Gå til innhold

Pusenavn


Gothbeth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sies så, men personlig har jeg ikke merket forskjell om katten har hatt navn med eller uten S. Vår katt heter Truly Scrumptious, men vi bruker bare Truly til vanlig og hun kjenner godt navnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt som er ca 6 mnd gammel lyder navnet sitt som er Zico.

Det har han gjort i nesten 3 mnd nå, men om det er fordi det er s-lyder i det vet jeg ikke! Men jeg har også hørt før at det er lettere å få de til å lyde navn med s-lyd i. Har også hørt at det gjelder for både katter og hunder,

Men det er kanskje bare tull, who knows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lyder også navnet sitt, og han neter Tito. :D Men skulle han hatt et navn med S lyd i så ville jeg kalt han Isildur. :wink: *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulda heter den ene pusen vår, men blir kalt minstepus...og hun lyder begge navnene!!

Men pusene lyder best raslinga av godterskåla deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det? Hvorfor sier vi psspss når vi vil oppnå kontakt med en katt? Kanskje tillært gammel vane. Men det virker jo!

(så lenge katten ikke er døv da, noe min forrige var! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Hva er egentlig gode pusenavn? Er det navn med S lyden i? Tenker siden puser reagerer på S lyder....

:blomst:

Jeg falt for Muscat iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det funker veldig bra og si Psspss. Og jeg har faktisk lurt på hvorfor vi kjør det også. Samme som hvofor roper vi: kom kyra, kom kyra. Det ligner da ikke et mø?? Det er en merkelig verden vi lever i eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det funker veldig bra og si Psspss. Og jeg har faktisk lurt på hvorfor vi kjør det også. Samme som hvofor roper vi: kom kyra, kom kyra. Det ligner da ikke et mø?? Det er en merkelig verden vi lever i eller hva?[/quote']

:hoho: Ja, det er virkelig en merkelig verden vi lever i, ingen tvil om det. Men den er jo også ganske så fantastisk da! (ihvertfall noen ganger!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...