Gå til innhold

saltvanns-silikon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har tatt saltvanns-innlegg, istedenfor silikon?

Om ja, si hvorfor du valgte det fremfor silikon, og hva som er annerledes. Jeg kan ikke ta silikon enda, men muligens saltvann så derfor lurer jeg. Ville helst tatt silikon, for har hørt det er mykere og mindre sannsynlig sprekker.

EETT spørsmål til. Er det stor sannsynlighet at saltvanns innlegg sprekker?? Det høres på en måte ut som at bare du kniper litt hard på puppene så sprekker de. Noen som vet hvor ofte det skjer eller noe, for hadde vært leit om jeg betalte over 30 tusen også bare forsvinner puppen(e) på 5 sekunder om man er litt uheldig :P

Anonym poster: e4224a604f7cd42142140d88ab9e6c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sprekker ikke noe fortere enn silikon, men kan se og føles mer unaturlig enn silikon. Hvorfor ikke bare vente? Alle kirurger jeg har vært innom anbefalte silikon fremfor saltvann på det sterkeste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsaken til at du ikke kan ta silicon nå?

Anonym poster: cdfac789077666c33c996ac07eb18705

AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsaken til at du ikke kan ta silicon nå?

Anonym poster: cdfac789077666c33c996ac07eb18705

I USA er det 22 aldersgrense på silikon, de under må ta saltvann. Og jeg skal ta det i USA

Anonym poster: e4224a604f7cd42142140d88ab9e6c4e

Skrevet

Kirurgen jeg var hos sa til meg at det ikke ble anbefalt å bruke saltvannsimplanteter lenger (i norge).

Han viste meg en av grunnene, og det var at etter som årene går vil saltvannet fordampe, det du da vil sittende igjen med er en hard, hard "ballong" inni puppen hvor alt saltvannet er borte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...