Gå til innhold

Fyldige lepper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Turn-ON!

Anonym poster: 9f7ba7389b8163c4cfdcffd06c6b8d28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke så veldig godt... Men det spørs på ansiktet sånn ellers!

Anonym poster: 0308bf25d5ae54b7b87249e1cc9d5421

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det er digg. Ikke et must, men kan være tennende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

turn-on! men å ta silikon på leppene er SKIKKELIG TURN OFF.

Anonym poster: 385dfaa7f95148800f397a57092d56ea

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke hun der hadde så voldsomt fyldige lepper, da...

Det er vel kanskje bedre å kysse en med litt fyldige lepper. Men jeg bryr meg ikke så veldig. Dama mi har veldig tynne lepper.

Anonym poster: a155a46f670a2d99d0294b60969fb999

AnonymBruker
Skrevet

Store fyldige kjønnslepper er turn-on.

Om leppene i ansiktet er store eller små, betyr ingen ting.

Anonym poster: fcc22ee79c89307111ef28660f9cdbb4

• Liker 3
Gjest Sobril
Skrevet

Jeg har kysset en gutt og ei jente med særs fyldige lepper. Felles for dem begge var at de føltes utrolig harde - ikke myke slik man skulle tro (nei, det var ikke silikon).

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg liker normale/fyldige lepper best, har aldri møtt en tynnleppa person som var flink til å kysse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva regnes som tynne lepper da?

Anonym poster: 68b4357c7555d1f6cf3ceb0d11cc2578

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hva regnes som tynne lepper da?

Anonym poster: 68b4357c7555d1f6cf3ceb0d11cc2578

Lepper det nesten ikke er plass til å legge leppestift på.

Skrevet

Jeg har kysset en gutt og ei jente med særs fyldige lepper. Felles for dem begge var at de føltes utrolig harde - ikke myke slik man skulle tro (nei, det var ikke silikon).

Og felles for de begge, var nok at de strammet leppene når de kysset deg. De må lære seg å slappe av i leppene når de kysser. Amatører.

• Liker 3
Skrevet

Litt sånn off topic kindof, jeg har fyldige lepper og har hørt at det er deilig å kysse med de som har litt fyldige lepper, visste ikke om jeg trodde på det før jeg klinte med en gutt som IKKE hadde lepper i det hele tatt.. Kjentes ut som jeg klinte med et gebiss, seriously.. Nå tror jeg på det :) heheh

• Liker 2
Skrevet

Turn-on! :nigo:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Er denne tråden rettet bare til menn? Jeg synes det er deilig å kysse menn med myke og fyldige lepper, ikke sånne overdimensjonerte negerlepper (unnskyld om jeg støter noen nå), men passe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og felles for de begge, var nok at de strammet leppene når de kysset deg. De må lære seg å slappe av i leppene når de kysser. Amatører.

Det tror jeg og,leppene er nemlig ikke fylt med noe hardt,så de har ingen grunn til å nødvendigvis være harde..

Jeg har fyldige lepper og har fått høre flere ganger at jeg kysser mykt

Anonym poster: e8c9bf4c9aa32219957a7f7f606ac6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tynne lepper eller fyldige lepper - dine naturlige lepper er finest! Sprøyter du inn restylane, ser du bare latterlig ut.

Jeg har fyldige lepper og det er helt naturlig, men jeg har flere venninner som har tynne lepper og de er kjempefine.

Anonym poster: f1eca080320a3e8ba39b44e0c7ab554d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt sånn off topic kindof, jeg har fyldige lepper og har hørt at det er deilig å kysse med de som har litt fyldige lepper, visste ikke om jeg trodde på det før jeg klinte med en gutt som IKKE hadde lepper i det hele tatt.. Kjentes ut som jeg klinte med et gebiss, seriously.. Nå tror jeg på det :) heheh

Helt enig! Typen min har store, myke og fyldige lepper, og det er noe HELT annet enn å kysse en med tynne eller "normale" lepper.

Anonym poster: 989ac3327f351c00f1b8ecd1e60fdf41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har naturlig fyldige lepper,får ofte fine kommentarer på det. men har faktisk fått beskjed om å fjerne det jeg har sprøyta inn i leppene mine. men det er jo helt feil siden jeg er imot kosmetisk kirurgi uten åpenbare grunner.

Anonym poster: 4866052c82b59418b7bb5db1f1d41d40

Skrevet

Vel, leppene består for en stor del av muskler. Rundt munnen ligger det en ringmuskel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...