Gå til innhold

Kapre opptatt mann eller singel mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan virke sånn men det går vel an å få tak i slike opplysninger bare man pakker dem litt fint inn i samtalen :)

Nå er jeg ikke sååå dreven på ONS men brukte å ende opp med menn som kvalifisert seg ,tro meg.

Å bruke kondom er ikke engang et spm. Om han nekter så kan han bare kle på seg å dra hjem.

Om jeg er ute etter forhold så spiller størrelse ikke stor rolle, men er det ONS så skal jeg jammen ikke dra meg hjem en på 10 cm , sorry.

Er det menn som har så små? lol. Uansett, det kommer jo ikke an på størrelsen men om han kommuniserer og faktisk finner ut av hva du liker... og hvor du er følsom... Det kan være menn som har 17 cm lange og som er elendige i senga fordi de ikke hører på partneren ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det menn som har så små? lol. Uansett, det kommer jo ikke an på størrelsen men om han kommuniserer og faktisk finner ut av hva du liker... og hvor du er følsom... Det kan være menn som har 17 cm lange og som er elendige i senga fordi de ikke hører på partneren ;)

Du bare aner ikke :))) det finnes menn med 6 cm også. ( jeg har sett det med egne øyne ). Og ja, jeg fått med meg at str er ikke viktig.

Men da gjerne er viktig at han kjenner meg godt og vi ligget sammen flere ganger slik at han vet hva jeg liker.

Også er det noe med at når du er kåt og pakker ut en fremmed som du tenkt å se bare en gang så er det rett og slett turn off å finne en mini der.... :(

Men beste sexen jeg hatt var nemlig med en ganske så liten en. Han var råflink, men også hadde vi et ordentlig forhold.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis man har et snev av selvrespekt, og i tillegg litt respekt for andre mennesker, legger man seg ikke etter noen som er opptatt. Det blir for lettvint å fraskrive seg alt ansvar og si at det kun er den som er opptatt som skal sørge for å ikke være utro. Man blir jo medskyldig i utroskap, og en kilde til mye vondt for et annet menneske. Hvis man er så kynisk at man ikke får vond smak i munnen av det, så synes jeg det er en stor karakterbrist.

Jeg ville aldri lagt meg etter en opptatt mann.

• Liker 5
Gjest Leopard
Skrevet

Er det for et forhold så selvfølgelig singel mann. For et knull så bryr jeg meg ikke egentlig.

Er han utro så er det hans sak.

Om han er utro er det ikke kun hans sak. Du er med på leken, dermed er du også skyldig.

Kapre singel mann, uten tvil!

• Liker 1
Gjest Trøffel
Skrevet

Singel mann, uten tvil. Og om noen la seg etter min mann i den viten om at han var gift med meg, så hadde vedkommende fått et solid helvete. Fra oss begge.

Skrevet

Hvis man har et snev av selvrespekt, og i tillegg litt respekt for andre mennesker, legger man seg ikke etter noen som er opptatt. Det blir for lettvint å fraskrive seg alt ansvar og si at det kun er den som er opptatt som skal sørge for å ikke være utro. Man blir jo medskyldig i utroskap, og en kilde til mye vondt for et annet menneske. Hvis man er så kynisk at man ikke får vond smak i munnen av det, så synes jeg det er en stor karakterbrist.

Jeg ville aldri lagt meg etter en opptatt mann.

På den annen side så blir 89% av all utroskap aldri oppdaget.

Som altså betyr at 89 av 100 slipper unna med det. Og kvinner er flinkere til å juge enn mannfolk. Visstnok.

Og i mange tilfeller er det da sånn at det de ikke vet har de ikke vondt av.

Skrevet

Om han er utro er det ikke kun hans sak. Du er med på leken, dermed er du også skyldig.

Kapre singel mann, uten tvil!

Jeg mente det om ONS , og jeg skrev at jeg spør han ikke om han er singel eller ei.

Nei, vettdumeghva, om jeg skal ta ansvar for hans forhold og utroskap !!

Jeg vil ha sex og that`s it. Ser han den ene gangen, neste gang kjenner han ikke igjen konsekvent om han skulle hilse .

Opptatte folk får ta ansvar for sine partner og sitt eget utroskap.

Jeg legger meg ikke etter opptatte menn, ville aldri hatt date med en sånn en .

Skrevet

Om det skulle vise seg at min mann blir utro mot meg, så aldri i livet om jeg ville skylde på kvinnen, uansett , og det kan jeg love deg.

Det er INGEN i verden som kan påtvinges til å være utro om han /hun er ikke med på leken.

Skrevet

Om det skulle vise seg at min mann blir utro mot meg, så aldri i livet om jeg ville skylde på kvinnen, uansett , og det kan jeg love deg.

Det er INGEN i verden som kan påtvinges til å være utro om han /hun er ikke med på leken.

Og hvem har du tenkt til å skylde på når du er utro?

Skrevet (endret)

Styrer laaangt unna mannfolk som er i forhold. Finnes da tusenvis av fisk i havet,skjønner ikke hvorfor man skal på død og liv hoppe på det som er opptatt.

Endret av Rabel
  • Liker 2
Skrevet

Styrer laaangt unna mannfolk som er i forhold. Finnes da tusenvis av fisk i havet,skjønner ikke hvorfor man skal på død og liv hoppe på det som er opptatt.

Det er ikke alltid like lett å treffe på en av alle disse tusenvis av fiskene når man har passert 25 års alder.

AnonymBruker
Skrevet

blir en attraktiv mann MER ATTRAKTIV HVIS DERE VET HAN ER OPPTATT?

Ja, han blir det. Forskning viser for eksempel at en manns attraktivitet stiger i kvinners øyne når han er omringet av damer som ser beundrende på han. For menn er det motsatt. Kvinner som er omringet av andre menn mister attraktivitet.

Hva kommer det av? Jeg tror det kommer av at andre menn er en trussel for en manns mulighet til å spre genene videre med den kvinnen. For en kvinne er derimot ikke andre kvinner en like stor trussel, fordi mannen kan jo gjøre dem alle gravide.

Anonym poster: 1f768c70758ee19e2a319bbb6c882843

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette er et spørsmål engang..

Skrevet (endret)

Ja, han blir det. Forskning viser for eksempel at en manns attraktivitet stiger i kvinners øyne når han er omringet av damer som ser beundrende på han. For menn er det motsatt. Kvinner som er omringet av andre menn mister attraktivitet.

Hva kommer det av? Jeg tror det kommer av at andre menn er en trussel for en manns mulighet til å spre genene videre med den kvinnen. For en kvinne er derimot ikke andre kvinner en like stor trussel, fordi mannen kan jo gjøre dem alle gravide.

Anonym poster: 1f768c70758ee19e2a319bbb6c882843

Ja, andre mannfolk er noe dritt. Spesielt når dama ikke er til å stole på!

Tanken bak kyskhetsbelte var faktisk ikke dum :smoke: hehe

Når det gjelder kvinner så er den største trusselen for dem når mannen stikker av, og hun sitter igjen med resultatet. Og dette var altså et mye større problem før enn det er nå.

Nå finnes det muligheter til abort, og dessuten stiller staten opp for enslige mødre. Men vi skal ikke langt tilbake i tid før dette var helt annerledes. Slik det alltid var før vår tid. Da trengte kvinnen, og barna, mannen for å overleve.

Og dermed er ikke seksuelt svik like alvorlig for kvinner. Så lenge mannen bruker de ressursene hun trenger på henne og hennes barn.

Endret av Steinar40
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg mente det om ONS , og jeg skrev at jeg spør han ikke om han er singel eller ei.

Nei, vettdumeghva, om jeg skal ta ansvar for hans forhold og utroskap !!

Jeg vil ha sex og that`s it. Ser han den ene gangen, neste gang kjenner han ikke igjen konsekvent om han skulle hilse .

Opptatte folk får ta ansvar for sine partner og sitt eget utroskap.

Jeg legger meg ikke etter opptatte menn, ville aldri hatt date med en sånn en .

Drar du bare med deg mannfolk hjem for sex, uten å ha snakket et ord med dem på forhånd? Du aner ingen verdens ting om den du skal ha sex med?

• Liker 1
Skrevet

Og hvem har du tenkt til å skylde på når du er utro?

Og hva mente du med DET ???

Har jeg kjæreste så er jeg overhodet ikke interessert i noen annen.

Skrevet

Og hva mente du med DET ???

Har jeg kjæreste så er jeg overhodet ikke interessert i noen annen.

Joda, det er sikkert mange som har startet med gode intensjoner.

Men så kommer hverdagene. Den ene etter den andre. I årevis.

Og da.

Skrevet (endret)

Drar du bare med deg mannfolk hjem for sex, uten å ha snakket et ord med dem på forhånd? Du aner ingen verdens ting om den du skal ha sex med?

Det går fint an å styre en samtale den veien jeg vil. Er deffinitivt ikke interessert i problemene hans eller hva han driver med til daglig og den slags.

Nå vet jeg ikke hvordan andre gjør det, men noen runder med dans, en cola ( drikker ikke alkohol ) , litt løs prat om hobbyer eller noe lite håndfast..

Meire enn det trenger man ikke før man spør om han har lyst på sex .

Har aldri fått et nei. ( Men har heller ikke hatt flere ONS enn at jeg kan telle dem på to hender. )

De fleste menn er på byen for å få seg et knull. Og de er utrolig villige . Jeg spør ikke engang om hva de heter, hvor de bor , hva de jobber med .

Interesserer meg midt i ryggen. Vil han og kan han er spørsmålet.

Endret av eva-80
Skrevet

Joda, det er sikkert mange som har startet med gode intensjoner.

Men så k

ommer hverdagene. Den ene etter den andre. I årevis.

Og da.

Nei, her må jeg nok skuffe deg.

Er jeg lei av han / situasjonen og ser ingen bedring på vei selv om vi prøver så er det goodbye.

Og selv da tar det lang tid for meg å komme over han.

Jeg er skillt fra han jeg har 2 barn med og vi har det 1000 ganger bedre etter skillsmissen enn i ekteskapet. Ikke engang barna skal lime oss sammen.

Skulle alle exer i verden være som oss, så ville ikke vært krig.

Men vi heller ikke hatt utroskaps-problemer i ekteskapet.

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette er et spørsmål engang..

Fordi det finnes mange forskjellige syn på saken og TS ville nok hør folks mening :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...