Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem var du på barneskolen, ungdomskolen, videregående og evt. som student og på jobb? Prøv å finne det mest beskrivende ordet.

Jeg kan begynne:

Barneskolen: Skolegeniet

Ungdomskolen: den sjenerte

Videregående: Jålejenta

Student:Perfeksjonisten

Jobb: Humørsprederen (har jeg hørt :P)

Litt morsomt å tenke på hvordan vi endrer roller opp gjennom tiden :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

på alle steder: den utstøtte, rare, stumme, vigdis venneløs.

Anonym poster: 256b244e23ed54e889b2678a566c81b2

Gjest kittycat
Skrevet

Må nok bruke litt forskjellige ord her! Jeg har forandret meg veldig.

Må bare ta med barnehagen: Hun som dasket en barnehagetante på rumpen såpass mye at det ble møte av det + lurte en jente til å kle seg naken for hun barnehagetanten. Don't ask me why..

Barneskolen: Lav og søt. Rask på fotballbanen og aktiv.

Ungdomskolen: Skoleflink (8. og 9.) Ok pen og elleres vanlig helt til jeg ble deprimert og begynte å skulke og gi venner drapstrusler.

Videregående: Sjenert, engasjert når jeg først er det, kattegal, jentete og skulker.

Fremover satser jeg på at jeg blir moviestar og kattefostermor :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barneskole: Elevrådsjenta. Godt likt av elever og lærere. Skoleflink.

Ungdomsskole: Samme som barneskolen. Mye venner, men ikke noe kjærestealternativ for gutta.

Videregående: Skolelat. Skulker. "Too cool for school"-holdning. Jåledukke. Offer for bye baksnakking, men populær hos gutta.

Pause fra skolen: Fant tilbake til "meg selv" igjen

Universitetet: Skoleflink, men avslappet. Stort sosialt nettverk på skole og jobb og en fantastisk og støttende kjæreste hjemme.

Anonym poster: 2786af62f36bbe1784b30e6834c8c8a1

Skrevet

Må nok bruke litt forskjellige ord her! Jeg har forandret meg veldig.

Må bare ta med barnehagen: Hun som dasket en barnehagetante på rumpen såpass mye at det ble møte av det + lurte en jente til å kle seg naken for hun barnehagetanten. Don't ask me why..

Barneskolen: Lav og søt. Rask på fotballbanen og aktiv.

Ungdomskolen: Skoleflink (8. og 9.) Ok pen og elleres vanlig helt til jeg ble deprimert og begynte å skulke og gi venner drapstrusler.

Videregående: Sjenert, engasjert når jeg først er det, kattegal, jentete og skulker.

Fremover satser jeg på at jeg blir moviestar og kattefostermor :)

Ja, jeg kan selvsagt beskrive meg med flere ord også, men tenkte å prøve meg på ett enkelt ord.

Virker som du har forandret deg mye ja...og moviestar og kattefostermor høres ut som en god plan for fremtiden ;)

• Liker 1
Skrevet

På barneskolen: Skoleflink, snill, guttegal, dritflink i fotball

På ungdomsskolen: alkoholikeren, den morsomme, ekstremt sexgal, GAL

På videregående: sjarmtrollet som alle liker, rolig

På jobb: Hun derre blide og uskyldige jenta, også er jeg yngstemann

Går enda på vgs.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Barneskolen; Den nervøse.

Ungdomsskolen; Nervøst mobbeoffer.

Fhs; Klovnen.

VGS; Klovn fremdeles.

Universitetet; Den sjenerte.

Høgskolen; Ydmyk, sjenert men allikevel godt likt.

Fullstendig kræsj med psyken.

Nå; Sjenert, ydmyk, klovn og ellers fornøyd.

Gjest Solsmil
Skrevet

barneskolen: sjenert, aktiv, skoleflink

ungdomskolen: den som var best i alt som het idrett

vgs: den med alle de fine klærne, den som sjelden var på skolen og den som ikke brydde seg om å bli kjent med andre klassen

universitetet: den som glir inn i mengden, sånn som alle andre...

AnonymBruker
Skrevet

Barneskolen: Snill, blid, veldig god i sport,populær, skikkelig rampete og ertet noen sammen med venninnene mine, uten at det var noe vondt ment, angrer i dag. (men vi var aldri slemme, og de vi ertet var sjelden alene og var ofte like ille tilbake)

Ungdomsskolen: Guttegal, noe skolelei, mange venner, middels populær blant guttene, hadde nok av beundrere

Videregående: Mange venner, populær blant guttene, veldig skolelei -men fullførte og skulket aldri

Anonym poster: 15cd11593d44037d667bd3936a0a5473

Gjest Bobler
Skrevet

Barneskolen: Guttegal

Ungdomskolen: Utagerende, sint og fraværende.

Videregående: Hu stille som aldri satt i ro, og alltid svarte tilbake.

Jobb: Den blide solstrålen som er godt likt blant kunder og kollegaer.

Skrevet

Barneskolen: Mobbeoffer

Ungdomskolen: Mobbeoffer

Videregående: Den sosiale og sprudlende

Jobb: Sosial

Skrevet

Jeg er oppvokst i to land, og min opplevelse av skolehverdagen er så rake motsetninger at jeg av og til ikke helt helt visste hva som slo meg.

Barneskolen: Skolelys og lærernes gullunge i USA, mobbeoffer i Norge.

Ungdomskolen: Cheerleader og elevrådsjente i USA, hun som gjemte seg på do i friminuttet i Norge.

Videregående: Cheer captain, prom queen, valedictorian og student body president i USA (Var bare i USA)

Student: Hun som aldri blir fornøyd hvis hun ikke får A.

Jobb: Hun som alltid stiller opp på kort varsel.

• Liker 1
Skrevet

Barneskolen: Den onde og fantasifulle jenta/mobbeofferet

Ungdomskolen: Selvtillitsproblemer/jålejenta

Videregående: "Skulkeren"/ (plages med kronisk hodepine og migrene)

Lengre har jeg ikke kommet!

Skrevet

Og det må nevnes... Var guttegal hele barneskolen, hadde som mål å bli sammen med alle guttene i klassen. Manglet to. (Det var 13 gutter i klassen)

AnonymBruker
Skrevet

Barneskolen: Hun tynne, søte jenta med det lange gyldenblonde håret som alltid var hyggelig.

Ungdomsskolen: Hun søte, men i 10ende bleket jeg håret og ble mer "doll"

Videregående: var ei "doll" 1. klasse, men så ble jeg mørk og dyster. Farget håret sort og gikk bare i mørke klær. Skulket masse og fikk stryk i flere fag. Ble vel taperen her.

Forandringen skjedde pga familiesituasjonen hjemme...

Og nå har jeg tatt meg et friår for å samle krefter og skal ta fagene jeg strøyk i som privatisk :) Har forresten mørkeblondt hår nå, og kler meg helt normalt igjen.

Anonym poster: 9087b22cdc2d6bd6fa84fc321c3d512e

Skrevet

Barneskolen: Den utstøtte og stygge

Ungdomskolen: Mobbeofferet

Videregående: Den enneløse

Jobb: Den stille

Skrevet

Håhåh gøy, måtte sette meg ned å tenke over hvor mye jeg har forandret meg :-)

Barneskolen: Elsket idrett, skoleflink og hun som alltid hadde de kuleste sportsklærne (sportye foreldre..)

Ungdomskolen: Populær blandt guttene (var litt luremus), skoleflink og kampsportnerd.

Vidregående: Stille, skulket en del, veldig usikker, skolelei og hun litt merkelige på bakerste rad.

Universitetet: Den etablerte jenta med klisterhjerne, hun litt overlegne helt til man blir kjent med meg og hestejenta :P

På jobb: Hun som alltid sitter på gulvet og ser like tilgriset ut av maling som ungene (Jobber i bgh)

Ser jo her at vgs var ikke mine 3 år, men jeg fant tilbake til meg selv etterhvert :)

Skrevet

Parken: Den som bet alle

Barnehagen: Hun som bare ville sitte inne å tegne

Barneskolen: Manipulerende, vet egentlig ikke om jeg var noe særlig godt likt selvom jeg hadde mange "venner".

Ungdomsskolen: Den kule, populære. Hang alltid med de som var eldre, begynte å drikke før de andre, snuse osv (ikke at det egentlig er så kult, men det var det da..)

Videregående: Den snille, populære jenta som aldri lot noen bli urettferdig behandlet eller som lot en diskusjon gå uhørt forbi.

:sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen: Hun som aldri ville gå tur eller være ute, som satt alene og likte veldig godt å tegne.

Barneskolen: Litt oppdelt. I 1-5 klasse ble jeg mobbet, så jeg var hun rare som alltid gikk alene og som ikke hadde noen å være sammen med. I 6-7 klasse var jeg hun som alle likte, og som noen ikke kunne fordra, hehe.

Ungdomsskolen: Hun der snile, koselige og som de aller fleste likte. Jeg hadde alltid noen å prate med og være sammen med.

Videregående: Hun der narkomanen fra bygda (jeg er ikke narkoman for faen, dømmende drittunger i klassen).

Anonym poster: 4df09604139d420eeac7d6e6b36d1368

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen : hatet og elsket, stor personlighet

barneskolen: hatet og elsket, stor personlighet

ungdomsskolen: første del: stille og usikker, usynlig. Andre del; måtte vel ta igjen for det første året og gikk ganske sagte men sikkert litt bananas. Skulket.

VGs: fortsatt hatet og elsket, skulket fortsatt mye.

Jobb: Lært meg å være mye mer ydmyk og blitt mer klok, så langt mer elsket, likt av de fleste:)

Anonym poster: b2b6368ffe0e6fb9f0e93ec5669abdd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...