kaktusfruen Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Hvem var du på barneskolen, ungdomskolen, videregående og evt. som student og på jobb? Prøv å finne det mest beskrivende ordet. Jeg kan begynne: Barneskolen: Skolegeniet Ungdomskolen: den sjenerte Videregående: Jålejenta Student:Perfeksjonisten Jobb: Humørsprederen (har jeg hørt ) Litt morsomt å tenke på hvordan vi endrer roller opp gjennom tiden 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 på alle steder: den utstøtte, rare, stumme, vigdis venneløs. Anonym poster: 256b244e23ed54e889b2678a566c81b2
Gjest kittycat Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Må nok bruke litt forskjellige ord her! Jeg har forandret meg veldig. Må bare ta med barnehagen: Hun som dasket en barnehagetante på rumpen såpass mye at det ble møte av det + lurte en jente til å kle seg naken for hun barnehagetanten. Don't ask me why.. Barneskolen: Lav og søt. Rask på fotballbanen og aktiv. Ungdomskolen: Skoleflink (8. og 9.) Ok pen og elleres vanlig helt til jeg ble deprimert og begynte å skulke og gi venner drapstrusler. Videregående: Sjenert, engasjert når jeg først er det, kattegal, jentete og skulker. Fremover satser jeg på at jeg blir moviestar og kattefostermor 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Barneskole: Elevrådsjenta. Godt likt av elever og lærere. Skoleflink. Ungdomsskole: Samme som barneskolen. Mye venner, men ikke noe kjærestealternativ for gutta. Videregående: Skolelat. Skulker. "Too cool for school"-holdning. Jåledukke. Offer for bye baksnakking, men populær hos gutta. Pause fra skolen: Fant tilbake til "meg selv" igjen Universitetet: Skoleflink, men avslappet. Stort sosialt nettverk på skole og jobb og en fantastisk og støttende kjæreste hjemme. Anonym poster: 2786af62f36bbe1784b30e6834c8c8a1
kaktusfruen Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2012 Må nok bruke litt forskjellige ord her! Jeg har forandret meg veldig. Må bare ta med barnehagen: Hun som dasket en barnehagetante på rumpen såpass mye at det ble møte av det + lurte en jente til å kle seg naken for hun barnehagetanten. Don't ask me why.. Barneskolen: Lav og søt. Rask på fotballbanen og aktiv. Ungdomskolen: Skoleflink (8. og 9.) Ok pen og elleres vanlig helt til jeg ble deprimert og begynte å skulke og gi venner drapstrusler. Videregående: Sjenert, engasjert når jeg først er det, kattegal, jentete og skulker. Fremover satser jeg på at jeg blir moviestar og kattefostermor Ja, jeg kan selvsagt beskrive meg med flere ord også, men tenkte å prøve meg på ett enkelt ord. Virker som du har forandret deg mye ja...og moviestar og kattefostermor høres ut som en god plan for fremtiden 1
solch Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 På barneskolen: Skoleflink, snill, guttegal, dritflink i fotball På ungdomsskolen: alkoholikeren, den morsomme, ekstremt sexgal, GAL På videregående: sjarmtrollet som alle liker, rolig På jobb: Hun derre blide og uskyldige jenta, også er jeg yngstemann Går enda på vgs.
Gjest Koala Lompa Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 Barneskolen; Den nervøse. Ungdomsskolen; Nervøst mobbeoffer. Fhs; Klovnen. VGS; Klovn fremdeles. Universitetet; Den sjenerte. Høgskolen; Ydmyk, sjenert men allikevel godt likt. Fullstendig kræsj med psyken. Nå; Sjenert, ydmyk, klovn og ellers fornøyd.
Gjest Solsmil Skrevet 27. juni 2012 #8 Skrevet 27. juni 2012 barneskolen: sjenert, aktiv, skoleflink ungdomskolen: den som var best i alt som het idrett vgs: den med alle de fine klærne, den som sjelden var på skolen og den som ikke brydde seg om å bli kjent med andre klassen universitetet: den som glir inn i mengden, sånn som alle andre...
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #9 Skrevet 27. juni 2012 Barneskolen: Snill, blid, veldig god i sport,populær, skikkelig rampete og ertet noen sammen med venninnene mine, uten at det var noe vondt ment, angrer i dag. (men vi var aldri slemme, og de vi ertet var sjelden alene og var ofte like ille tilbake) Ungdomsskolen: Guttegal, noe skolelei, mange venner, middels populær blant guttene, hadde nok av beundrere Videregående: Mange venner, populær blant guttene, veldig skolelei -men fullførte og skulket aldri Anonym poster: 15cd11593d44037d667bd3936a0a5473
Gjest Bobler Skrevet 27. juni 2012 #10 Skrevet 27. juni 2012 Barneskolen: Guttegal Ungdomskolen: Utagerende, sint og fraværende. Videregående: Hu stille som aldri satt i ro, og alltid svarte tilbake. Jobb: Den blide solstrålen som er godt likt blant kunder og kollegaer.
Auroressa Skrevet 27. juni 2012 #11 Skrevet 27. juni 2012 Barneskolen: Mobbeoffer Ungdomskolen: Mobbeoffer Videregående: Den sosiale og sprudlende Jobb: Sosial
ini Skrevet 27. juni 2012 #12 Skrevet 27. juni 2012 Jeg er oppvokst i to land, og min opplevelse av skolehverdagen er så rake motsetninger at jeg av og til ikke helt helt visste hva som slo meg. Barneskolen: Skolelys og lærernes gullunge i USA, mobbeoffer i Norge. Ungdomskolen: Cheerleader og elevrådsjente i USA, hun som gjemte seg på do i friminuttet i Norge. Videregående: Cheer captain, prom queen, valedictorian og student body president i USA (Var bare i USA) Student: Hun som aldri blir fornøyd hvis hun ikke får A. Jobb: Hun som alltid stiller opp på kort varsel. 1
Focklop Skrevet 27. juni 2012 #13 Skrevet 27. juni 2012 Barneskolen: Den onde og fantasifulle jenta/mobbeofferet Ungdomskolen: Selvtillitsproblemer/jålejenta Videregående: "Skulkeren"/ (plages med kronisk hodepine og migrene) Lengre har jeg ikke kommet!
Focklop Skrevet 27. juni 2012 #14 Skrevet 27. juni 2012 Og det må nevnes... Var guttegal hele barneskolen, hadde som mål å bli sammen med alle guttene i klassen. Manglet to. (Det var 13 gutter i klassen)
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #15 Skrevet 27. juni 2012 Barneskolen: Hun tynne, søte jenta med det lange gyldenblonde håret som alltid var hyggelig. Ungdomsskolen: Hun søte, men i 10ende bleket jeg håret og ble mer "doll" Videregående: var ei "doll" 1. klasse, men så ble jeg mørk og dyster. Farget håret sort og gikk bare i mørke klær. Skulket masse og fikk stryk i flere fag. Ble vel taperen her. Forandringen skjedde pga familiesituasjonen hjemme... Og nå har jeg tatt meg et friår for å samle krefter og skal ta fagene jeg strøyk i som privatisk Har forresten mørkeblondt hår nå, og kler meg helt normalt igjen. Anonym poster: 9087b22cdc2d6bd6fa84fc321c3d512e
KaDust Skrevet 27. juni 2012 #16 Skrevet 27. juni 2012 Barneskolen: Den utstøtte og stygge Ungdomskolen: Mobbeofferet Videregående: Den enneløse Jobb: Den stille
erane Skrevet 27. juni 2012 #17 Skrevet 27. juni 2012 Håhåh gøy, måtte sette meg ned å tenke over hvor mye jeg har forandret meg :-) Barneskolen: Elsket idrett, skoleflink og hun som alltid hadde de kuleste sportsklærne (sportye foreldre..) Ungdomskolen: Populær blandt guttene (var litt luremus), skoleflink og kampsportnerd. Vidregående: Stille, skulket en del, veldig usikker, skolelei og hun litt merkelige på bakerste rad. Universitetet: Den etablerte jenta med klisterhjerne, hun litt overlegne helt til man blir kjent med meg og hestejenta På jobb: Hun som alltid sitter på gulvet og ser like tilgriset ut av maling som ungene (Jobber i bgh) Ser jo her at vgs var ikke mine 3 år, men jeg fant tilbake til meg selv etterhvert
Thalassos Skrevet 27. juni 2012 #18 Skrevet 27. juni 2012 Parken: Den som bet alle Barnehagen: Hun som bare ville sitte inne å tegne Barneskolen: Manipulerende, vet egentlig ikke om jeg var noe særlig godt likt selvom jeg hadde mange "venner". Ungdomsskolen: Den kule, populære. Hang alltid med de som var eldre, begynte å drikke før de andre, snuse osv (ikke at det egentlig er så kult, men det var det da..) Videregående: Den snille, populære jenta som aldri lot noen bli urettferdig behandlet eller som lot en diskusjon gå uhørt forbi.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #19 Skrevet 27. juni 2012 Barnehagen: Hun som aldri ville gå tur eller være ute, som satt alene og likte veldig godt å tegne. Barneskolen: Litt oppdelt. I 1-5 klasse ble jeg mobbet, så jeg var hun rare som alltid gikk alene og som ikke hadde noen å være sammen med. I 6-7 klasse var jeg hun som alle likte, og som noen ikke kunne fordra, hehe. Ungdomsskolen: Hun der snile, koselige og som de aller fleste likte. Jeg hadde alltid noen å prate med og være sammen med. Videregående: Hun der narkomanen fra bygda (jeg er ikke narkoman for faen, dømmende drittunger i klassen). Anonym poster: 4df09604139d420eeac7d6e6b36d1368
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #20 Skrevet 28. juni 2012 Barnehagen : hatet og elsket, stor personlighet barneskolen: hatet og elsket, stor personlighet ungdomsskolen: første del: stille og usikker, usynlig. Andre del; måtte vel ta igjen for det første året og gikk ganske sagte men sikkert litt bananas. Skulket. VGs: fortsatt hatet og elsket, skulket fortsatt mye. Jobb: Lært meg å være mye mer ydmyk og blitt mer klok, så langt mer elsket, likt av de fleste:) Anonym poster: b2b6368ffe0e6fb9f0e93ec5669abdd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå