Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg og mannen min har tenkt oss til Barcelona 1 uke (7 netter) i slutten av september. Vi håper på "norsk sommer+ vær"!

Kan noen anbefale et OK hotel, som ligger i gangavstand, max 10-15 minutter å gå til strand, og også innenfor gangavstand til sentrum/shopping/restauranter? Vi kan godt bruke taxi/metro også, men jeg liker å vite at ting er innenfor gangavstand og at jeg ikke ender langt utpå landet. Vi tenker å betale MAX 5500,- for 7 netter på hotell. Er det uoppnåelig?

VI kan også bo i andre sentrale områder, men ønsker aller helst gangavstand til byliv, shopping, kafe, restaurant, STRAND og havn. TIPS anyone?

Har lest om Eixample eller hvordan pokker det skrives, og at gamlebyen (hva heter den egentlig??) er fine steder å bo?

Send gjerne link til hoteller på hotels.com eller booking.com :)

På forhånd tusen takk.

Anonym poster: f3c55b2d02fdf1e76588df3494ec66fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde på Eurostar La Rambla da jeg var i Barcelona, koselig lite hotell midt i La Rambla, som er turistgaten. Tok noen minutter å gå ned til havet, og noen få minutter å gå motsatt vei opp til shoppingstrøket. Hotellet ble pusset opp i februar/mars, så det er kjempefint innvendig, og de som jobbet der var utrolig hyggelig, og hjalp til med alt det man kunne trenge hjelp til! Så det vil jeg absolutt anbefale. Frokostbuffeten var super, og så lå det ekstremt sentralt til :)

Anonym poster: d9f78214da29b9039bcabfcb9781f013

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale Astoria hotell, som ligger veldig sentralt - Eixample-området, i nærheten av Casa Mila, Casa Batllo og Sagrada Familia

Fant det til ca den prisen (5654 kr) du sa på cityhotels.no, her

Astoria

Hotellet ligger i gåavstand til sentrum og alt av severdigheter, er rolig, moderne. God ranking på tripadvisor.

Anonym poster: 1d694933e7dfcf13a9c387803baeadc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...