange av dere er. Hvorfor er det så æsj og fy om en mann vasker penisen sin under springen? Det blir hår i vasken og på såpestykket. Gidameg! De hårstråene, om det blir noen, går utmerket godt å skylle vekk. Hva med dere da, jenter, dusjer dere etter hver gang dere har vært på toalettet, for å være sikker på at det ikke sitter igjen uhumskheter? (Ja, det heter uhumskheter, ikke ulumskheter som en skriver her.) Snakk om å konstruere problemer! 9
Arlea Skrevet 29. juni 2012 #31 Skrevet 29. juni 2012 Hvordan vet du det? Du vet ikke hva som foregår i vasken din når døren er låst Det er jo greit, men man får ikke gjøre det med min velsignelse Forøvrig har jeg ganske god kontroll. Jeg & typen bruker oftest å bruke badet samtidig hvis han er på besøk nå, og tror ikke datteren min har noen utovertiss å slenge inn. =) 1
Arlea Skrevet 29. juni 2012 #32 Skrevet 29. juni 2012 Jeg gir meg over så tertefine mange av dere er. Hvorfor er det så æsj og fy om en mann vasker penisen sin under springen? Det blir hår i vasken og på såpestykket. Gidameg! De hårstråene, om det blir noen, går utmerket godt å skylle vekk. Hva med dere da, jenter, dusjer dere etter hver gang dere har vært på toalettet, for å være sikker på at det ikke sitter igjen uhumskheter? (Ja, det heter uhumskheter, ikke ulumskheter som en skriver her.) Snakk om å konstruere problemer! Jeg har bare problemer med å forstå hvorfor noen skulle ha behov for å skylle tissen i vasken. i mitt hode er det mye mer praktisk å dusje, og ellers bruke en vaskeklut som man hiver i skittentøyet ved behov ellers. Skjønner heller ikke hvorfor det skulle være et "problem" at en ikke vil ha kjønnsorganer i vasken sin? Er da så enkelt å la være! 2
Gjest Eurodice Skrevet 29. juni 2012 #33 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har bare problemer med å forstå hvorfor noen skulle ha behov for å skylle tissen i vasken. i mitt hode er det mye mer praktisk å dusje, og ellers bruke en vaskeklut som man hiver i skittentøyet ved behov ellers. Skjønner heller ikke hvorfor det skulle være et "problem" at en ikke vil ha kjønnsorganer i vasken sin? Er da så enkelt å la være! Mer praktisk å kle av seg og dusje hele kroppen enn å vaske en enkelt legemsdel under springen? Jaja, deg om det. Har du en rasjonell forklaring på hvorfor du synes kjønnsorganer i vasken er så ille? Det er snakk om å vaske penisen under springen, noe som er gjort kjapt, ikke legge den i bløt i timevis. 4
Sweet77 Skrevet 29. juni 2012 #34 Skrevet 29. juni 2012 Penis i fitten: Jaaa! Penis i munnen: Jaaaaa! Penis i vasken: Nei, FYDDA... ??? 15
Sola^ Skrevet 29. juni 2012 #35 Skrevet 29. juni 2012 Kanskje bidéen skulle hatt ein come back? Den kan brukes til å vaske både penis og vagina utan full dusj. 3
Anje Skrevet 29. juni 2012 #36 Skrevet 29. juni 2012 Ser ikke problemet. Det er jo til å vaske ting at vasken er der..? Dessuten, om man bruker en klut, som mange her foreslår, så skyller jo de fleste kluten i vasken... 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #37 Skrevet 29. juni 2012 i mitt hode er det mye mer praktisk å dusje, Uhm, hvordan? oO ta ut, skyll, rist, ta inn, ferdig. Anonym poster: 480d63f99c0b66c75abe78ea8a43f9c4
Gjest Uanonymbruker Skrevet 29. juni 2012 #38 Skrevet 29. juni 2012 Her i huset må han legge seg over doen med pikken i skåla og så trekke opp om snoppen trenger en skyll. Ikke no pikk i vasken min nei, ÅHÅNEIDU! 2
Gjest Eurodice Skrevet 29. juni 2012 #39 Skrevet 29. juni 2012 Kanskje bidéen skulle hatt ein come back? Den kan brukes til å vaske både penis og vagina utan full dusj. Det skulle vært standard utstyr. Det er svært praktisk. 3
Gjest Sobril Skrevet 29. juni 2012 #40 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Herregud for pripne jenter og dobbeltmoral... Husker da jeg var lita så fikk jeg streng beskjed om å vaske meg nedentil med klut (på vanlige "stress-dager" hvor jeg skulle til skole og barnehage). Ergo: jeg vasket meg der nede med klut og vrei også kluten under springen. Så usj og æsj altså - der etterlot jeg meg mye ekkelt gitt!! Jeg vil vel heller si at det er langt mer ekkelt å vaske hender etter man har bæsja. Da kan man jo risikere å få tarmbakterier i ansiktet. Store logiske brister her... Endret 29. juni 2012 av Sobril
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå