Gå til innhold

Gamle kjøkkenskap - interesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss leilighet som vi skal pusse opp. Kjøkkeninnredningen er høyst sannsynlig original, med skrå kjøkkenskap med skyvedører.

Slik jeg forstår jeg dette "in" igjen, og lurer på om det er noe folk kunne vært interessert i å kjøpe? Kan vi tjene 500 kroner på å selge skapene til noen?

Jeg har ikke fått sjekke tilstanden ordentlig enda, dette er da forutsatt at vi får skapene forholdsvis hele ned fra veggen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Sjekk finn.no. Mener å ha sett en innredning her om dagen til et par tusenlapper. På retroliv.no selger de nye kjøkken i samme utførelse, og man må betale minst like mye som moderne kjøkken.

Tror du kan ta langt mer enn 500 ihvertfall. Skal se om jeg finner igjen link til annonse.

Her http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=35648122&keyword=retro&mainCategory=67&searchBy=1&georadius=5

Endret av Sobril
Skrevet

Takk,

det er bare overskapet som er salgbart, men det er vel bare å prøve seg, kanskje begynne på en tusenlapp og se hvordan interessen er. Vi er jo interesserte i å bli kvitt det, så da er det kanskje like greit å legge seg litt lavt i pris. :)

Gjest Sobril
Skrevet

Åh, jeg vet ikke. Har noe til salgs på finn selv, og her om dagen ble jeg så drittlei idiotiske henvendelser at jeg endret annonsen og forhøyet prisen :gjeiper:

Skrevet

Vi fikk faktisk 10 000 kroner for vår gamle kjøkkeninnredning.

Skrevet

Vi fikk faktisk 10 000 kroner for vår gamle kjøkkeninnredning.

Interessant! Hva slags kjøkkeninnredning solgte dere da? Og tok det lang tid før dere fikk solgt det?

Her er det snakk om en-to overskap (er ikke helt sikker, håper på å få oversikt i dag) som skal ut så fort som mulig.

Skrevet

Hvit lamiat fra tidlig 90-tall. Ble solgt etter en dag på finn.no, hadde sikkert fem-seks interessenter. Folk kjøper det mest utrolige, og det er ingen vits i å legge prisen for lav, for alle pruter uansett. Får du ikke solgt, setter du prisen lavere etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...