Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig finne en mann som er, både snill, ærlig seriøs, trofast, velstående, gavmild og som liker dyr. er det ikke lov å være ærlig på hva man tenner på. som jeg tenner på rike menn som kan skjemme meg bort. skulle ønske jeg fant han.

ingen som kan hjelpe meg

Anonym poster: 872b2521ec30e5a05124b35db22c026a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig finne en mann som er, både snill, ærlig seriøs, trofast, velstående, gavmild og som liker dyr. er det ikke lov å være ærlig på hva man tenner på. som jeg tenner på rike menn som kan skjemme meg bort. skulle ønske jeg fant han.

ingen som kan hjelpe meg

Jo, det er lov å være ærlig, og som mann syntes jeg det er bra du er det. Likevel er det nok de færreste som ønsker en kvinne som ønsker å bli skjemt bort. Mennene finnes jo, men personlig må jeg ærlig innrømme at jeg ikke ser hva slags tosomhet det skulle blitt i et slikt forhold.

• Liker 7
Skrevet

Skal man leve sammen over tid er personlighet viktigere enn hvor mange nuller han har bak tallene på kontoen, uansett hvor mye du sier nå at du drømmer om det :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal man leve sammen over tid er personlighet viktigere enn hvor mange nuller han har bak tallene på kontoen, uansett hvor mye du sier nå at du drømmer om det :)

Åh, trodde du TS søkte etter noen å leve sammen med? Så søtt. :)

TS søker etter drømmemannen ikke etter kjærligheten.

Anonym poster: c22850b41fc3e3ecf8e79e23d2c61711

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ts kan jobbe for sine egne penger istedet for å hore rundt etter sugardaddys.

Anonym poster: 59cfaac09eef966a17f85b3e92565760

• Liker 3
Gjest Gorgonzola
Skrevet

ingen som kan hjelpe meg

Svaret er vel kort fortalt at de fleste menn er rimelig opptatt av og nysjerrig på hva deres partner har tenkt å bidra med i et forhold, i tillegg til å være prydbusk selvsagt.

• Liker 2
Skrevet

ingen som kan hjelpe meg

Golddigger alert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så bra med golddigger nei. Likevel syntes jeg det er bedre å være ærlig om det om man er det i stedet for å pakke det inn.

Anonym poster: e8bd9a9ff3e4b904602336c47e12564a

Skrevet

Det er jo det samme som å si at man er ei jævla hore som lar seg kjøpe.

Skrevet

Svaret er vel kort fortalt at de fleste menn er rimelig opptatt av og nysjerrig på hva deres partner har tenkt å bidra med i et forhold, i tillegg til å være prydbusk selvsagt.

Just det.

TS: sett at du finner drømmemannen, what`s in it for him? Sex? Men sex er jo gjensidig, og dessuten kan han ha sex med velstående kvinner også. Så hvorfor akkurat deg? Samme gjelder bra utseende, kvinnelig omsorg, intelligens eller andre egenskaper. Også velstående kvinner har disse tingene. Så hvorfor i huleste, heiteste h.... skulle denne mannen finne seg i denne økonomiske ubalansen mellom dere?

• Liker 1
Skrevet

Joda, de finnes de!

Men da må du værsågod akseptere at de er 20 år eldre enn deg, har barn fra tidligere ekteskap og at de er stygge som troll.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg syntes ts kan jobbe for sine egne penger istedet for å hore rundt etter sugardaddys.

Anonym poster: 59cfaac09eef966a17f85b3e92565760

Totalt enig.

Skrevet

Personlig fatter jeg ikke hvorfor jeg aldri vinner 20++ mill i Lotto! ;) hehe

Skrevet

Min tikker alle boksene dine, uten at det var noe kriterie da jeg falt for en fattig, ung student. Men han har selv uttalt flere ganger at han aldri hadde falt for en jente uten at hun hadde høy utdannelse, var opptatt av politikk og nyheter, og som var glad i mye fysisk aktivitet.

Krav kan ikke gå bare en vei, vet du. Kanskje derfor du ikke har funnet noen.

• Liker 2
Skrevet

har du noe å stille opp med selv da TS? slike menn kommer ikke gratis ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje TS er råpen og dødshot. Isåfall burde hun kunne finne en sånn mann. Det er faktisk menn der ute som ikke bryr seg så mye om intelligens, personlighet osv, så lenge du er pen og lydig.

Er du veldig pen, TS?

Anonym poster: 8527797ef3fe46c22daf4ad834f38268

AnonymBruker
Skrevet

ja jeg er pen

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Likevel er det nok de færreste som ønsker en kvinne som ønsker å bli skjemt bort. Mennene finnes jo, men personlig må jeg ærlig innrømme at jeg ikke ser hva slags tosomhet det skulle blitt i et slikt forhold.

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men i min alder (jeg er 35) så er det mange menn som har lyst til å ha en kvinne som ønsker å bli kjemt bort. De har jobbet seg opp til et godt økonomisk liv og har lyst til å finne en kjæreste som de kan dele alt de har med. De ser ikke etter goldiggere men sofistikerte, inteligente kvinner som de kan nyte gode samtaler over en flaske vin så vel som å reise og opplevel verden sammen med.

Jeg ser ikke noe galt i det TS ønsker seg, så lenge hun selv har gode ting å bidra med til den mannen som eventuelt skulle ville ha henne.

Alle antar at hun ikke har noen ting selv, bare fordi hun ønsker seg en velstående mann og automatisk putter henne i goldigger boksen. Sannheten er at velstående menn ofte er de som kan bidra med så mye annet også pga den livserfaringen de har. Jeg trenger en som har opplevd mer enn de fleste på min alder fordi jeg har opplevd og erfart så mye selv. Jeg er ikke jenta som springer på byen eller skal finne meg en mann som skal kjøpe ditt og datt til meg, men de mennene jeg kommer godt overens med og som er modne og seriøse viser seg å også inneha gode bankkontoer. Det er ikke noe jeg søker etter, men det er slik det som regel viser seg å være.

Så ikke døm folk før dere har erfaring nok til å vite hva folk tenker og søker etter i en helhet.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men i min alder (jeg er 35) så er det mange menn som har lyst til å ha en kvinne som ønsker å bli kjemt bort. De har jobbet seg opp til et godt økonomisk liv og har lyst til å finne en kjæreste som de kan dele alt de har med. De ser ikke etter goldiggere men sofistikerte, inteligente kvinner som de kan nyte gode samtaler over en flaske vin så vel som å reise og opplevel verden sammen med.

Jeg ser ikke noe galt i det TS ønsker seg, så lenge hun selv har gode ting å bidra med til den mannen som eventuelt skulle ville ha henne.

Alle antar at hun ikke har noen ting selv, bare fordi hun ønsker seg en velstående mann og automatisk putter henne i goldigger boksen. Sannheten er at velstående menn ofte er de som kan bidra med så mye annet også pga den livserfaringen de har. Jeg trenger en som har opplevd mer enn de fleste på min alder fordi jeg har opplevd og erfart så mye selv. Jeg er ikke jenta som springer på byen eller skal finne meg en mann som skal kjøpe ditt og datt til meg, men de mennene jeg kommer godt overens med og som er modne og seriøse viser seg å også inneha gode bankkontoer. Det er ikke noe jeg søker etter, men det er slik det som regel viser seg å være.

Så ikke døm folk før dere har erfaring nok til å vite hva folk tenker og søker etter i en helhet.

Vel, jeg er ca 30 selv, og omtrent ingen av de velstående mennene jeg kjenner (og har et ganske greit nettverk vil jeg si) ville hatt en kvinne som ønsker å bli "skjemt bort". Det er noe helt annet å dele av seg å sitt med noen, men dette bør da gå begge veier. Og beklager, men jeg assosierer ikke det å være sofistikert og intelligent med et ønske om å skjemmes bort. Selv om jeg ikke dømmer noen for at de tar slike valg, så ser jeg personlig på det som litt svakt. Man har et grunnlegende ønske om å bli tatt vare på, og det er ikke så attraktivt når det gjelder voksne mennesker mener jeg, med mindre det er sykdom eller andre naturlige grunner inne i bildet.

Når det er sagt, så kjenner jeg derimot mange menn som vil dele av seg selv og det de har enten de er velstående eller ikke. Disse mennene, inkludert meg selv deler gjerne, men vi forventer altså det samme tilbake både på det økonomiske og mentale planet. Jeg har liten tro på at mennesker utvikler seg til å bli gode og selvstendige individer hvis de frivillig kan lene seg på partneren sin enten det gjelder økonomi eller andre aspekter. Man trenger å bli stilt litt krav til, både økonomisk og mentalt. Og slik jeg tolker ts så ønsker hun altså å lene seg litt for mye på partneren uten at jeg leser at hun kan tilby det samme. Det finnes som du skriver helt sikkert menn som gjerne ønsker en slik partner, men jeg er altså ikke en av dem :)

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Men dette kan man jo fint nyte sammen med noen som ikke aktivt søker etter noen som kan skjemme dem bort, vil jeg si. Jeg ser heller ikke helt hvordan dette sammenfaller med å være intelligent og sofistikert.

Jeg synes det er litt tynt å konkludere med at velstående menn oftest har mer livserfaring enn mindre velstående menn. Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener med livserfaring her da. Jeg ser rett og slett ikke hvordan dette ene ønsket kan kalles en helhet, eller hvordan det henger sammen med det andre du nevner.

Forskjellen på deg og TS er at hun spesifikt søker etter en velstående mann, noe du tydeligvis ikke gjør.

Endret av Søgni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...