Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Barneskolen: Skolenerden som ikke gjorde som de kule jentene sa jeg skulle, og derfor ble jeg også mobbeofferet. Jeg var også hestejenta!

Ungdomsskolen: Nå hadde de kule jentene fått forma meg bra etter årevis med mobbing, så da jeg begynte på ungdomsskolen hadde jeg kule klær og sminke, og ble derfor med i en middels populær gjeng. Ungdomsskolen var himmelen i forhold til barneskolen. Fortsatt skolenerd og hestejente, men det ble respektert.

Videregående: Her skjedde det mye. Hadde venner, men var ikke med de kule folka. Hadde en ulykke som gjorde at jeg måtte ta et par års pause fra skole, kom tilbake, ble liksom-gother men det holdt ikke mer enn et år eller noe. Endte opp med å være ganske voksen på slutten av videregående, men klarte ikke engasjere meg noe særlig i de andre på skolen. Var med i en ganske populær gjeng etter hvert, men de var aldri ekte venner, jeg fant venner andre steder.

Universitetet: Siden jeg studerte utenlands var jeg hun fra utlandet med rar aksent, som nettopp har lært seg språket men som likevel deltar i diskusjoner, men er litt for seriøs student. Hun burde ikke tatt alt så alvorlig.

Jobb: Hun utadvendte, spøkefulle som kan ha litt for mye å klage på... :sjenert: Jeg har vært like sta fra jeg begynte på barneskolen, og finner meg ikke i hva som helst. Det er ikke alltid folk syns det er like positivt...

Endret av Dragonfly84
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle kjente meg da jeg var en av skolens eneggede tvillinger, vi var kjent som "de 2". Var populær, men alltid som par, ikke som individ. Syntes likevel ikke at det var et problem. Vi gjorde alt sammen, tom på universitetet. Vi hadde som regel klassens beste karakterer, det ble vi misunnet for. På vgs var det flere gutter som trodde de kunne oppfylle drømmen om sex med tvillinger, men det ble aldri noe av. Interessant nok hadde vi komplett forskjellig smak hva gjelder gutter, så vi kom aldri i konflikt over en mann.

Anonym poster: a844fe27fe01628e0c79d02a65945655

Skrevet

Barneskolen: Loner-kid/ensom ulv(ville ikke leke med andre, satt ofte alene, frivelig)

Ungdomskolen: ADHD-jenta. (hyperaktiv drittunge)

Videregående: Fortsatt ADHD-jenta, men la fra meg drittunge stadiet. Og ble mer skoleflink.

Student: Har ikke vært student enda!

Jobb: Humørsprederen :)

AnonymBruker
Skrevet

Barneskole: utadvent, skravlebøtte, mange venner - både gutter og jenter, men ikke noe kjærestepotensiale. Spilte fotball. (Elsket Joe McIntyre fra New Kids On The Block) :)Havnet alltid i trøbbel med lærerene.

Ungdomsskole: Fortsatt skravlete (ble hele tiden flyttet i klasserommet),skoleflink, kreativ, guttegal, mange venner, utstående tenner, etterhvert reggis, fortsatt ikke kjæreste - men utrolig forelsket og guttegal! (Tenker nå at jeg må ha vært temmelig slitsom!)Havnet fort opp i konflikter/trøbbel med lærerene. Mye møter for småting, som å ha vritt en krittete svamp over hodet på klassens mest innpåslitne gutt:)

VGS: Glajenta, drev med sport, fortsatt glad i å snakke og diskutere - men nå lot jeg andre slippe litt til også. Typen som fikk 5 og 6 i alle fag, med stormlesing kvelden før.

Lat med skolearbeid ellers...og jeg fikk meg endelig kjæreste, og ble penere:)

Lærerskolen: Stille, eneste i klassen uten erfaring fra arbeidslivet og rett fra VGS. Blomstret i praksis. Fikk fort gode venner, meget sosial, dreit i skolen, men gjorde det fortsatt bra med stormlesing før eksamener/prøver.

Jobb: Skravlete, tenker det beste om alle, fargeklatt, ikke alltid like godt forberedt til timene - men tar det igjen i snakketøyet og kreativ tenkning. Ofte litt sein med tidsfrister, men lander alltid med bena på gulvet. Godt likt av elever og kollegaer.

Moro å oppsummere livet sitt slik!

Anonym poster: 64396ec40ef29a4b7ab4d2d5f152bcc7

Skrevet

Barneskolen: Den sjenerte

Ungdomskolen: Den sjenerte, forsiktige. Veldig ensom.

Videregående: Den syke, perfeksjonisten.

Student: Skal snart begynne å studere

Jobb: Pliktoppfyllende (?)

Skrevet

Barneskolen: Tja, vi hadde godt miljø, og jeg følte meg aldri mislikt, men var kanskje heller den litt spesielle enn den "normale". Var den som alltid leste mye bøker og hadde litt andre interesser enn de andre.

Ungdomskolen: Godt likt av alle, men med flest guttevenner kanskje? Begynte tidlig å feste litt, men var innerst inne ganske snillpike. Husker at mens alle andre sprengte innetiden med vilje, så kom jeg på unnskyldninger for å dra tidlig hjem for å ikke skuffe foreldrene, f. eks. "jeg er litt forkjølt i dag, tror jeg skal gå hjem og sove". Hardcore. :fnise: Brukte også å lyve på meg litt dårligere karakterer enn det jeg hadde.

Videregående: Hun veslevoksne som hadde barn, sjeldent var sosial og som tok skolen dønn alvorlig. Var greit likt, men ikke mange gode venner da jeg oftest gikk glipp av ting.

Student: Førsteåret: hun som jobbet med skole hele tiden for å komme inn på profesjon. Etter det har jeg blitt mer chill. Vi har ganske godt miljø i mitt kull, og jeg er kanskje den som ENTEN planlegger og ordner alt når vi finner på noe, eller som ikke kan være med fordi jeg har mye å gjøre ellers.

Jobb: Ydmyk og tar liten plass. Er nok litt kjedelig, men er mest opptatt av å gjøre en grei jobb, og siden de fleste kollegene mine er en good del eldre enn meg, og jeg bare jobber deltid, så er jeg ikke så veldig opptatt av å prøve å gli helt inn i miljøet, selv om jeg har en god tone med de fleste. Har av en eller annen grunn blitt den som folk går og syter til når de er misfornøyd med noen andre på arbeidsplassen. Akkurat den siste rollen skulle jeg likt å bli kvitt, men vet ikke hvordan. :P

Gjest Cessie
Skrevet

Barneskolen: Mobbeofferet, den eneste i klassen som gjorde lekser og hadde alt rett på engelskprøvene, ingen venner i klassen.

Ungdomsskolen: Ble usynlig, men fortsatte å gjøre lekser. Gjorde det bra i alle skriftlige fag, men turde ikke si noe i timene. Fremdeles ingen venner i klassen, en venn i klassen over.

Videregående: Havnet på helt feil linje og ble om mulig enda mer usynlig. Kom meg til slutt over på riktig linje og skole, og ble plutselig veldig populær?!? Opplevde at klassekamerater så opp til meg fordi jeg fikk til leksene i stedet for å mobbe meg for å gjøre lekser. Gikk ut som den beste i klassen.

Jobben: Den som gjør noe. Aldri i ro, alltid noe å gjøre. Kjent for ekstremt tørr humor.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sjenert på skolen og sjenert fortsatt :)

Anonym poster: 843815bb37938581d3760562a28f6a43

Skrevet

Barneskolen: Skoleflink og upopulær

Ungdomskolen: Den skoleflinke og arrogante

Videregående: Godt likt, fremdeles ganske skoleflink.

Skrevet

Barneskolen: Skoleflink med en god del venner

Barneskolen etter vi flyttet: Skolearbeidet gled ut - fikk kun ett par venner

Ungdomsskolen: Upopulær, mobbeoffer og alt annet enn skoleflink.

Vgs 1. året: Upopulær, mobbeoffer og ikke flink på skolen.

Vgs 1. året om igjen: --||--

Vgs 1. året om igjen: --||--

Vgs 1. året om igjen: Gode venner i klassen, midt på treet på skolen.

Vgs 2. året: Populær i klassen, flink på skolen.

Skrevet

Barneskolen: Skolegeniet

Ungdomskolen: Den sære fyren som drev med datamaskiner før det ble allemannseie, leste bøker og hadde få venner og ikke deltok på klassefester. (Nerd I guess).

Videregående: Egentlig mye det samme som Ungdomsskolen utenom at jeg nå deltok på en del av festene og hadde psykiske problemer. Finnes det et ord for noe sånn?

Student: Han som aldri møtte på forelesninger og til slutt droppa ut.

Jobb: Han rare nerden som burde hatt en kontorjobb.

Gjest loren
Skrevet

Barnehagen: Guttejenta som som regel hang i et tre, oppned...

Barneskolen: Samme som i bhg, men begynte å bli kjempeglad i bøker og leste også masse

Ungdomsskolen: Stille, forsiktig, hadde noen få nære venner og mage bekjente.

1. på vgs: Tryggere, mer utadvent, festa mer enn godt var for meg på den tida

2. på vgs: Starta bra, men pga ting på hjemmebane kobla jeg helt ut av klassemiljøet, fikk store knekker på selvtillitten, og må ærlig innrømme jeg husker lite av den tida.

3. på vgs: Stille og rolig, men tryggere på meg selv igjen, fikk flere venner og begyte å tro litt på meg selv igjen.

Høgskolen: Stortrives, er godt likt, er omgjengelig og kan snakke med alle i kullet, men har noen jeg er nærmere enn de andre.

Jobb: Elsker jobben min, blir sett på som - I quote - En mamma, men kulere ;P , har også fått høre av en av de som bor der jeg jobber at sønnen min er heldig osm har meg som mamma.

Skrevet

Barneskolen: Den sjenerte, litt rare

Ungdomskolen: Gotheren

Videregående: Fremdeles litt gother, og fremdeles rar... ?

Student: Skolelyset, og medlem av den rare gjengen.. ?

Jobb: si det. Hyggelig. Helt vanlig der trur jeg:)

AnonymBruker
Skrevet

Barneskolen: Skolegeniet, guttejenta og mobbeofferet!

Ungdomskolen: Guttejenta

Videregående: Den populære

Jobb: Den hotte jenta. Tihi. :-)

Anonym poster: ba738ae47e39d459a6b4b02f10add4a0

Gjest _Lita_
Skrevet (endret)

Barneskolen: Tilbaketrukken.

Ungdomskolen: Sjenert og litt "freaka".

Videregående: Bærta/jåla. Var med i "gjengen". :sjenert:

Student: Den svært så interesserte eleven.

Jobb: Perfeksjonist, og veldig pliktoppfyllende.

Endret av _Lita_
Skrevet

Barneskolen: En av de kule i gjengen, trodde jeg hadde litt overtaket og var nok over normalen frekk i kjeften. Humøret gikk opp og ned, men jeg har alltid vært flink på skolen, så noen "badass" har jeg aldri vært

Ungdomskolen: Ble litt etter litt utstøtt fra den populære gruppa, tre barneskoler samlet seg på en ungdomsskole, og menneskene jeg trodde var mine venner, byttet meg ut til fordel for nye og "kulere" folk. Følte meg ensom og til tider deprimert, selv om jeg hadde venner og henge med ble de aldri ordentlig nære.

Vgs: Ble endelig litt bedre, begynte ikke på samme skole som de gamle fra ungdomsskolen. Fikk meg raskt nye venner og ble en del av en liten klikk. Følte meg godt likt blant de fleste, og personligheten min har utviklet seg til mer åpen og imøtekommende. Nå har vi nettopp gått sammen russetiden sammen, og jeg har fått meg venner for livet.

Skrevet

Jeg var han som alle dreit i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...