Gå til innhold

Beundre sine sår

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Satser på at moderatorene sover, og spør om det er vanlig for de som selvskader å beundre sårene man får? Jeg kan ikke la være å unngå og beundre det røde.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke om det er normalt, men jeg gjør det. Har et skikkelig stygt arr, og jeg elsker det.

Anonym poster: a4497c6c953e97579bf0606cf4081833

Skrevet

Jeg gjorde aldri det, men jeg følte meg lettet etter at det var gjort, det frigjorde det vonde på en måte i ett lite øyeblikk. Men nå når jeg ser på arrene nå føler jeg bare skam dessverre :sjenert:

Skrevet

Jeg har aldri sett på arrene mine med beundring, men heller ikke med skam. Tenker ikke over dem før folk kanskje spør. Og da sier jeg som regel hva jeg har drevet med. Fordommer mot selvskading og psykisk lidelse må det endes på .

Gjest Hikken
Skrevet

Ja jeg gjør det. Blør det i tillegg blir jeg på en måte hypnotisert og utrolig fasinert.

Gjest Hikken
Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av Hikken
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det aldri. Gjorde meg "ferdig" og gjorde dem så usynlige jeg kunne med en gang, med klær over, pulsvarmere, sminke.. Og nå hater jeg dem iallefall. Flere år siden sist, og fortsatt blir jeg stripete så fort jeg er litt ute i sola.

Anonym poster: 1940e66e94d71abde25cb87870f13dbd

Skrevet

Tråden er stengt i hht reglene.

Gjentatt brudd på regler og åpenlys spekulasjon i regelbrudd/oppfordring til regelbrudd kan i verste fall føre til utestengelse fra forumet.

Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...