Fanteria Skrevet 26. juni 2012 #1 Del Skrevet 26. juni 2012 Nå har jeg prøvd å vri hjernen min her uten å komme på noe. Vi skal ha et vennepar over hvor vi skal servere finnbiff. Men hvilke desserter kan passe til? Vil også legge ved at kjæresten til venninnen min er en engelskmann som svært gjerne vil smake noe norskt. Min mann spiser ikke jordbær og multe-/blåbærkrem utgår :/ Håper på tips som kan hjelpe meg i mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 26. juni 2012 #2 Del Skrevet 26. juni 2012 Tilslørte bondepiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 26. juni 2012 #3 Del Skrevet 26. juni 2012 Royal is med Creme Brule smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. juni 2012 #4 Del Skrevet 26. juni 2012 Royal is med Creme Brule smak. hun ville jo ha noe norsk? jeg synes også tilslørte bondepiker var en god idé. Eller hva med rabarbrasuppe (rabarbraen er snart ute av sesong, men det går an å kjøpe/plukke nå, skjære i biter og fryse)? kan serveres med en klatt pisket rømme eller is. trollkrem? riskrem med rød saus? (det blir riktignok veldig tungt etter en sånn middag) vafler eller sveler? da kan du jo ta frem brunosten også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #5 Del Skrevet 26. juni 2012 Etter en såpass tung middag så hadde jeg servert fersk frukt og en god vaniljeis. Du kan jo ha frukten i ulike skåler så kan folk blande selv. Rabarbrasuppe eller tilslørte bondepiker er iallfall norsk. Anonym poster: e72ed2c2cd499a0f06feb82c53aca442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 26. juni 2012 Da ble det tilslørte bondepiker Takk for tips damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå