Gå til innhold

Blåmerker på halsen...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, har klart det. Har blåmerker på halsen etter sex. Ser vel ganske tydelig at det er to streker. er nok to fingre :sukk:

har dere noen gode unnskyldninger på lager? det er snakk om midt på halsen her. og det er ikke aktuelt med noe skjerf eller sånt :snurt:

Anonym poster: e7b55414ad5d849fc753e4b8eb52e484

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

"Jeg liker det røft i senga." Kommer igrunn ikke på noen unnskyldninger til det der annet enn overgrep, og det er ikke akkurat så lurt å komme med.

AnonymBruker
Skrevet

fått det selv. jeg pleier bare gå med høyhalsa genser eller skjerf. vis ikke sminker jeg litt over det... eller bare setter på litt plaser å sier jeg klødde meg på halsen så hadde den ene neglen knekt så jeg klorte meg så det blødde.

Anonym poster: e487dbcab40a6b75abf52c1bf4f35a39

• Liker 1
Skrevet

Du kan prøve deg på "ramla ned trappa" ..? Et blåmerke pr trappetrinn.

Skrevet (endret)

de er for store til å ta plaster på, ca 4-5 cm lange begge to :fnise:

jeg jobber med ungdommer, å si jeg liker det rødt i sengen er kanskje ikke noe sjakktrekk ;)

får vel kanskje ta på meg skjal i morgen? :)

edit, shit der røk AB.... haha

Endret av Pialill
Skrevet

Legger folk merke til sånt?

AnonymBruker
Skrevet

Dempes lett ned med litt sminke, da er det ikke like lett for andre å få øye på :) Ellers er mitt tips å gå med løst hår, ikke oppsatt i allefall.. ;)

Anonym poster: 46c636f94e3f346fa9d9c74c04d536de

Skrevet (endret)

Ingen som så det :) heldigvis bare litt flekkete røde og blå prikker. Skriker ikke blåmerke. Om noen skulle kommentere det så sier jeg bare at jeg har fått utslett eller noe. Løst hår ja! Jeg gikk med det i dag, tenker jeg holder meg til det resten av uken ;)

Vet ikke om alle legger merke til sånt, men jeg ser med en gang om noen har sugemerke på halsen for eksempel. Så sjansen for at andre legger merke til sånt på meg er jo stor :sjenert:

Endret av Pialill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...