Gå til innhold

Flygelederstreik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får fullstendig SPADER av dette her!!

:kjefte:

Jeg skal ta fly til Køben på mandag. HVIS det ikke blir streik, vel og merke. Min eneste ferie. Min første ferie på to år.

Er det noen her som har litt peiling på hva som egentlig skjer? Noen som vet hvilke flyplasser som først blir rammet o.l? Synes det står så lite info på nettet.

Takk!

Mvh Bitter

Skrevet

Uten at jeg VET noe regner jeg med at de tas ut på Gardermoen først, siden det er der det har størst effekt og konsekvenser..

Samme følelser som deg: Kommer jeg ikke på århundrets ferie pga flyvelederstreik tror jeg kanskje ikke at jeg blir tilregnelig... :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Bare to flygeledere på Gardermoen tas ut mandag, så skal dere reise da kommer dere nok avgårde. Kan bli verre for de som skal reise senere i uken, siden de truer med å varsle nye uttak hver dag... :gjeiper:

Anonym poster: b1178e1272851fd04c9f95fa04f4a603

Skrevet

Jeg skal fly fra rygge på neste lørdag, altså 7.7. Håper det gir seg til da :sukk:

Gjest Kaxxy
Skrevet

Skal til Oslo og så til Kypros torsdag 5... huff

Gjest Kaxxy
Skrevet

"Uttaket kan imidlertid utvides med fire dagers varsel. Det betyr at flygelederne torsdag kan varsle at flere tas ut i streik fra tirsdag."

Hva betyr dette??

AnonymBruker
Skrevet

"Uttaket kan imidlertid utvides med fire dagers varsel. Det betyr at flygelederne torsdag kan varsle at flere tas ut i streik fra tirsdag."

Hva betyr dette??

Det betyr vel akkurat det som står? At hvis de varsler i dag, kan de ta ut flere på tirsdag. Varsler de ikke før i morgen, kan de ikke trappe opp før onsdag. Osv.

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg kan bli voldelig hvis de idiotene ødelegger ferien min! Skal ikke reise før søndagen, så håper de er ferdig til da.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvordan det ligger an?

Anonym poster: 4b547674d77bfb9c8c2c19836f6fea92

Gjest Kaxxy
Skrevet

Det betyr vel akkurat det som står? At hvis de varsler i dag, kan de ta ut flere på tirsdag. Varsler de ikke før i morgen, kan de ikke trappe opp før onsdag. Osv.

Slik sett! Bra, enda håp ^^

Skrevet

Ja, det blir tvungen lønnsnemd den dagen en av arbeiderpartipampene skal på chartertur. :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Skal ikke på ferie før 10'ende, så håper virkelig alt er i orden da!

Skrevet
:kjefte:
Skrevet

Og jeg som skal til New York 4.juli. Svarte bananer! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som skal til New York 4.juli. Svarte bananer! :kjefte:

Nå har de varslet opptrapping fra 4. juli.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også ut å fly 4. juli og har gleder meg utrolig mye. Griner om det ikke blir noe av. #firstworldproblems i know, men trasig lell.

Anonym poster: c8d1382567d167ec70c18108c096dc6f

Skrevet

Hvor får dere disse opptrappingsnyhetene fra?? Kan noen linke?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får dere disse opptrappingsnyhetene fra?? Kan noen linke?

Avinor

AnonymBruker
Skrevet

Det staar ikke noe om at flyene ikke gaar, men at det forventes forsinkelser. 1 time om morgenen ca, og 2 timer i de travleste periodene. Foroevrig sitter jeg i utlandet og haaper at jeg etterhvert kommer mig greit hjem.

Anonym poster: 2f4e5a2665b5e80e1fd59f719fd14d97

AnonymBruker
Skrevet

Det staar ikke noe om at flyene ikke gaar, men at det forventes forsinkelser. 1 time om morgenen ca, og 2 timer i de travleste periodene.

Det gjaldt det første uttaket. Så man må anta at det blir større forsinkelser fra onsdag. Aller helst får man håpe at de tar fornuften fangen og avblåser streiken før den får begynt. På tide med litt edruelighet nå etter en lang streikevår. Vi har det tydeligvis alt for godt i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...