AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Er det noen medlemmer du følger ekstra med på, snoker på innlegg de har skrevet osv.? Anonym poster: 89c418d6a922c23b4c0c15eb094a77e9
Gjest NozMonster Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Om jeg leser i en lang tråd, så scroller jeg meg ganske raskt nedover til tider, men stopper opp når jeg får øye på gjennkjennelige avatarer og leser innleggene deres.. det er vel det nærmeste jeg kommer stalking..
cornflake_girl Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Har vært enkelte jeg har "stalket", men det er folk som skriver så merkelige ting at det er ren underholdning å lese innleggende deres (og reaksjonene), tror de fleste av de har vært troll (som f.eks. konservativ mann. Han var kanskje ikke troll, men haha... Så mye drama det ble ) Da har jeg innimellom vært innom profilen deres for å se om de har postet nye innlegg! Men det er moro-stalking, da. Ikke creepy-stalking... Endret 26. juni 2012 av cornflake_girl 1
sebastianen Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Nei, sånt patetisk crap er det bare AB og gjester som driver med. 1
cornflake_girl Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Nei, sånt patetisk crap er det bare AB og gjester som driver med. Og cornflake_girl! Synes egentlig ikke det er så patetisk å lete opp underholdning, jeg da men :gjeiper: 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Nei Men jeg hadde en AB som drev og stalket meg ganske lenge. Endret 26. juni 2012 av Corto Maltese
sebastianen Skrevet 26. juni 2012 #7 Skrevet 26. juni 2012 Og cornflake_girl! Synes egentlig ikke det er så patetisk å lete opp underholdning, jeg da men :gjeiper: Nå vet ikke jeg om du er det jeg tenker på med stalker... Men folk som følger etter deg fra tråd til tråd og gjerne starter diskusjonen med et allerede opparbeidet agresjonsnivå er ganske patetiske. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #8 Skrevet 26. juni 2012 Visst noen skriver noe skikkelig mongo med brukernavn, type: Hei! Vil ha baby snart Men ikke akkurat nå Kan jeg bruke strikkepinne til å abort med? Orker ikke å gå på apoteket akkurat nå for jeg er så trøtt Så er det av og til at jeg sjekker ut hva annet de har skrevet. Anonym poster: de1627342a9c81b982c1317d01fee0b6 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #9 Skrevet 26. juni 2012 gå på apoteket OG kjøpe angrepille skulle det stå Anonym poster: de1627342a9c81b982c1317d01fee0b6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #10 Skrevet 26. juni 2012 Visst noen skriver noe skikkelig mongo med brukernavn, type: Hei! Vil ha baby snart Men ikke akkurat nå Kan jeg bruke strikkepinne til å abort med? Orker ikke å gå på apoteket akkurat nå for jeg er så trøtt Så er det av og til at jeg sjekker ut hva annet de har skrevet. Anonym poster: de1627342a9c81b982c1317d01fee0b6 Fantastisk! Jeg hadde stalket deg nå hvis du ikke var AB Jeg stalker foresten AB. Mange underholdende innlegg der. Anonym poster: f0936fc27a32b48059f03737abddcb4a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #11 Skrevet 26. juni 2012 Bare morsomme brukere jeg liker. Hvis jeg ikke har "sett" de på noen dager hender det jeg sjekker profilen Anonym poster: 65d5d9afe33c54fd102f6df4fa63ff2a
JaneD Skrevet 26. juni 2012 #12 Skrevet 26. juni 2012 (endret) jeg liker en bruker Endret 26. juni 2012 av JaneD
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #13 Skrevet 26. juni 2012 jeg liker en bruker men jeg tror at han er redd meg nå.. :gjeiper: Han har dame. Anonym poster: de1627342a9c81b982c1317d01fee0b6 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #14 Skrevet 26. juni 2012 Bare morsomme brukere jeg liker. Hvis jeg ikke har "sett" de på noen dager hender det jeg sjekker profilen Anonym poster: 65d5d9afe33c54fd102f6df4fa63ff2a Hvem er morsomm her? Jeg vil også stalke morsomme brukere. Anonym poster: da44d727f4e82878e6553ae152d0fc6f
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2012 #15 Skrevet 26. juni 2012 Nei, det gjør jeg ikke og det kunne aldri falt meg inn. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #17 Skrevet 26. juni 2012 Nei, det gjør jeg ikke og det kunne aldri falt meg inn. Hva er det som er så ikke med det? hvis det er en bruker man liker er det da ikke rart å ville følge med på hva brukeren skriver? Hvis det aldri kunne falt deg inn så er det vel ingen her som du liker noe spesielt godt heller da. Anonym poster: da44d727f4e82878e6553ae152d0fc6f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #19 Skrevet 26. juni 2012 Jeg følger forresten med på Alvina. Anonym poster: da44d727f4e82878e6553ae152d0fc6f
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2012 #20 Skrevet 26. juni 2012 Hva er det som er så ikke med det? hvis det er en bruker man liker er det da ikke rart å ville følge med på hva brukeren skriver? Hvis det aldri kunne falt deg inn så er det vel ingen her som du liker noe spesielt godt heller da. Anonym poster: da44d727f4e82878e6553ae152d0fc6f Har jeg sagt at det er ille? Jeg sa bare at det aldri har falt meg inn. Og nei, det er ikke så mange jeg liker her inne. Er ikke derfor jeg er her inne. Men de jeg liker, sørger jeg for å bli kjent med på andre arenaer. Jeg stalker de ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå