Gå til innhold

Røyk - Har jeg vert avhengig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et år siden sluttet jeg helt å røyke(hasj og nikotin), av sterkt mot. Det ble mer eller mindre erstattet med mye alkohol. Jeg røykte en halv/en hel røyk hver dag over et halvt år, men følte sjelden noe fysisk avhengighet til nikotin. Iallefall ubevisst! Jeg røykte nikotin fordi jeg måtte blande hasjen med noe.

Nå har jeg gått i et helt år uten å røyke. Men i de siste ukene har jeg blitt desperat etter hasj. I går kjøpte jeg en røykpakke for å svekke trangen, og røykte en halv sigarett. Det var så innmari godt at jeg ble satt ut..

Er det slik det føles om man har vert avhengig før, og tar første røyken etter en lang slutt? Har ikke planer om å begynne.

Anonym poster: c90b0945feddfd597aadcc7eea3daafd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For et år siden sluttet jeg helt å røyke(hasj og nikotin), av sterkt mot. Det ble mer eller mindre erstattet med mye alkohol. Jeg røykte en halv/en hel røyk hver dag over et halvt år, men følte sjelden noe fysisk avhengighet til nikotin. Iallefall ubevisst! Jeg røykte nikotin fordi jeg måtte blande hasjen med noe.

Nå har jeg gått i et helt år uten å røyke. Men i de siste ukene har jeg blitt desperat etter hasj. I går kjøpte jeg en røykpakke for å svekke trangen, og røykte en halv sigarett. Det var så innmari godt at jeg ble satt ut..

Er det slik det føles om man har vert avhengig før, og tar første røyken etter en lang slutt? Har ikke planer om å begynne.

RETTELSE:

Røykpakken: Vanlig lucky strike, ikke hasj.

Gjest kittycat
Skrevet

Sikkert vanlig siden du ikke var vant med det ;) Jeg har blitt veldig svimmel da jeg har røykt vanlig sigg da det var uker siden sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...