AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Ja etter å ha litt erfaringer fra både Ambulanse kjøring og amk (113 sentralen) så merker jeg at folk har veldig ulik meninger og forventinger ang jobbene til disse menneskene. Jeg holder på å skrive en liten oppgave om hva folk forventer av den prehospitale nød etaten i Norge. Så da håper jeg å få startet en liten Debatt her. Del dine meninger og forventninger ang ambulanse og amk Hva forventer du at Ambulansen skal bidre med? hvilke oppdrag mener du er riktigå rykke ut på? og hvilken oppdrag mener du er misbruk av ambulanseresurs? Hva forventer du av amk sentralen? mener du det er rett/feil at de kan nekte noen ambulanse? eller at de kobler inn politiet/ Brannvesenet på enkelte oppdrag? hvis du har selv erfarte senario å kommer med, så er det bare til å dele. Anonym poster: 5d9bafb3b9c3930809968b6da751f38e
Gjest Bond Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Minner på at det ikke er lov å bruke KG for å samle inn data i jobb- og studiesammenheng. Reglene: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules Tråden stenges. Bond, mod
Fremhevede innlegg