AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Hva ville dere foretrukket? Anonym poster: 1f768c70758ee19e2a319bbb6c882843
eva-80 Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Er det for et forhold så selvfølgelig singel mann. For et knull så bryr jeg meg ikke egentlig. Er han utro så er det hans sak. Ved ONS så spør jeg ikke om sivilstatus, men heller størrelse, dyktighet, og hygieniske vaner.Og kondom skal brukes uten unntak. Sånn i grove trekk.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 ONS er så kaldt at jeg gidder ikke engasjere meg. Liker heller ikke å gå etter de med kjæreste, selv om det på en måte er et slags bevis på at personen er ettertraktet. Anonym poster: 1f768c70758ee19e2a319bbb6c882843
Gjest Frk.Franzen Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Såklart en singel mann. Dersom du har det valget og velger den opptatte mannen håper jeg virkelig karma kommer å tar deg! 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Men hvis man blir forelsket i en som er opptatt så er det noe annet. Anonym poster: 1f768c70758ee19e2a319bbb6c882843
Gjest Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Men hvis man blir forelsket i en som er opptatt så er det noe annet. Anonym poster: 1f768c70758ee19e2a319bbb6c882843 Det synes jeg ikke.Forelske går over av seg selv om man ikke dyrker følelsene.Jeg vil hvertfall ikke være grunnen til at et forhold blir ødelagt,det er nok av kjekke single menn! 6
Gjest Loverdose Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 En singel mann... Hadde jeg vært singel og på sjekker'n, hadde jeg ikke prøvd meg på en opptatt mann. Har ikke samvittighet til slik. Om dama hans hadde vært ei heks derimot, og jeg hadde sjansen... :gjeiper:
Gjest Miranda2011 Skrevet 28. juni 2012 #8 Skrevet 28. juni 2012 Forstår ikke hvorfor en skal legge seg etter en opptatt mann, det betyr jo at en synes det er greit at mannen er utro. Helt merkelig dette at så snart en mann/dame er utro, er reaksjonen stort sett DUMP HAN/HENNE, men å legge seg etter en som er opptatt er greit...? 7
Gjest Lurifix Skrevet 28. juni 2012 #9 Skrevet 28. juni 2012 Forstår ikke hvorfor en skal legge seg etter en opptatt mann, det betyr jo at en synes det er greit at mannen er utro. Helt merkelig dette at så snart en mann/dame er utro, er reaksjonen stort sett DUMP HAN/HENNE, men å legge seg etter en som er opptatt er greit...? Logikk og kvinnfolk hører ikke sammen tydeligvis.
Strikkemamma Skrevet 28. juni 2012 #10 Skrevet 28. juni 2012 Forstår ikke hvorfor en skal legge seg etter en opptatt mann, det betyr jo at en synes det er greit at mannen er utro. Helt merkelig dette at så snart en mann/dame er utro, er reaksjonen stort sett DUMP HAN/HENNE, men å legge seg etter en som er opptatt er greit...? Folk knuller rundt og er dobbeltmoralske tydeligvis.. Som en annen bruker skrev lenger oppe: oh so coooold!
Gjest Gorgonzola Skrevet 28. juni 2012 #11 Skrevet 28. juni 2012 Er det for et forhold så selvfølgelig singel mann. For et knull så bryr jeg meg ikke egentlig. Er han utro så er det hans sak. Ved ONS så spør jeg ikke om sivilstatus, men heller størrelse, dyktighet, og hygieniske vaner.Og kondom skal brukes uten unntak. Sånn i grove trekk. Såpass? Hadde jeg møtt ei som hadde stirret meg i hvitøyet og spurt: "Du, vil du bli med meg hjem for litt moro - men først - hvor stor er du? Hvor god er du på å slikke mus? Dusjer du hver dag og husker å dra forhuden tilbake sånn at du er ordentlig ren? Vasker du alltid hendene etter dobesøk? Har du med deg kondomer og er det greit at vi skal bruke det?" Da hadde jeg svart "sorry, finn deg noen andre å leke klinisk med" 5
pressplay Skrevet 28. juni 2012 #12 Skrevet 28. juni 2012 Ved ONS så spør jeg ikke om sivilstatus, men heller størrelse, dyktighet, og hygieniske vaner.Og kondom skal brukes uten unntak. Leverer du ut et egenmeldingsskjema før du går videre? 1
eva-80 Skrevet 28. juni 2012 #13 Skrevet 28. juni 2012 Leverer du ut et egenmeldingsskjema før du går videre? Det kan virke sånn men det går vel an å få tak i slike opplysninger bare man pakker dem litt fint inn i samtalen Nå er jeg ikke sååå dreven på ONS men brukte å ende opp med menn som kvalifisert seg ,tro meg. Å bruke kondom er ikke engang et spm. Om han nekter så kan han bare kle på seg å dra hjem. Om jeg er ute etter forhold så spiller størrelse ikke stor rolle, men er det ONS så skal jeg jammen ikke dra meg hjem en på 10 cm , sorry.
yes2yes Skrevet 28. juni 2012 #14 Skrevet 28. juni 2012 Singel mann. Ikke bare er det den jeg hadde foretrukket, men det er den absolutt eneste jeg hadde godtatt. Jeg forventer faktisk mer dannelse og omtanke, både fra meg selv og medmennesker, enn å bevisst gå inn for at utroskap skal kunne skje. De seksuelle krefter er ikke uovervinnelige som dagens moral skal ha det til, og med respekt for seg selv og andre, så vil man ikke gå inn for å skape slik kvalme sammen med en person med ufordragelige holdninger mot sin aktuelle partner. Ting vil alltids friste i livet, men din karakter dannes av hvordan du takler dem, ikke hvor mange du møter på. Samme gjelder det når en møter en kjekk person som ein vet at hvis nærvær kan såre en uskyldig tredjepart (partneren) oftest enormt. 11
pressplay Skrevet 28. juni 2012 #15 Skrevet 28. juni 2012 Om jeg er ute etter forhold så spiller størrelse ikke stor rolle, men er det ONS så skal jeg jammen ikke dra meg hjem en på 10 cm , sorry. Og hvordan pakker du inn dette spørsmålet om penisstørrelse? 1
Lizbeth Skrevet 28. juni 2012 #17 Skrevet 28. juni 2012 Jeg ser ikke poenget i å gå etter noen som allerede har kjæreste? 2
Flanør Skrevet 28. juni 2012 #18 Skrevet 28. juni 2012 ONS er så kaldt at jeg gidder ikke engasjere meg. Liker heller ikke å gå etter de med kjæreste, selv om det på en måte er et slags bevis på at personen er ettertraktet. Anonym poster: 1f768c70758ee19e2a319bbb6c882843 Den første halvannen setningen din likte jeg. Men ikke den siste halve. Er du virkelig så uselvstendig og fullstendig uten dømmekraft at du ikke klarer å se om du liker en mann uten at andre har satt et godkjentstempel i panna hans? Hva slags flokkdyr er du egentlig? Er dette en vanlig tenkemåte blant kvinner, at en mann blir mer attraktiv hvis dere vet han er opptatt? Jeg ser av svarene her at nærmest alle ville gått for en singel mann, men det er et moralsk spørsmål om å ikke ville bidra til utroskap. Så blir en attraktiv mann MER ATTRAKTIV HVIS DERE VET HAN ER OPPTATT? 2
KaDust Skrevet 28. juni 2012 #19 Skrevet 28. juni 2012 Jeg synes ikke menn er mer attraktive når de er opptatt. Og jeg ville alltid valgt singel mann! Forøvrig, om ei løs kjerring hadde lagt seg etter mannen min skulle hun faen meg fått smake. 2
Strikkemamma Skrevet 28. juni 2012 #20 Skrevet 28. juni 2012 Blir så jævlig provosert og forbannet av å lese folk som har den holdningen at de tror de kan legge seg etter opptatte menn. Har virkelig ikke ord. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå