AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Skal til Hellas i morgen. Skal ha speilrefleksen med inn i kabinen. Er det noen regler for sånt? Jeg troor ikke jeg får plass til den i håndvesken min, skal ha med en del annet. Men vet ikke hvor kranglete Norwegian er på sånt? Er det lov å ha en kamera-veske og en håndveske? Anonym poster: c6020c208e41d3dde1601c6776a59d02
ToveM Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har mange ganger hatt en ryggsekk og håndveske med meg. Kameravesken har jeg ofte lagt oppi ryggsekken. Aldri vært noe problem. Men jeg har ikke hatt noen veldig stor håndveske, slik at jeg har hatt mulighet til å evt legge den og i ryggsekken. Men det har ikke vært nødvendig hittil.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Det pleier som regel gå greit med håndveske + kamera/pcveske. Men om det er veldig fullt så et de helt streng på ett stk håndbagasje. Hvorfor kan du ikke ta med deg en sekk, da, og putte alt oppi den? Jeg pakker håndvesken i kofferten, og har med meg sekk på flyet, så har jeg alltid bare ett stk kolli så jeg er sikker uansett hva som skjer. Er også greit med en mindre ting å drasse på. Anonym poster: df72be57cd9ed89e2f7ee12c16a0cca1
loffen Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Med Norwegian er ikke det noe problem. De er dessuten greie å ha med å gjøre. Men med Ryan-air må alt være oppi en og samme bag. God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå