Gå til innhold

Hyttefest


Gjest nysgjerrigperen

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigperen

Jeg og en venninne skal arrangere hyttefest på hytta hennes nå på fredag. Det har seg slik at det ikke er strøm på hytta. Hva gjør man da? Hvordan arrangere en morsom hyttefest? Forslag til drikkeleker eller noen som har erfaringer?

Tuusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta med drikke, god mat, stearinlys og brettspill. Så får dere ta det som det kommer! :) Ikke overplanlegg, veldig slitsomt om det er stramt tidsskjema på slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarandus

Har de noen form for gass eller annen energikilde da? Hvis ikke får dere grille eller lage bål :) Hvordan feste på en hytte? Tja, dere trenger vel ikke oppføre dere spesielt bare fordi dere er på en hytte, kos dere og ha det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo ikke nødvendigvis ha strøm for å lage en bra fest. Hvis dere skal ha musikk kan dere evt bruke reisehøytalere, eller bærbar radio som bruker batteri. Og når det kommer til drikkeleker er det bare å søke rundt på nettet etter noen som faller i smak, selv bruker jeg og vennegjengen min å spille "jeg har aldri" eller "busstur" som spilles med kortstokk. Vær forsiktig med bruk av levende lys, det kan fort gå galt hvis det er mye folk og drikke innabords ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigperen

Har de noen form for gass eller annen energikilde da? Hvis ikke får dere grille eller lage bål :) Hvordan feste på en hytte? Tja, dere trenger vel ikke oppføre dere spesielt bare fordi dere er på en hytte, kos dere og ha det gøy!

Jupp, vi har gasskomfyr ;)

Sant som du sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, går ikke an å ha fest på hytte da:SS ikke strømm en gang lol

Anonym poster: a6be00709694c3c8edbea8c44a716651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange morsomme drikkeleker dere kan prøve ut:) Det finnes en bok til bare 50.- stappfull av drikkeleker. Tittelen er logisk nok "drikkeleker" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det er den beste formen for fest synes jeg. Rolig og ikke noe mas om hit eller dit. Har en gammel radio med batteri og spiller den kanalen som best tar inn på fjellet. Har litt brettspill, kortspill og utendørsleker. Kombinert med gode venner og masse god drikke blir det en topp fest.

Anonym poster: b87014d7309cb77200f06959835960f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en smarttelefon så er det bare å søke etter drikkelekapper ;) Google Play har en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...