Gå til innhold

Pupper etter brystreduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok brystreduskjon for litt over en måned siden. Jeg brukte da 65 i-j. Visste vel da at jeg var en 60 rundt, så idag kjøpte jeg meg en bh som var 60e. Når man han smal midje må man opp i cup, så det tilsvarer vel nesten en 70c eller noe. men greia er at jeg nesten fortsatt synes de er store. hva tenker dere når dere hører 60e?? jeg VET det ikke er stort, men jeg skjønner de som bare tar mer og mer silikon, for jeg er blitt omvendt at jeg bare vil ha mindre. selv om puppene mine nå er ganske perfekte, ikke harde og ganske myke. de ser veldig naturlige ut, og sikkert mange jenter som ville dødd for å ha like. men selv så tar jeg meg alltid i å tenke at de skulle vært mindre, men det skal da være noe å ta i vel?? Legen sa at en c cup ville blitt fint, men altså, en 60c, det er jo så og si flatbrysta. man skal uansett ikke tenke på cup, for det blir feil.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderte reduksjon for 2-3 år siden og var til konsultasjon. Da ble jeg fortalt at desto mindre man fjernet, desto bedre ble resultatet. Jeg har sett ei jente som fjerne ganske mye og det så ikke så veldig pent ut. Synes 60e høres veldig bra ut.

Husk at det er en kjent psykologisk effekt at om man feks er liten så ønsker man å bli unormalt stor. Har en små pupper, så er det mange som drømmer om veldig store pupper og derved legger inn for mye silikon. Det er nok en slik effekt hos deg også, men kanskje motsatt. :) prøv å husk dette.

Anonym poster: c10bcebea499973cef0d21b66b7b9353

Gjest Lara89
Skrevet

Jeg har silikon og bruker 65H, og mine pupper er ikke store i det hele tatt. De tilsvarer ca en vanlig C-cup. En håndfull for kjæresten min. Mtp at du har mindre pupper enn meg synes ikke jeg dine er for store. Men det er jo bare min mening. Vet ikke hvor høy du er osv, så er egentlig litt vanskelig å si :P

Men tror ikke du skal bekymre deg. Selv om bh-størrelsen blir litt rar når man er smal under brystet, så er jo selve puppene en normal størrelse :)

Skrevet

Jeg er ca 168 og veier 60 kg. Jeg er liten, men er godt trent. Evt hvis man øsnker å ta mer, gjør de det da? Hvordan vil arrene bli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...