Gå til innhold

kg-stalking


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen medlemmer du følger ekstra med på, snoker på innlegg de har skrevet osv.?

:lur:

Anonym poster: 89c418d6a922c23b4c0c15eb094a77e9

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Om jeg leser i en lang tråd, så scroller jeg meg ganske raskt nedover til tider, men stopper opp når jeg får øye på gjennkjennelige avatarer og leser innleggene deres.. det er vel det nærmeste jeg kommer stalking..

Skrevet (endret)

Har vært enkelte jeg har "stalket", men det er folk som skriver så merkelige ting at det er ren underholdning å lese innleggende deres (og reaksjonene), tror de fleste av de har vært troll ;)

(som f.eks. konservativ mann. Han var kanskje ikke troll, men haha... Så mye drama det ble :P)

Da har jeg innimellom vært innom profilen deres for å se om de har postet nye innlegg! Men det er moro-stalking, da. Ikke creepy-stalking... :sjenert:

Endret av cornflake_girl
  • Liker 1
Skrevet

Nei, sånt patetisk crap er det bare AB og gjester som driver med.

  • Liker 1
Skrevet

Nei, sånt patetisk crap er det bare AB og gjester som driver med.

Og cornflake_girl! :nigo:

Synes egentlig ikke det er så patetisk å lete opp underholdning, jeg da men :gjeiper:

  • Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Nei

Men jeg hadde en AB som drev og stalket meg ganske lenge.

Endret av Corto Maltese
Skrevet

Og cornflake_girl! :nigo:

Synes egentlig ikke det er så patetisk å lete opp underholdning, jeg da men :gjeiper:

Nå vet ikke jeg om du er det jeg tenker på med stalker... Men folk som følger etter deg fra tråd til tråd og gjerne starter diskusjonen med et allerede opparbeidet agresjonsnivå er ganske patetiske.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Visst noen skriver noe skikkelig mongo med brukernavn, type:

Hei! :goodbye:

Vil ha baby snart :rodmer: Men ikke akkurat nå :fnise: Kan jeg bruke strikkepinne til å abort med? :skravle: Orker ikke å gå på apoteket akkurat nå for jeg er så trøtt :sovne:

Så er det av og til at jeg sjekker ut hva annet de har skrevet.

Anonym poster: de1627342a9c81b982c1317d01fee0b6

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

gå på apoteket OG kjøpe angrepille skulle det stå

Anonym poster: de1627342a9c81b982c1317d01fee0b6

AnonymBruker
Skrevet

Visst noen skriver noe skikkelig mongo med brukernavn, type:

Hei! :goodbye:

Vil ha baby snart :rodmer: Men ikke akkurat nå :fnise: Kan jeg bruke strikkepinne til å abort med? :skravle: Orker ikke å gå på apoteket akkurat nå for jeg er så trøtt :sovne:

Så er det av og til at jeg sjekker ut hva annet de har skrevet.

Anonym poster: de1627342a9c81b982c1317d01fee0b6

:skratte: Fantastisk! Jeg hadde stalket deg nå hvis du ikke var AB ;)

Jeg stalker foresten AB. Mange underholdende innlegg der.

Anonym poster: f0936fc27a32b48059f03737abddcb4a

AnonymBruker
Skrevet

Bare morsomme brukere jeg liker. Hvis jeg ikke har "sett" de på noen dager hender det jeg sjekker profilen ;)

Anonym poster: 65d5d9afe33c54fd102f6df4fa63ff2a

Skrevet (endret)

jeg liker en bruker :sjenert:

Endret av JaneD
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker en bruker :sjenert:

men jeg tror at han er redd meg nå.. :gjeiper:

Han har dame.

Anonym poster: de1627342a9c81b982c1317d01fee0b6

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare morsomme brukere jeg liker. Hvis jeg ikke har "sett" de på noen dager hender det jeg sjekker profilen ;)

Anonym poster: 65d5d9afe33c54fd102f6df4fa63ff2a

Hvem er morsomm her? Jeg vil også stalke morsomme brukere.

Anonym poster: da44d727f4e82878e6553ae152d0fc6f

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke og det kunne aldri falt meg inn.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke og det kunne aldri falt meg inn.

Hva er det som er så ikke med det? hvis det er en bruker man liker er det da ikke rart å ville følge med på hva brukeren skriver? Hvis det aldri kunne falt deg inn så er det vel ingen her som du liker noe spesielt godt heller da.

Anonym poster: da44d727f4e82878e6553ae152d0fc6f

  • Liker 1
Skrevet

Nei, det kunne ikke falle meg inn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger forresten med på Alvina.

Anonym poster: da44d727f4e82878e6553ae152d0fc6f

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva er det som er så ikke med det? hvis det er en bruker man liker er det da ikke rart å ville følge med på hva brukeren skriver? Hvis det aldri kunne falt deg inn så er det vel ingen her som du liker noe spesielt godt heller da.

Anonym poster: da44d727f4e82878e6553ae152d0fc6f

Har jeg sagt at det er ille? Jeg sa bare at det aldri har falt meg inn. Og nei, det er ikke så mange jeg liker her inne. Er ikke derfor jeg er her inne. Men de jeg liker, sørger jeg for å bli kjent med på andre arenaer. Jeg stalker de ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...