Gå til innhold

Scrapbookingkort


Tropic

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter nettsteder der man kan få litt inspirasjon til scrapbooking. Jeg har søkt på google i massevis, men skulle så gjerne hatt noen blogger eller fotogalleri med masse bilder av scrapbookingkort f.eks.

Noen som har link til noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marillia

Jeg anbefaler deg å se på www.scrapping.no - de har et forum med galleri. Ellers har mange nettbutikker også galleri. Husker ikke hvem som har, men Papirplaneten, Papirloftet, Papirihjertet, Bikuben, Hobbyhimmelen er noen av de jeg er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er på facebook så finnes det en gruppe som heter Scrappesyken du kan be om å bli medlem i, der er det mye fint å se på, og mange linker til blogger og maler.. Ellers anbefaler jeg å lage en konto på bloglovin og legge til alle fine scrapbookblogger du ser, det gjør at når du logger inn på bloglovin så kommer alle oppdateringene i bloggene du har lagt til opp der:)

Anonym poster: 7b6b7176663ba26f61744e2c658025ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.twopeasinabucket.com

http://www.studiocalico.com

Synes disse to amerikanske sidene har mye inspirasjon, spesielt den første er utrolig innholdsrik:)

Er du mest interessert i kort eller layouts? Hvis du googler "+scrapbook +blogg +kort" feks får du sikkert opp en del blogger:)

Mye fint på Pinterest også, søk på "cards", "scrapbook", "layout" under DIY/Crafts-kategorien.

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Søk scrapbooking på pintrest.com eller flickr.com

Der er det masse inspirasjon å hente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kwernerdesign.com, Kristina lager utrolig mange stilige og fine kort. Jeg ser bestandig videoene hennes!

Ellers er det bare å søke på youtube, ekstremt mye arti å kult å finne der(og forklaring på hvordan en lager forskjellig kort!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min video på embossing

Bruk hvilket stempel du vil. Stempelputen er til embossing, og det samme er pulveret.

Pass deg for varmepistolen, den er gloooo varm.

268547_10150653517775285_6998401_n.jpg

270097_10150653517085285_2008737_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...