Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Vi drar til Danmark fredag og skal være ei ukes tid sammens med jentungen på 9 år. Har ikke lagt planer, annet enn at vi skal være i Odense fredag-søndag, så tar vi resten av uka som den kommer. Kjører dit, så da har vi bil:-)

Legoland og Tivoli er selvølgelig planlagt...

Noen tips til ting å oppleve, boanbefalinger, fine strender?

Superglad for tips!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

givskud

Dra hit:) masse spennende dyr som har mer enn nok plass, ikke så deprimerende som mange andre dyreparker, anbefales på det sterkeste, bare husk, ikke stopp bilen!!

Anonym poster: f79613a5c991413e72af959aa26adff0

Skrevet

givskud

Dra hit:) masse spennende dyr som har mer enn nok plass, ikke så deprimerende som mange andre dyreparker, anbefales på det sterkeste, bare husk, ikke stopp bilen!!

Anonym poster: f79613a5c991413e72af959aa26adff0

Takk for tips!

Der må vi innom:-)

Skrevet (endret)

Lalandia . Ligger i Billund. Gåavstand til legoland. Stort badeland der og fine leiligheter.

Ålborg har et fint zoo

Endret av caroprins
Skrevet

Lalandia . Ligger i Billund. Gåavstand til legoland. Stort badeland der og fine leiligheter.

Ålborg har et fint zoo

Det skal også sjekkes ut:-)

AnonymBruker
Skrevet

Det skal også sjekkes ut:-)

Hei! Jeg vet ikke hva en 9-åring synes er gøy, eller hvor man skal bo, men jeg bor i Nord-Jylland, så hvis dere skal her opp, og du har mer spesifikke spørsmål, svarer jeg gjerne! (Shit, det ble en lang setning!:))

Anonym poster: d4e13017098843944375a12c888ec9e7

Skrevet

Hei! Jeg vet ikke hva en 9-åring synes er gøy, eller hvor man skal bo, men jeg bor i Nord-Jylland, så hvis dere skal her opp, og du har mer spesifikke spørsmål, svarer jeg gjerne! (Shit, det ble en lang setning!:))

Anonym poster: d4e13017098843944375a12c888ec9e7

Vi vet ikke helt hvor vi skal bo enda, utenom fredag-søndag i Odense! Tar det litt på sparket:-) Jenta her synes det meste er gøy, fra lekeland, til å gå på restauranter/kafeer, shopping, bare se på ting osv......hun er enkel sånn:-)

Gjerne send meg en PM hvis du vil!

Skrevet

Ålborg har et fint zoo

Åhja! Dra til Ålborg zoo! Var der når jeg var rundt 8 - 9 år gammel selv. Først legoland, tivoli, zoo, og så et eller annet akvarium (mulig i ålborg det også?) hvor man går gjennom en sylinder med akvarium rundt. Spennende ^^ - Og så må du ikke glemme hotell med basseng, alltid en vinner.

God tur :D

Skrevet

Har og lyst å ta inn på ei kro eller noe som ligger rett ved ei strand, strandliv og bading er noe vi alle liker godt!

Skrevet

Danmark er herlig!

Nå bor jo jeg i danmark (Odense), og syns jo byen min er rigtig flott! Vi har jo mange flotte parker i Odense som er verdt et besøg, samt Kerteminde-stranden, som ligger en 20 minutters kjøretur utenfor Odense Sentrum :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...