AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 På lørdag kveld var jeg fortsatt beruset da jeg lå meg til å sove. Når jeg våknet, løp jeg rett på badet for å fjerne tampongen, men da oppdaget jeg at det ikke var noen tråd der. Det var heller ingen blod i trusen min. Jeg ble veldig urolig, så jeg brukte kun bind resten av dagen. Kom litt blod, men ikke sånn som det pleier. Hadde kun hatt mensen i 2-3 dager så det pleier jo å være en del da. Er det mulig at den er blitt dyttet opp? Jeg prøve å stikke en finger inn i skjeden for å kjenne, men kjente ingenting. Gjorde det kanskje ikke så veldig nøye, og jeg gravde ikke, for jeg er ikke vandt med å ta meg der nede, så det er veldig ubehagelig og ekkelt syns jeg, hehe... Anonym poster: 3b33a8eeb55b42bebcdcef1c14e84f5c
Theya Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Og hvor mener du den skal forsvinne? Opp i livmoren din? Du vet det ikke akkurat er noen stor åpning der, med mindre du føder? Du har nok tatt den ut før du la deg, eventuelt dyttet den for langt opp. Du burde kjenne den med fingrene da.
Gjest Anonym Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Det er mulig. Få deg en legetime og få deg sjekket, det er ikke bra viss den ligger der lenge
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har prøvd å kjenne etter en gang til, men kjenner ingenting. Er det mulig at jeg ikke kjenner den? Og kan man kjenne at man har tampongen inni seg eller merker man det ikke? Jeg har tenkt tilbake på kvelden flere ganger og husker alt jeg gjorde før jeg lå meg, men kan ikke huske at jeg gikk på do.. Anonym poster: 3b33a8eeb55b42bebcdcef1c14e84f5c
Ibanez Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Altså, tampongen har muligens lagt i skjeden en uke?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Gå til legen da, så slipper du å lure. Vi på kg kan ikke se om du har noe oppi der, og jeg er ikke synsk. Anonym poster: 54e3c7086d4a1d9a3dfe300be0c45ae7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Har hørt om ett par tilfeller tidligere hvor noen har glemt en tampong der oppe og den har ligget der i flere uker. Dette er abslutt ikke bra for sjeden og det kan dannes sopp og annen infeksjon. Anbefaler deg å skjekke nøye der nede en gang til,om du enda har tviler så gå til en lege å ta en sjekk. Anonym poster: bd6be8df507ebf35073f4d6971a87068
eva-80 Skrevet 30. juni 2012 #8 Skrevet 30. juni 2012 Jeg mener at når tampongen blir full så blir den tung og sklir ned av seg selv i sjeden. Verre hvis man har glemt den sisten for da er det ikke mere blod som fyller den. Men kjenner du den ikke og heller ikke sklidd ned så er den sikkert ikke der. Sjeden er da ingen labirint at den kommer fullstendig bort 1
fruBeist Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 Husker en tråd om ei som hadde glemt tampongen inni seg i flere uker. Hun hadde både hatt mensen igjen, og hatt sex mens den gamle tampongen var der inne. Den datt ut av seg selv, som den verste stinkbomba. Visstnok. Ta deg i alle fall en telefon til legen om du fortsatt er i tvil. Husk at det er noe som heter toxic shock syndrome. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #11 Skrevet 30. juni 2012 Du kommer til å kjenne den dersom du får kjent skikkelig etter. Den forsvinner ikke særlig langt opp av seg selv. Hvis du har hatt sex er det verre, da kan den bli skjøvet ganske langt inn og kan være litt vanskelig å få tak i. Prøv å kjenn etter igjen, hvis ikke får du ringe lege. Anonym poster: da4b7ac0c20f21e974259193dcf9ace4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #12 Skrevet 30. juni 2012 huff, jeg opplevde det samme en gang, uten at jeg visste at jeg hadde en gammel tampong i skjeden. Jeg hadde bare fortsatt å bruke nye tamponger mens den gamle var bkitt dyttet opp (gudene vet hvor, men jeg kjente den ikke). Til slutt begynte det å stinke noe helt grusomt nedentil og jeg skjønte ikke hvorfor. Det stinket i halve rommet, liksom! Plutselig en dag datt det en tampong ned i doen...det tok sin tid. Så hvis du ikke finner den, gå til legen. Du kan få en alvorlig sykdom av å ha en tampong for lenge der inne. Anonym poster: 747e10beaa7822145ef9461b0b877a7f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #13 Skrevet 1. juli 2012 ONSDAG* Mente onsdag, ikke lørdag. Haha. Detter helt ut av dagene nå som det er ferie. Uff.. Har prøvd å kjenne etter flere ganger nå, men kjenner ingenting der oppe. Er det fortsatt verdt å gå til legen, selvom jeg ikke har kjent noe der noen av gangene? Er veldig blakk for tiden, så vil helst unngå å gå til legen... Men må man så må man, vel? Anonym poster: 3b33a8eeb55b42bebcdcef1c14e84f5c
fruBeist Skrevet 1. juli 2012 #14 Skrevet 1. juli 2012 Har du sjekka søppelbøtta på badet etter noe som kan være den forsvunnede tampong?
skruf Skrevet 1. juli 2012 #16 Skrevet 1. juli 2012 Hvor beruset var du da?? Har selv hatt en opplevelse der jeg fikk tampongangst da jeg var sikker på at jeg ikke hadde tatt den ut før jeg kollapset i senga etter venninnekveld på byen....men jeg hadde det, promillenivået var bare så høyt at jeg hadde glemt det neste dag Legg deg ned på gulvet, opp med knærne og ut med beina, og putt langfingeren oppi skjeden. Er det en tampong der så skal du kjenne den! Finn livmortappen og ta fingeren rundt og bak hulrommet. Livmorhalsen er lukket, så det går ikke an at en tampong på mystisk vis forsvinner oppi der! Har du hatt sex så kan tampongen være kanske sammenskviset, men du skal likevel kunne kjenne den. Det er jo en lang tråd som henger ned også.... Jeg gjetter på at du har tatt den ut, men pga promille så har du glemt at du gjorde det:-) Såklart; merker du forandringer i utflod og lukt så bør du ta en tur til legen! 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #17 Skrevet 2. juli 2012 Hvor beruset var du da?? Har selv hatt en opplevelse der jeg fikk tampongangst da jeg var sikker på at jeg ikke hadde tatt den ut før jeg kollapset i senga etter venninnekveld på byen....men jeg hadde det, promillenivået var bare så høyt at jeg hadde glemt det neste dag Legg deg ned på gulvet, opp med knærne og ut med beina, og putt langfingeren oppi skjeden. Er det en tampong der så skal du kjenne den! Finn livmortappen og ta fingeren rundt og bak hulrommet. Livmorhalsen er lukket, så det går ikke an at en tampong på mystisk vis forsvinner oppi der! Har du hatt sex så kan tampongen være kanske sammenskviset, men du skal likevel kunne kjenne den. Det er jo en lang tråd som henger ned også.... Jeg gjetter på at du har tatt den ut, men pga promille så har du glemt at du gjorde det:-) Såklart; merker du forandringer i utflod og lukt så bør du ta en tur til legen! Var ikke så veldig beruset da jeg lå meg til å sove. Var i fnisehumør, men kunne oppføre meg vanlig. Hadde drukket 6 glassøl og litt sprit et par timer før. Får prøve en siste gang, og hvis jeg merker noe forandringer så får jeg vel ta meg en tur til legen! Takk for hjelp alle dere :-) Anonym poster: 3b33a8eeb55b42bebcdcef1c14e84f5c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #18 Skrevet 2. juli 2012 Det er ikke mulig at en tampong forsvinner, så har du gravd skikkelig deroppe, er den faktisk ikke der. Anonym poster: 71155fb9e3b850600dd907d609a271f2
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2012 #19 Skrevet 2. juli 2012 Det er mulig. Få deg en legetime og få deg sjekket, det er ikke bra viss den ligger der lenge I alle dager, gå til lege for dette? Det er ikke noe problem å få en tampong ut av skjeden på egen hånd. Jeg tror mange av dere unge jenter er fullstendig uvitende om hvordan dere ser ut innvendig, og som kan tro en tampong vandrer videre inn i bukhulen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #20 Skrevet 2. juli 2012 Hullet til livmora (i livmortappen) er ganske lite, så tampongen har garantert ikke gått inn der. Da skulle du hatt smerter. Du har sikkert tatt den ut eller at den sklei ut når du satt på do, når du var full, selv om du ikke var dritings så kan du ha glemt det. Jeg har en gang selv puttet inn en ny tampong uten å ha tatt ut den forrige, edru. Neste gang jeg var på do så jeg to snorer og ble totalt forvirret, var 200% sikker på at jeg hadde tatt ut den forrige tampongen, men tydeligvis ikke. Jeg er helt sikker på at du ikke har tampongen inni der lenger fordi da skulle du kjent den, de utvider seg når de blir våte av blodet og er ikke lett å klemme sammen. Men dra til legen hvis du ikke er sikker, det er bedre å dra til legen en gang fyr mye enn for lite Anonym poster: 2c49f9e25d636fc6b25cdd6e2474677f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå