Gå til innhold

Bukkake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I det at man liker det, og tar imot mengder.

Du tror vel ikke folk driver med bukkake om de ikke liker det? Hvorfor skal man mangle selvrespekt, bare fordi man driver med noe DU ikke liker?

Vil jo virkelig håpe de liker det de som driver på med slikt ellers ville det være forferdelig.

Jeg nevnte ingenting om mangel på selvrespekt, men siden du er inne på det så ja, jeg synes de mangler selvrespekt.

Men altså, du kan ikke sammenligne det å spise masse kylling fordi man liker det med å få sprutet sperm fra x antall menn i ansiktet fordi man liker det.

Anonym poster: 087fa6c7739b8a6ed02fcc3cf804e231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo virkelig håpe de liker det de som driver på med slikt ellers ville det være forferdelig.

Jeg nevnte ingenting om mangel på selvrespekt, men siden du er inne på det så ja, jeg synes de mangler selvrespekt.

Men altså, du kan ikke sammenligne det å spise masse kylling fordi man liker det med å få sprutet sperm fra x antall menn i ansiktet fordi man liker det.

Anonym poster: 087fa6c7739b8a6ed02fcc3cf804e231

Vel, en anonym bruker nevnte at det måtte være mangel på selvrespekt inne i bildet for å finne seg i sånt.

Og jovisst kan jeg sammenligne det. Jeg kan også sammenligne det med å spille WoW, se på TV eller lese. Liker man det, så kjør på. At jeg ikke liker det, har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...