Gjest BettyBoop Skrevet 27. juni 2012 #21 Skrevet 27. juni 2012 Nei da, det er den ikke Annonsen Jeg synes ihvertall at bildet er uheldig, og at man bør tenke seg litt om før man legger ut bilder på nettet. Aiii. Ja svært uheldig.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 27. juni 2012 #22 Skrevet 27. juni 2012 Hun er UMULIG å ikke legge merke til. Ingen med øyne i hodet kan se på det bildet der å ikke få med seg ungen. Enig, hun lyser opp i bakgrunnen. Samboeren min kommenterte noe som jeg egentlig er enig med han i, nemlig at det er et veldig dårlig bilde av valpene. Det er et bilde av tre valper der du kun ser ansiktet til den i midten, den andre snur seg bort, og den tredje prøver å grave ansiktet ned i teppet. Når en i tilegg legger til at hun jenta sitter slik i bakgrunnen, så begynner jeg å lure på om hvor mye disse menneskene tenker over bildene de legger ut på nettet. Hva er poenget deres? 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #24 Skrevet 27. juni 2012 Linken funker ikke! Anonym poster: 13a9fb0b1801e2c5b2bfca6a667cfb5d
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 27. juni 2012 #25 Skrevet 27. juni 2012 Linken funker ikke! Anonym poster: 13a9fb0b1801e2c5b2bfca6a667cfb5d Den rette linken er lagt ut flere ganger senere i tråden. Ts kan ikke endre linken i startinnlegget siden hun er anonym bruker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå