Marianneee Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Jeg vurderer å ta med meg kjæresten min, faren og broren hans til Palma by på Mallorca en ukes tid i juli, og lurer derfor på om noen har noen anbefalinger/tips til hva vi kan gjøre i denne byen? Jeg lurer også på om det bare er typisk storby med mye uro, eller om man også fint kan nyte late rolige dager på stranda ved havet? Det som er viktig for oss for at ferien skal bli bra er fin strand, bra shopping og bra restauranter og barer Tar også gjerne i mot tips til rimelige hoteller med bra beliggenhet og godt renhold. Så er det noen som har vært i Palma som kan komme med noen tips, eller noen som kanskje vil anbefale andre steder å reise?
Gjest Elissima Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Hei, jeg reiser selv til Palma i august. Har aldri vært der før, men skal bo i Cala Mayor som er 5 km fra Palma. Det er en strand i Palma og tror jeg, men ellers vet jeg ikke så mye om byen..
Gjest gjest17 Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Vi var i Palma noen dager før viderereise til Ibiza for noen år siden, kjempekoselig by. Vi bodde på Hotel Tres, ett flott lite hotell midt i gamlebyen. Føler ikke det var en spesielt masete by, men heller avslappet og rolig. Selvfølgelig finner man nattklubber om man skulle ha lyst å oppsøke dem. En grei del serverdigheter, OK shopping og kjekke barer. Var ikke på stranden de dagene vi var der, så kan ikke uttale meg om den. Sjekk litt opp på TripAdvisor :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå