Gå til innhold

Tenerife, Gran Canaria

Fremhevede innlegg

Gjest emgraa
Skrevet

Hei. Jeg skal til tenerife i gran canaria, spania tidlig i september. Er det noen som vet gradene der på den tiden? Er det varmt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal til tenerife i gran canaria, spania tidlig i september. Er det noen som vet gradene der på den tiden? Er det varmt?

Rundt 15 grader. Og drar du lenger opp i høyden er der ofte snø. :-)

Anonym poster: 79bc925103223162cafc0ba87a012d1f

Gjest emgraa
Skrevet

Ikke mer? Jeg er avhengig av sol og varme, forventer det spesielt i syden ( gran canaria) er deg greit å gå i shorts og tskjorte eller er det for kaldt? Hva er prisene, dyrt, billig?:)

Gjest emgraa
Skrevet

Rundt 15 grader. Og drar du lenger opp i høyden er der ofte snø. :-)

Anonym poster: 79bc925103223162cafc0ba87a012d1f

Ikke mer? Jeg er avhengig av sol og varme, spesielt i syden, SPESIELT I GRAN CANARIA. Hvordan er det med priser? Et sted vi kan dra for å shoppe litt? Er det dyrt eller billig? Kan man gå i tskjorte, shorts osv? Gran canaria er ho varmt hele året. Vi skal ligge på et hotel i området playa de las americas, og reiser tidlig i september:)

Skrevet

Her tror jeg det må være noen som tuller med deg, selv om det nok er en smule kaldt f.eks. på Teide (Tenerife). Men det er litt uklart hvor du egentlig skal. Tenerife og Gran Canaria er to forskjellige øyer som begge hører under kanariøyene. Begge to er da helårsreisemål, selv om det nok er litt mer ustabilt vær på Tenerife med vind og regn i vintermånedene. Men om du skal reise i september kan du nok forvente godt og varmt sommervær hvor du trygt kan rusle rundt i shorts og sandaler!

Gjest emgraa
Skrevet

Her tror jeg det må være noen som tuller med deg, selv om det nok er en smule kaldt f.eks. på Teide (Tenerife). Men det er litt uklart hvor du egentlig skal. Tenerife og Gran Canaria er to forskjellige øyer som begge hører under kanariøyene. Begge to er da helårsreisemål, selv om det nok er litt mer ustabilt vær på Tenerife med vind og regn i vintermånedene. Men om du skal reise i september kan du nok forvente godt og varmt sommervær hvor du trygt kan rusle rundt i shorts og sandaler!

Jeg skal til et sted som heter playa de las americas:-) har lest litt rundt og står det er 18 på laveste og 25+ på det høyeste i september.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg skal til et sted som heter playa de las americas:-) har lest litt rundt og står det er 18 på laveste og 25+ på det høyeste i september.

Dette er helt i overensstemmelse med alt hva jeg har sett på internett. Prisnivå er som Spania generelt, hvis ikke noe har skjedd siden i fjor pga. finanskrise, dvs. middag for 4 med drikke ca. 60-70 Euro i gjennomsnitt. Jeg personlig er ikke veldig begeistret for området, synes det blir altfor komers og mega turistifisert, men smaken er som baken...Kos dere uansett :briller:

Endret av hobbychef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...