Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var langt i fra edru igår (sommerferien må jo feires) men langt i fra snydens og vett nok til å ta taxi hjem, selv om det er 15-20 mins å gå hjem.

Men nattens taxisjåfør var creepy. Setter meg inn i bilen i baksete og han tar tak i hånden min og nekter å slippe mens han messer om hvor vakker jeg er - bladibla. Til slutt kjører han og jeg får igjen hånda mi. Han sier hele tide at jeg er vakker og lurer på om han kan bli med meg hjem. Ehh nei. Han var somalier. På den korte turen hjem spurte han flere ganger. Sa jo at nei det er ingen god dei. Til slutt sa jeg bare at "trukke samboeren min liker det". Da holdt han fred. Fikk han til å slippe meg av utenfor naboblokka. Ville ikke at han skulle se hvor jeg gikk inn.

Det er da vel ikke slik det skal være? Nå som den værste fylleangsten min har gitt seg, så kjenner jeg bare at jeg er møkkforbanna på idioten. Jeg tar taxi for å føle meg trygg, og så ender jeg opp med dette?? Faen :kjefte:

Jeg har sikkert kvitteringen så finner vel taxinummeret der. Bør vel kanskje klage på denne?

Anonym poster: 3e3aa70eb1fdd41845da821ec04fd071

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville så absolutt ha klaget - håper du finner taxinummeret!

• Liker 7
Gjest Kyklopen
Skrevet (endret)

utrolig trist opplevelse ja og slik skal det selvfølgelig ikke være.

jeg håper du skrev ned skiltnummeret og fikk med deg hvilket taxiselskap han representerte.

rapporter inn med klokkeslett,dato og en liten beskrivelse av hans oppførsel.

Endret av Kyklopen
  • Liker 1
Skrevet

Klag! Sånne mennesker burde ikke beholde jobben!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ant mye mindre edru i natt en hva jeg først trodde, for jeg kom hjem uten kvittering fra reisen. Tror jeg bør sjekke nettbanken min jeg nå. Husker prisen. Kanskje jeg kan få tak i kvittering via banken?

TS

AnonymBruker
Skrevet

ville sendt inn en klage uansett, taxiselskapet kan vel finne ut hvilken taxi det er ut ifra tidspunkt ol. Ringte du og bestilte? da har du vel fått et bestillingsnummer eller lignende på mobilen

Anonym poster: ff1255a71c5302e68fbb466d2c15d979

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg praia første og beste taxi. Den var veldig lett tilgjengelig for den stod rett utenfør døra på utestedet jeg var på. Husker jo pokker ikke hvilket taxiselskap det var en gang...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hmm merkelig. Sjekka nettbanken og et beløp gikk til Oslo Taxi (så da vet jeg jo hvem det var) men samme beløpet har gått tilbake på kontoen igjen. Altså ingen ting er trukket. Og beløpet var mye lavere enn det det kom på også. Kanskje han skjønte han gikk litt vel langt?? Eller kanskje han skimma kortet? Snodig. Skal uansett holde utkikk med kontoen de nærmeste dagene.

TS

Skrevet

Blir ikke beløpet bare reservert først?

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kommer utfor slike ting så pleier jeg alltid å ta opp samtalen på mobilen min:P Kanskje ikke så enkelt å huske på i fylla men. Spilt noe sånt av til sjefen til han taxi sjåføren så skulle han jaggu fått problemer tror jeg:P Eller bedre; sende det til avisa. Utpresse ham om du har litt baller :fnise:

Anonym poster: be3cb763ce5aff2861455c443a343c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...