Gå til innhold

Trekant


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min kjære vil gjerne ha med ei ekstra jente i senga - men vet ikke helt hvor vi skal begynne.

Har noen tips eller råd til hvordan vi bør gå frem?

Anonym poster: 23257079aaffce7875ab713d95dff824

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Chloe-
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et problem her i gården.

Jeg tenkte mer på hvordan gå frem for å få truffet noen som kan "hjelpe"

Anonym poster: 23257079aaffce7875ab713d95dff824

Skrevet

Hva slags gård er det dere bor på da?

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har hatt trekant flere ganger før. Vi starter med å se på jenter på byen og snakke om vi synes de er fin eller ikke. Så finner jeg en jente jeg synes er pen, men som jeg ikke synes er penere enn meg. Akkuratt det har jeg funnet ut er viktig, som en slags "forsikring" mot sjalusi, selv om det høres forferdelig overfladisk ut. Vi har alltid drukket litt, så jeg går egentlig bare opp til jenta og flørter, og etter litt så sier jeg at jeg og typen er gira på trekant og at hun er pen/søt/digg og vi vil ha henne med. Så tar vi en shot sammen alle tre og tar taxi hjem til oss. Funker hver gang! Viktig å passe på at mannen ikke er for gira, pågående eller full, for da går det ikke. Funker best når jenta tar initiativ.

Anonym poster: 3329f47dda48392d6e7923a7cf64c637

Skrevet

Hva slags gård er det dere bor på da?

Hvis det hadde vært en gård de bodde på, så ville TS skreve: "på gården" istedet for "i gården".

Grammar nazi and anti-joke chicken out..

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har hatt trekant flere ganger før. Vi starter med å se på jenter på byen og snakke om vi synes de er fin eller ikke. Så finner jeg en jente jeg synes er pen, men som jeg ikke synes er penere enn meg. Akkuratt det har jeg funnet ut er viktig, som en slags "forsikring" mot sjalusi, selv om det høres forferdelig overfladisk ut. Vi har alltid drukket litt, så jeg går egentlig bare opp til jenta og flørter, og etter litt så sier jeg at jeg og typen er gira på trekant og at hun er pen/søt/digg og vi vil ha henne med. Så tar vi en shot sammen alle tre og tar taxi hjem til oss. Funker hver gang! Viktig å passe på at mannen ikke er for gira, pågående eller full, for da går det ikke. Funker best når jenta tar initiativ.

Anonym poster: 3329f47dda48392d6e7923a7cf64c637

Takk for innspill - det er en fremgangsmåte jeg skal prøve :)

Anonym poster: 23257079aaffce7875ab713d95dff824

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for innspill - det er en fremgangsmåte jeg skal prøve :)

Anonym poster: 23257079aaffce7875ab713d95dff824

Si gjerne ifra om det virket, vi har lyst til å prøve det neste helg... gleder oss!!

Anonym poster: ab5889511cd983516beb2ca756abafd2

AnonymBruker
Skrevet

jeg har vært den andre jenta noen ganger.

engang fant jeg dem via noen bekjente. så traff jeg de tilfeldigvis på en fest. så snakket han fyren med dama si. også snakket jeg med dem :)

Anonym poster: 0a4a9267a6c83d17d856295ac45d2094

AnonymBruker
Skrevet

jeg har vært den andre jenta noen ganger.

engang fant jeg dem via noen bekjente. så traff jeg de tilfeldigvis på en fest. så snakket han fyren med dama si. også snakket jeg med dem :)

Anonym poster: 0a4a9267a6c83d17d856295ac45d2094

Ja, har alltid tenkt på hvordan det må være å bli "den tredje"... Liksom hvordan hadde det vært greit å bli plukket opp, synes det virker så komplisert. Jenter går som oftest på utesteder i gruppe og da kan det være vanskelig å ta med seg en uten at alle venninnene får med seg det, og det kan kanskje være en festbrems liksom... at jenta som egentlig har lyst på trekant ikke gjør det bare fordi hun ikke vil at venninnene eller noen andre skal vite det... haha vet egentlig ikke hvordan dette funker, har planer om å prøve neste helg jeg også. Tenke på at kjæresten skulle egentlig prøve seg på en dame, men ser ut som at det er jeg (jente) som må gjøre det?

Anonym poster: ab5889511cd983516beb2ca756abafd2

AnonymBruker
Skrevet

Sjekke www.g-punktet.no

Jeg fikk min første og siste trekant opplevelse med et par som jeg ble kjent gjennom denne nettsiden. Dere må bare være oppmerksom på at det er mange useriøse jenter/damer og falske profiler også der.

Min opplevelse med det paret var bare helt fantastisk. Jeg hadde nok flaks.

Lykke til:-) Det er en absolutt en herlig opplevelse, gled dere;-)

Anonym poster: 1b502bc4618ac393758402f1d491f816

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde ikke blitt med et ukjent par med hjem fra byen.

Jeg hadde hatt behov for å ha kjennskap til dem enten via et nettsted(og truffet dem på forhånd) - eller via bekjente.

Anonym poster: 01630ca435f867cabb5a00ae9bf18aae

AnonymBruker
Skrevet

Sjekke www.g-punktet.no

Jeg fikk min første og siste trekant opplevelse med et par som jeg ble kjent gjennom denne nettsiden. Dere må bare være oppmerksom på at det er mange useriøse jenter/damer og falske profiler også der.

Min opplevelse med det paret var bare helt fantastisk. Jeg hadde nok flaks.

Lykke til:-) Det er en absolutt en herlig opplevelse, gled dere;-)

Anonym poster: 1b502bc4618ac393758402f1d491f816

I dette tilfelle hadde jeg kontakt med dem på nettsiden, avtalte et møte senere. Vi likte hverandre, kjemien var der da vi møttes. Senere avtalte vi en dato for å treffes for felles glede og lek på et hotelrom som de ordnet og fikset. Jeg kommer til å huske den opplevelsen i hele livet mitt. Som sagt jeg var nok heldig at jeg traff et ordentlig og hyggelig par.

Å få med noen i byen i fulle er nok ikke den beste måten å gjøre det på.

Det finnes også klubber man kan oppleve trekant-frekant-gruppesex. www.viprom.no tror jeg eller noe sånt.

Anonym poster: 1b502bc4618ac393758402f1d491f816

AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfelle hadde jeg kontakt med dem på nettsiden, avtalte et møte senere. Vi likte hverandre, kjemien var der da vi møttes. Senere avtalte vi en dato for å treffes for felles glede og lek på et hotelrom som de ordnet og fikset. Jeg kommer til å huske den opplevelsen i hele livet mitt. Som sagt jeg var nok heldig at jeg traff et ordentlig og hyggelig par.

Å få med noen i byen i fulle er nok ikke den beste måten å gjøre det på.

Det finnes også klubber man kan oppleve trekant-frekant-gruppesex. www.viprom.no tror jeg eller noe sånt.

Anonym poster: 1b502bc4618ac393758402f1d491f816

Vi tenkte egentlig å dra ut på byen fordi siste gang vi prøvde å hooke opp via nettet kom det så mye useriøst, og de fleste jentene var ikke interesserte i trekant... ikke hadde vi sendt dem bilder av oss engang eller noe sånt

Anonym poster: ab5889511cd983516beb2ca756abafd2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har hatt trekant flere ganger før. Vi starter med å se på jenter på byen og snakke om vi synes de er fin eller ikke. Så finner jeg en jente jeg synes er pen, men som jeg ikke synes er penere enn meg. Akkuratt det har jeg funnet ut er viktig, som en slags "forsikring" mot sjalusi, selv om det høres forferdelig overfladisk ut. Vi har alltid drukket litt, så jeg går egentlig bare opp til jenta og flørter, og etter litt så sier jeg at jeg og typen er gira på trekant og at hun er pen/søt/digg og vi vil ha henne med. Så tar vi en shot sammen alle tre og tar taxi hjem til oss. Funker hver gang!

Dere må gå på veeldig spesielle steder hvis den første jenta dere prøver dere på blir med hjem hver gang.

Anonym poster: c027bcd95729765e375dba6f0ece5b4e

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Næh, downtown i Trondheim er et helt normalt utested. Ikke prøvd i Oslo osv da men, mulig det er verre der. Har vært tilfeller hvor hun sier nei, men det skjer som regel når jeg flørter med henne, fordi hun ikke er gira på jenter :)

Man merker jo fort om det er noen man kan prøve med eller om de er helt streit. Selv om man får med seg en person fra byn hver gang man prøvd, så betyr ikke det at man får med seg alle man snakker med. Må jo få en connection, sikkert meg som formulerte meg dårlig bare.

Anonym poster: 3329f47dda48392d6e7923a7cf64c637

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg det var fryktelig vanskelig å møte noen seriøse jenter via nettet, har vært på nakenprat litt og det er fult med karer som angir seg for å være jenter... utrolig irriterende.

Anonym poster: ab5889511cd983516beb2ca756abafd2

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg det var fryktelig vanskelig å møte noen seriøse jenter via nettet, har vært på nakenprat litt og det er fult med karer som angir seg for å være jenter... utrolig irriterende.

Anonym poster: ab5889511cd983516beb2ca756abafd2

Vel, nå er jeg en seriøs kvinne som gjerne hadde blitt med de rette på en trekant/firkant eller hva - men nakenprat og diverse nettsider hadde ikke vært tingen for meg.

Jeg kunne under sterk tvil kontaktet et par selv på Cupido - men hadde nok endt med å finne noen via bekjente.

Det virker å være utrolig mye dill og pjatt på de stedene der, nok til å miste lysten på det meste før man i det hele tatt rekker logge seg inn.

Anonym poster: 01630ca435f867cabb5a00ae9bf18aae

AnonymBruker
Skrevet

Going on unicorn hunting tonight. Får se hvordan det går

Anonym poster: ab5889511cd983516beb2ca756abafd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...