AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Hei. Jeg har klart å blingse helt på kalenderen og har da greid å legge min ukes ferietur til varmere strøk med min kjære midt i pillefri uke. Vi drar altså om en måned i Juli. Går på-piller og begynte på sukkerpillene på tirsdag, da jeg plutselig i dag fant ut min store bommert. Jeg går på Loette 28, og har hørt at veldig få klarer å utsette mens med denne pillen, så dette tør jeg ikke satse på å gjøre neste måned...(da ferien er) Det jeg derimot tenkte å prøve var å forskyve denne månedens mens med en uke eller noe slikt, har som sagt gått på sukkerpillen i to dager, men tok en p-pille nå i kveld. Det er da en dag mellomrom uten p-pille, men jeg håper dette går greit og jeg ikke får mens nå om et par dager uansett... Det jeg lurer på er da, om planen min ikke fungerer, og jeg faktisk får mens nå om et par dager, skal jeg bare da forsette med p-piller i en uke til, så ha en pillefri uke(altså uke på sukkerpillen), for så å begynne på neste brett som vanlig? Eller er dette helt tullete? Det ironiske er jo at vi plasserte turen vår på denne uken så jeg ikke skulle ha mensen, vi betalte til og med litt ekstra for denne uken i stedenfor den vi egentlig ønsket oss... jeg kan være så surrete i blant... Hvert fall, håper noen kan komme med noen fornuftige svar, og beklager langt innlegg. Anonym poster: 4e080be7768ba87770b662110fce3a83
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Hm.. Kom til å tenke på! MÅ jeg da gå på hele det nye brettet jeg har startet på nå ferdig.. Eller kan jeg bare ta p-pillene en uke ekstra, så pillefri uke for så å starte på et nytt brett på vanlig måte. Surrer jo noe helt med syklusen min nå om jeg plutselig bare skal utsette den en uke? Blir dette helt feil måte å gjøre det på? Anonym poster: 4e080be7768ba87770b662110fce3a83
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Noen som har noen svar? Er det i det hele tatt mulig å gjøre noe av det jeg snakker om? Har aldri hoppet over de hvite pillene før Vet jo at jeg da egentlig burde gå rett over på hele neste brett, men siden jeg alt har hatt en dag opphold kan det jo hende jeg får mensen uansett, når jeg får mensen uansett når jeg går på p-piller så blør det så lenge jeg går på pillen...altså frem til jeg tar de hvite pillene en uke. Ganske kjedelig å blø i en hel måned liksom.... Anonym poster: 4e080be7768ba87770b662110fce3a83
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Føler meg som en anmasende liten unge her, men er det virkelig ingen som kan svare? jeg aner ikke hvordan det her fungerer, har aldri gjort det før. Skal jeg bare gå på de rosa pillene en uke ekstra, så ta en pillefriuke. Eller skal jeg gå ut hele det nye brettet? Hva blir riktig? Anonym poster: 4e080be7768ba87770b662110fce3a83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå