Gå til innhold

Tror dere denne kjolen skjuler magen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

denneJeg er gravid i tredje måned, og ingen må få vite det!!! Jeg skal på fest med en vennegjeng. Tror du skjolen skjuler magen?

Anonym poster: 302d33bd27fd7bb1df5667716047d034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halooo!!!! Jeg trenger hjelp! Jeg har dååårlig tid her assa?!

Anonym poster: 302d33bd27fd7bb1df5667716047d034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sensasjon

det spørs hvor stor magen din er.

Men ja, jeg tror den skjuler magen. tror heller de kommer til å legge merke til at du ikke drikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal late som at jeg drikker... ta vann i glasset eller noe.Bakfrem! :fnise: går det ann?

ts.

Anonym poster: 83c4d9537053ce581c76090cd39c62a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snittet der og det stoffet der vil vel heller bare fremheve den. Bruk noe med draperinger på skrå istedetfor. Se for deg en bestemorbadedrakt, der er det alltid legg og draperinger på skrå for å skjule magen. Løsthengende stoff vil bare vise fram en kul.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke helt sikker på hvor stor en gravidmage i 3. måned er, men det så ut som kjolen er i et sånt tungt, litt tynt stoff som legger seg etter alle formene på kroppen. Vet ikke hva det stoffet heter, men det er et sånt litt tungt syntetisk stoff. Har noen plagg i det materialet selv, og de skjuler ikke lovehandles og sånt ihvertfall (framhever de egentlig mer). Så jeg tror jeg hadde valgt en annen kjole, om magen din er litt stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil bare fremheve,så velg en annen om du skal holde det for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk helt enig, denne kjolen risikerer du at den fremhever! Gå for "stivere" stoff, men folder/masse mønster på mage om du finner det:)

Gratulerer med graviditeten :)

Anonym poster: ec773e84f0f9c5a50035b5857c675070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som AB kan jeg ikke redigere, men dette er linker til kjoleTYPER så om du synes noen er stygge så se etter noe lignende. Jeg brukte selv noe slikt da jeg nærmet meg 4mnd og fortsatt skjulte magen for folk :)

Anonym poster: ec773e84f0f9c5a50035b5857c675070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...