Gå til innhold

Sex-leketøy?

Anki1971

Anbefalte innlegg

temaet har sikkert blitt tatt opp her fra før, men - hva er ditt syn på sex-leketøy? Er det for "kinky" for deg? Eller syns du det kan være spennende? Har du sex-leketøy fra før? I så fall, hva slags, og har du noen favoritter? :sjarmor:

Noen som tør å svare? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

temaet har sikkert blitt tatt opp her fra før, men - hva er ditt syn på sex-leketøy? Er det for "kinky" for deg? Eller syns du det kan være spennende? Har du sex-leketøy fra før? I så fall, hva slags, og har du noen favoritter? :sjarmor:

Noen som tør å svare? :blunke:

Over hodet ikke kinky i mitt hode.

Jeg har noen vibratorer, samt vibrerende egg - og vaginakuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venus_venus: Hvor får man kjøpt den hen da?

Forresten - får vel svare sjøl også. Jeg syns sexleketøy er spennende tillegg til sexlivet :)

Har en vibrator som ligner ET - den er digg, men har slutta å funke nå :cry: Har to til fra før også, pluss at jeg bestilte to da jeg vant gavekort hos erotikknett :sjarmor: Og gubben har et leketøy og - mye mer spennende enn jeg hadde trodd på forhånd. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får blandt annet kjøpt den på Kondomeriet om du bor i Oslo. Om du vil kjøpe mer diskre finnes det mange butikker på nett. Gjør et søk på Pulsatron Kit eks i Kvasir/google (søkemotorer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes sex-leketøy er et veldig godt tillegg til sexlivet. Både har og bruker det selv. Favoritten er "Wabbit".

Har vært på noen dildo party`er og der får man kjøpt det meste :D . Er blitt veldig nysgjerrig på en vibrator som heter "My secrtet butterfly" . Noen som har prøvd denne?? Har hørt mye bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wabbit-en kjøpte jeg for litt av gavekortet jeg vant ;) Men har ikke fått prøvd den ennå. Så den er bra altså? Godt å høre :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse leketøy og syntes det er veldig gøy. Jeg har håndjern, lenker til ankler og håndledd med jernstang mellom, dobbel dildo, strap on, brystlenke, smartballs, slender g spot (vibrator), perlemor (vibrator), klassisk massasjestav, wabbit vibe (vibrator), g orm (vibrator), sommerfugl med fjernkontroll.. har også en del oljer, glidemiddel, bøker, spill og sånn gøy. Neste innkjøp blir kanskje elskovs husken.. ønsker oss den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskovshusken har jeg også dødslyst på - den ser bare digg ut! Men så er det bare å få plass til den noe sted uten at poden ser den da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra de bildene jeg har sett så er det en krok i taket som man kan feste den til og ta den ned når ikke det passer å ha slikt hengende fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en god del leketøy etterhvert. Synes det er greit å ha både sammen med sambo og for mer ensomme gleder :blunke:

Favoritten min (Sommerfugl/vib.egg) har "tatt kvelden" ...så nå er det bare å kjøpe ny!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskovshusken har jeg også dødslyst på - den ser bare digg ut! Men så er det bare å få plass til den noe sted uten at poden ser den da :lol:

Er det ikke bare å ta en liten kveldstur til en lekeplass da? :oops: :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Sexleketøy er gøy! :D

Jeg har et assortert utvalg, men har ikke spesielt lyst til å fortelle hva kofferten inneholder. Nøyer meg kort og godt med å si at det finnes mye spennende digg som er laget for helt andre bruksområder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har handlet leketøyet på internett?? Gikk det greit?? Det finnes utrolig mange sider, og jeg har lyst til å handle litt.Men er litt skeptisk til å handle over nettet. :forvirra:

Dere som har den sommerfuglen med fjernkontroll...Er den like bra som folk sier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har handlet på kondomeriet og beate uhse, over nett.. og det gikk helt fint. Sommerfuglen er helt grei, den er dyr i forhold til hva annet du kan få som fungerer mye bedre. Vi har brukt sommerfuglen på kjedelige bilturer og ute på byen.. hvor jeg har hatt den på meg under klærne og han har hatt fjernkontrollen. Det var veldig gøy, men sånn når vi er hjemme og kan bruke noe annet så er det å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handlet på kondomeriet (tror det var der jeg handlet første gangen i hvert fall, eller så var det fra lek) og på erotikknett og det gikk så greit atte. Når du får pakke fra kondomeriet står det "gøy på nett" på pakka :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har handlet leketøyet på internett?? Gikk det greit?? Det finnes utrolig mange sider, og jeg har lyst til å handle litt.Men er litt skeptisk til å handle over nettet. :forvirra:

Dere som har den sommerfuglen med fjernkontroll...Er den like bra som folk sier??

Jeg har den sommerfuglen med fjernkontroll den er søt å se på , men jeg er ikke fornøyd den er ikke kraftdig i det hele tatt. Det med å handle på nettet er veldig greit , men kan hende at du må vente noen uker før du får varende , men det gjør vel ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å handle på nettet. Stort sett går det raskt og greit. Pakkene er diskre pakket. Om du handler med Visa skal du se etter om de har SSL sertifikat. Har nettbutikken det er det trygt å handle. Har selv handlet i flere nettbutikker.

Har en sommerfuglsak. Den er søt og se på, men jeg enig med de andre her at det ikke var noen stor opplevelse... To produkter jeg er veldig fornøyd med er Pulsatron Kit og G ormen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...