Gå til innhold

Dumme mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger slått ut på senga med menssmerter, er svimmel hvis jeg reiser meg opp. Skulle egentlig vært på jobb nå, men sa fra til sjefen at jeg har veldig vondt. Sa også grunnen, siden sjefen er en dame..

Høres det ut som en gyldig grunn? Bare håper ikke sjefen tenker at nå har jeg bittelit vondt i magen og er pysete, men jeg pleier vanligvis ikke ha så vondt. Det hjelper når jeg ligger på rygg og slapper av, da merker jeg nesten ikke noe, men på jobb må jeg gå rundt og da gjør det vondt og jeg blir svimmel. Burde jeg ha latt være å si at det var det som er grunnen?

Anonym poster: a83795a416bda97690bad67537cc35f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida, noen kvinner har ekstreme menssmerter og sjefen din burde vite det selv om hun kanskje ikke har det selv. Men hvis det gjentar seg så bør du dra til legen og få smertestillende, du kan jo ikke være borte hver gang du har mensen :) Siden du er svimmel, blør du mye? Det kan uansett være lav blodprosent, altså litt blodmangel. Da kan du prøve å få en hastetime på legekontoret for å måle blodprosenten, er den lav bør du ta jerntabletter for å hindre at du får anemi.

Anonym poster: 4356e2f131a7f5a30efcbe1abfb18df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...